K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2011, 13:11   #1
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
Question Neuropsykologist undersøgelse

Hej

Jeg er via kommunen blevet henvist til neuropsykolog Henrik Valentin Mortensen i Roskilde for at få lavet en neuropsykologisk undersøgelse.

Er der nogle der har erfaring med ham
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 15:33   #2
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Jeg er også fra Roskilde, men kender ham desværre ikke.


Selv skal jeg 29. marts til psykiater Inge Beck, det er en kommunen har fundet - kender du hende måske...
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 23:25   #3
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
Smile

nej desværre - men vi må jo dele vores erfaringer når det er overstået
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 01:31   #4
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Hejsa...

Jeg har været igennem en neuropsykologisk undersøgelse på Bomi i Roskilde. Større omgang...

Hvorfor skal I igennem undersøgelsen, hvis jeg må spørge?
Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 03:42   #5
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Kender ham ikke, men har selv været gennem neuropsykologisk undersøgelse, og har kun godt at sige om det
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 19:05   #6
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bmp24 Se meddelelser
Hej

Jeg er via kommunen blevet henvist til neuropsykolog Henrik Valentin Mortensen i Roskilde for at få lavet en neuropsykologisk undersøgelse.

Er der nogle der har erfaring med ham
jeg blev også sendt til undersøgelse den sidste inden jeg blev tilkendt pension.....det varede godt 3 timer med mange så øvelser med at skrive huske m.m for at teste hvordan du fungere....min var så i københavn....
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 20:36   #7
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Tassi og handy...

Blev nogen af jer så vurderet så ringe kørende, at I blev anbefalet at modtage kognitiv træning af hjernens funktioner?

Mine funktioner var mere end 2 standard afvigelser under min normal, hvilket var grelt og helt nede og skrabe bunden, som han udtrykte det
Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2011, 09:43   #8
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Jeg skal ikke til neuropsykolog.

Kommunen har bedt psykiater Inger Beck om en bedømmelse af min arbejdsevne. Det er jeg godt nervøs over. Jeg var indlagt med depression i oktober måned. Derefter skulle jeg ikke i arbejdsprøvning, da det ville forværre min tilstand. Så langt så godt.....
Jeg blev så udskrevet "til egen psykiater", der imellemtiden havde fået slagtilfælde og har været syg lige siden. Jeg har IKKE kunnet få aktinsigt eller i det hele taget noget som helst fra min journal fra de sidste fem år. Jeg mangler dokumentation for div. diagnoser.
Så nu skal Inger Beck bedømme min arbejdsevne på EN konsultation. Det gruer jeg for. ØV
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2011, 11:03   #9
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
hej fibro - det må du godt spørge om.

Jeg går til psykiater og har fået diagnosen udbrændt. Det medfører dårlig koncentration og hukommelse.

Samtidig har jeg mange ar efter meget små blodpropper i hjernen, og nu vil kommunens læge have mig til neuropsykologisk test for at se hvordan og hvor meget min hjerne fungerer.
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2011, 11:29   #10
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af fibro Se meddelelser
Tassi og handy...

Blev nogen af jer så vurderet så ringe kørende, at I blev anbefalet at modtage kognitiv træning af hjernens funktioner?

Mine funktioner var mere end 2 standard afvigelser under min normal, hvilket var grelt og helt nede og skrabe bunden, som han udtrykte det
Fibro
Neuropsykolog snakkede slet ikke om kognitiv træning i mit tilfælde, ej heller har jeg hørt om det der med standardafvigelser før. Men det kommer vel også helt an på de problematikker, man kommer med. Måske det er, hvis hjerneskaden er af organisk karakter, at kognitiv træning kan komme på tale, for at finde nye veje til at erstatte ødelagte funktioner. Men jeg aner det ikke - gætter kun

Neuropsykolog diagnosticerede mig med Aspergers syndrom, generaliseret angst og neurasteni (kronisk belastningssydnrom/udbrændthed/stress), og vurderede at mit funktionsniveau er så lavt at jeg ikke engang med skånehensyn kan virke 'normalt'
Jeg gætter på at kognitiv træning ikke er bragt på bane i mit tilfælde, fordi mit system ikke tåler nogen som helst form for belastning. At det er belastningen i sig selv der provokerer min hjerne, og at det derfor er belastningen, der skal fjernes, hvis min hjerne skal blive bedre. Det er så bare meget svært, fordi hverdagene i sig selv giver belastninger. Men igen, jeg gætter bare. Neuropsykolog nævnte intet om det, og det er første gang, jeg hører om det

(min udredning tog forøvrigt 5 timer)
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hk's undersøgelse af flex! PiaCP Fremtiden for fleksjob og førtidspension 5 03-12-2010 14:06
personlighedsphykologisk undersøgelse ihogåh Alt det andet 4 29-09-2010 23:15
Sygedagpengestop undersøgelse. phhmw Et godt link! 0 15-01-2010 19:06
undersøgelse nille60 Alt det andet 4 18-11-2009 20:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension