K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-10-2012, 15:51   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu satte jeg ikke linket ind da det er sat ind af andre i disse tråde du følger med i ang ressourceprofiler...

Men her kommer det da igen....

Bekendtgørelse om beskrivelse, udvikling og vurdering af arbejdsevne

Citat:
Stk. 3. Elementerne i ressourceprofilen beskrives og vurderes i en løbende fremadrettet proces i takt med afklaringen og udviklingen af borgerens ressourcer i forhold til kravene på arbejdsmarkedet. Borgerens eget bidrag til oplysning af sagen skal indarbejdes i ressourceprofilen.
Kilde: https://www.retsinformation.dk/forms....aspx?id=31034
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 11:16   #12
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Nu sidder jeg så og tænker

Har min sagsbehandler så fejlinformeret mig når hun siger at jeg selv skal godkende ressourceprofilen. Hun ville jo sende den til mig når hun havde lavet den og så skulle jeg gå igennem den selv og eventuelt tilføje mangler??? Synes et eller andet sted det er meget at lade mig sidde selv med den når jeg ikke aner en dyt, om hvordan tingene skal være.
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 11:21   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej LS1980,

Nu er jeg ikke helt inde i din sag og har kun læst dit sidste indlæg.

Det er meget normalt at sagsbehandleren sender hele ressourceprofilens spørgskema til een, hvor man så skal udfylde den med ens personlige oplysninger i henhold dertil.

Spørgsmålene er f.eks. hvilken uddannelse man har gennemgået, om man har været ofte sygemeldt, hvordan man har det i dag og ser sig selv på arbejdsmarkedet frem over. Der er rigtige mange spørgsmål og det kan være svært at overskue også om man skriver det "korrekt".

Det er en god idé evt. at udfylde den sammen med en ven eller veninde, det gjorde jeg da jeg lavede jeg fik det til opgave i 2010.

Efterflg. får din sagsbehandler den retur og så laver hun den endelige ressourceprofil som du naturligvis skal have til partshøring inden din sag føres videre.

Held og lykke med det.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 22:25   #14
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Tak for det Enteneller, så blev man igen lidt klogere
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 22:27   #15
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
Har min sagsbehandler så fejlinformeret mig når hun siger at jeg selv skal godkende ressourceprofilen. Hun ville jo sende den til mig når hun havde lavet den og så skulle jeg gå igennem den selv og eventuelt tilføje mangler??? Synes et eller andet sted det er meget at lade mig sidde selv med den når jeg ikke aner en dyt, om hvordan tingene skal være.
Det er mit indtryk, at der er stor forskel på hvordan rp'er bliver lavet rundt om i DK.
Nogle får tilsendt de blanke ark, med besked om, at skrive rp'en selv.

Min sb lavede hele rp'en, sendte den til mig til partshøring.

Jeg ser ikke noget problem i den sidste fremgangsmåde, så længe sb har gjort arbejdet ordentligt.

Når din sb har skrevet din rp og du får den tilsendt, så er det din opgave, at læse den igennem et par gange.
Næste dag tager du den så frem igen og læser den igennem en gang til.

Hvis der så er noget du er uenig i, eller noget som du mener at sb har glemt/udeladt, så skriver du det.
Det skulle gerne ende med, at du kan genkende dig selv i det der står i din rp.

Derefter sender du den retur til sb, som så skal tage stilling til, om hun er enig i dine tilføjelser.
Hvis sb er uenig i dine tilføjelser skal sb skrive det, men dine tilføjelser står der stadig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2012, 00:05   #16
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
Jeg var til samtale hos psykiatrien idag og fik fortalt at man på intet tidspunkt (4 år) fra kommunens side, har indhentet statusattest eller anden info vedr. mit forløb. Det finder jeg noget betænktligt, da jeg har haft mere med psykiatrien at gøre end den læge jeg har i dag og derfor mener de kender mig bedre end ham.

Det var helt sikkert psykatrien, som kommunen skulle have indhentet statusattesten fra og ikke fra lægen. Men på den anden side, så kan jeg bedre forstå at tingene er blevet trukket i langdrag når man intet har foretaget sig i de år fra kommunens side.

Nå men når det så er sagt, så bad jeg om at få en kopi af min sagsagt hos psyk, så mangler jeg lige sagsagten fra lægen og så må sb gerne snart sende mig ressourceprofilen. Tænker hun får til næste torsdag og har jeg ikke modtaget den der, så kontakter jeg hende igen. For hun skal ikke blive ved med at trække min tid ud.

2 mdr. har hun som sagt brugt fra jeg søgte en paragraf 17 til jeg kunne få at vide, at nu havde hun modtaget statusattesten fra egen læge. Aaaarh....Han har helt sikkert ikke brugt så lang tid på det

Måske skulle jeg ringe til hende i morgen og bede hende om at indhente en statusattest fra psykiatrien da jeg mener ,at der ikke ligger nok oplysninger til udarbejdelse af rp'en. Men så det lige hvor mange ekstra måneder jeg så skal vente på det..??? Det er nok mere sikkert at jeg selv tilføjer de mangler i rp'en som ekstra bilag...Hvad mener i?

Ps. Vovse...Det var også den fremgangsmåde hun sagde i tlf at hun ville gøre. Udfylde den og så sende den.
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2012, 08:11   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
2 mdr. har hun som sagt brugt fra jeg søgte en paragraf 17 til jeg kunne få at vide, at nu havde hun modtaget statusattesten fra egen læge. Aaaarh....Han har helt sikkert ikke brugt så lang tid på det
Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
Jeg har søgt om ftp udfra paragraf 17, det gjorde jeg i august. I sidste uge fik jeg brev vedr. ansøgning om førtidspension på det foreliggende grundlag, derfor jeg også snakkede med hende som nævnt i første tekst.
Hvis du har søgt en §17, på det foreliggende mener jeg ikke det er i orden, at sb er så længe om tingene.

Hvis det var mig havde jeg sendt en klage til jobcenterchefen.

Men samtidig vil jeg mene, at det er lidt usædvanligt, at sb venter på statusattest fra lægen når der er søgt på det foreliggende.

En §17, på det foreliggende skal overgå til behandling efter reglerne om pension i umiddelbar tilknytning til ansøgningen.
Det eneste sb må gøre inden overgang til behandling efter reglerne om pension er, at opdatere rp.

Hvis du får aktindsigt kan du se hvornår kommunen har modtaget statusattesten fra lægen og på den måde se, om sb har brugt (for) lang tid på dette.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2012, 23:33   #18
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
I fredags blev jeg så lidt klogere. Jeg ringede til egen læge for at få bekræftelse på hvornår min sb har sendt bud efter en statusattest, dette gør sb, så lægen har den i indbakke d. 5/10. Lægen sender den retur til sb d. 12/10. Dermed sagt, så har min sb brugt 1½ mdr. på at lave ingenting.

Mig bekendt, så skulle hun ifølge ansøgningen af førtidspension, af en § 17, på det foreliggende grundlag havde sendt efterspørgslen til egen læge allerede da hun havde modtaget min ansøgning. Det har hun som sagt så ikke gjort og hun brugte sørme heller ikke den dyrbare tid set i mine øjne på at starte en rp op. Nej nej sb har da bare ventet og trukket tingene i langdrag. Hvorfor ville jeg som gerne vide

Jeg ringede til hende og spurgte ind til hvordan behandlingen i sin helhed foregår hos XX kommune. Jeg fik igen at vide at når jeg havde modtager rp så skulle den sendes tilbage hvor efter den ville sendes videre til teammødet og her skal de så afgøre om pensionsagen kan påbegynde. Hun mener altså at selv om jeg har søgt en § 17 på det foreliggende grundlag at så kan de ved teammødet give afslag. Det er ikke den opfattelse jeg har fået af at læse frem og tilbage herinde. Mig bekendt så kan de ikke give et afslag når jeg søger ftp på en § 17 på det foreliggende grundlag. Tager jeg helt fejl nu?

Jeg fik også spurgt indtil om sb var gået igang med at lave rp'en og den havde hun startet op. Så spurgte jeg om en dato for hvornår jeg kunne regne med at den var færdig. Hun sagde at hun havde så meget om ørene at hun ikke ville have tid til at se på den før fredag i næste uge og forhåbentlig lave den færdig næste fredag, altså d. 9 nov. Siger da til hende at så kan jeg vel nå at få min journal med fra psykiatrien da jeg mener at den har mere at sige end det min egen læge nok har skrevet. Det kunne jeg så godt i det at rp'en ikke var blevet afsluttet, det var da positivt at det kunne lade sig gøre, da jeg så vil have mindre at tilføje som bilag i rp'en. Jeg spurgte om jeg så kunne forvente at den ville ligge i min postkasse mandag d. 12 eller tirsdag d. 13 og det mente hun at den ville. Dermed sagt så mener min sb at hun er 3 uger om at lave en rp og det er på trods af at hun i en telefonisk samtale d. 25. okt. sagde at hun hurtigt ville få den lavet.

Til Vovse

Jeg er bare så utilfreds med behandlingen fra ansøgningstidspunktet indtil nu. Ved godt at du (vovse) ville have klaget, men jeg er bare rigtig dårlig til at sige fra og selvom jeg vil klage så kan jeg ikke få mig selv til det. Ja jeg finder mig i alt for meget, men det er desværre en del af mig.

Til det møde jeg havde med sb d. 14/8 og ikke 16/8 som hun skriver, bad jeg om at der blev indhentet nye oplysninger fra lægen så de kunne komme med i min sag inden den skulle startes op. Men hvorfor kunne hun ikke bare have startet den op mens hun ventede på statusattest fra lægen. Hun kunne jo bare have bedt om at få statusattesten udfyldt og tilsendt fra start af. Nu mit i det hele, siger hun jo selv at det er muligt for mig at aflevere journalen fra psykiatrien som også kan indgå i sagen da rp'en ikke er færdig lavet endnu.

Jeg har aftalt med sb, at jeg afleverer min journal hos jobcentret mandag eller tirsdag, kommer an på hvornår min overlæge hos psykiatrien får godkendt, at den bliver udleveret til mig.

Spørgsmål

Når man søger en §17 på det foreliggende grundlag...Hvad betyder det helt præcis at de ikke kan give afslag på at lade sagen overgå...? Betyder det at man ved teammødet ikke kan give et afslag, at man ved teammødet er nød til at påbegynde pensionsagen og sende den videre i til det afgørende møde?
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2012, 08:12   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
Jeg er bare så utilfreds med behandlingen fra ansøgningstidspunktet indtil nu. Ved godt at du (vovse) ville have klaget, men jeg er bare rigtig dårlig til at sige fra og selvom jeg vil klage så kan jeg ikke få mig selv til det. Ja jeg finder mig i alt for meget, men det er desværre en del af mig.
Så er det nok svært at forvente, at det bliver anderledes.

Ofte vil en klage til jobcenterchefen sende det signal, at man har sat sig ind i tingene og ikke finder sig i mere "crab".

Hvad angår §17, så se her: http://www.k10.dk/showpost.php?p=87157&postcount=17

Når borgeren søger en §17, på det foreliggende dokumentationsgrundlag, så må sb ikke indhente yderligere, f.eks. lægeoplysninger, men borgeren må selv tilføje nye oplysninger lige til det øjeblik sagen overgår til behandling efter reglerne om pension.

Sb har ikke ret i, at teamet kan give afslag på, at lade sagen overgå til behandling efter reglerne om pension. Endnu et klagepunkt.

Jeg kæmpede selv med kommunen i mange år, og først da jeg kom på internettet og fik sat mig ind i reglerne, og klagede til jobcenterchefen hver eneste gang der var slinger i valsen begyndte sagen at køre (nogenlunde) efter bogen.

Sålænge man ikke siger fra kan de fortsætte med deres sagsmishandling.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2012, 08:42   #20
LS1980
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-10 2012
Indlæg: 155
Styrke: 12
LS1980 er ny på vejen
I mit tilfælde, når det er en § 17, på det foreliggende grundlag. Hvornår er det så at sagen overgår til behandling. Fortsat ved teammøde, bare at de ikke må give afslag?

Nu vil jeg så prøve at få lavet en klage over sagsbehandlingen, men hvordan skal jeg starte ud, med hensyn til overskrift osv. Skal jo være sikker på den kommer til chefen og ikke min sagsbehandler?

Er der en § jeg kan relatere til, den som henviser til direkte behandling efter ansøgning? og er der andre som i mener skal bruges. Nået særligt jeg skal huske at få med i min klage?

Vedr. klage af sagsbehandlerens behandlingstid

Jeg skriver til dig, jobcenterchefen, da jeg er yderst utilfreds med den måde min sag er og bliver behandlet på.

I henhold til brevet vedr. ansøgning af førtidspension på foreliggende grundlag udskrevet 22. okt. af kommunen, kontaktede jeg min sagsbehandler telefonisk d. 25. okt. i det der fremgår at man nu har modtaget statusattest fra egen læge.

Ved personligt fremmøde d. 14/8 (ikke 16/8 som sagsbehandler har skrevet i brevet af 22. okt.), giver jeg klart udtryk for at jeg ønsker at få tilkendt førtidspension og sagsbehandleren oplyser da, at det ikke er muligt for hende at rejse sådan en sag da hun ikke mener alle behandlingsmuligheder er udtømte og at jeg dermed selv skal anmode om den.

Jeg giver klart udtryk for at jeg gerne vil have at der medtages et brev skriftligt fra mig vedr. fysiske lidelser. Jeg har faktisk ikke bedt om at der blev indhentet nogen statusattest fra egen læge som efter brev af 22. okt. er trukket i langdrag uden grund. Men gav udtryk for at jeg ville snakke med min læge ang. hvilken måde jeg skulle søge pensionen på.

Når man så alligevel har brugt tid på at indhentet noget jeg ikke har bedt om, så er jeg uforstående overfor, hvorfor man ikke også har indhentet nok det mest vigtige, journalen fra psykiatrien da oplysninger herfra er mangelfuldt i min sagsakt hos kommunen.

Jeg sendte sagsbehandleren som aftalt, et brev udskrevet d. 21/8, hvor jeg skriftligt anmodede om tilkendelse af førtidspension på det foreliggende grundlag og hvor jeg nærmere beskriver min situation.

Efterfølgende som tiden går, går jeg ud fra, at man som sagsbehandleren sagde, til mødet. d. 14/8, at så ville sagsbehandleren gå i gang med at lave en ressourceprofil. Jeg har dermed hele tiden ventet på at modtage en ressourceprofil og da jeg så d. 24/10 modtager brev af 22/10 bliver jeg noget forarget.

Dels fordi jeg som sagt ikke har bedt sagsbehandleren om at indhente lægeattest, men også fordi at jeg faktisk finder ud af at man fra ansøgningsbrevet om tilkendelse af førtidspension d. 21/8 og indtil d.12/10 hvor lægen afsender statusattest til sagsbehandler ikke har foretaget sig noget som helst i min sag, udover at trække tiden endnu længere ud!

Det er derfor for mig uacceptabelt og for dårligt, at sagsbehandleren på over 2 mdr. ikke har færdig behandlet min ressourceprofil, for må jeg påpege, at en § 17, på det foreliggende skal overgå til behandling efter reglerne om pension i umiddelbar tilknytning til ansøgningen.

Jeg har ved telefonisk samtale med sagsbehandleren d. 25/10. spurgt ind til det med manglende papir fra psykiatrien og fik at vide at, dem skulle jeg som nævnt i brevet af 22/10 selv fremskaffe. Dette bekræfter jeg sagsbehandler i d. 2/11., at jeg kommer ind med disse papirer, mandag d. 5/11 eller tirsdag d. 6/11. Jeg har ligeledes d. 2/11 spurgt ind til, om sagsbehandleren har påbegyndt ressourceprofilen og dertil fik jeg svaret ja, men at hun ikke har tid til at kigge nærmere på sagen før fredag d. 9/11 og at sagsbehandleren forventer at blive færdig med udarbejdelse af ressourceprofil samme dag. Dermed sagt så mener sagsbehandleren i dette tilfælde, at det skal tage 3 uger, fra d. 25/10 til d. 9/11, til at færdiggøre min ressourceprofil. Dette mener jeg er alt for lang tid og især når man har sløset med behandlingstiden fra start af, for reelt så har sagsbehandleren brugt næsten 3 mdr. til at få lavet sådan en i!

Jeg er ligeledes blevet fejlinformeret af sagsbehandler, i det sagsbehandler både ved telefonisk samtale d. 25/10 og d. 2/11, fortæller at efter min godkendelse af ressource profilen, (når det engang sker) og når hun modtager den igen, så skal den sendes til team møde (1 afgørelse, om hvorvidt man kan påbegynde behandling af pensionssag) og så må ”vi” se om den kan godkendes eller ej.

Hun forklarer hvad man gør hvis man får afslag osv. men sagsbehandleren ved jo ligeså godt som mig at der ikke kan gives afslag fra teamet, når der søges om førtidspension ud fra en § 17, på det foreliggende grundlag, da den skal overgå til behandling efter reglerne om pension i umiddelbar tilknytning til ansøgningen. Dertil så vil jeg lige gøre opmærksom på at behandlingstiden er 3 mdr. og så skal der ligge en afgørelse. Jeg vil helt klart mene at man har total fejlbehandlet min sag og dette skal der rette op på med det samme.

Jeg forventer klart at man fremover, behandler sagen ifølge loven og ikke som kassetænkning, da jeg godt kan se hvorfor man fra kommunens side, bliver ved med at trække tingene i langdrag. Med så lang en sagsbehandling, forventer jeg at sagen bliver afgjort i år 2012 og ikke 2013 som sagsbehandler også udtalte sig om ved mødet d. 14/8. Her fik jeg jo at vide, at skulle jeg søge om førtidspension så var der jo kommet nye regler. Det har sagsbehandleren så delvis ret i. Der er nye regler men de træder allertidligst i kraft 1/1-2013 og dem vil jeg ikke blive berørt af hvis man på godt dansk får fingeren ud og gør som man skal!

Med venlig hilsen

Citat:
Oprindeligt indsendt af LS1980 Se meddelelser
Til det møde jeg havde med sb d. 14/8 og ikke 16/8 som hun skriver, bad jeg om at der blev indhentet nye oplysninger fra lægen så de kunne komme med i min sag inden den skulle startes op. Men hvorfor kunne hun ikke bare have startet den op mens hun ventede på statusattest fra lægen. Hun kunne jo bare have bedt om at få statusattesten udfyldt og tilsendt fra start af. Nu mit i det hele, siger hun jo selv at det er muligt for mig at aflevere journalen fra psykiatrien som også kan indgå i sagen da rp'en ikke er færdig lavet endnu.

Jeg har aftalt med sb, at jeg afleverer min journal hos jobcentret mandag eller tirsdag, kommer an på hvornår min overlæge hos psykiatrien får godkendt, at den bliver udleveret til mig.
Der er så noget der ikke passer, jeg har fundet mine notater frem fra mødet d. 14/8 og jeg bad hende faktisk ikke om at indhente oplysninger fra lægen. Jeg sagde at jeg ville have mulighed for at sende et brev til hende med de fysiske lidelser jeg går rundt med. Mht. lægen så sagde jeg til hende at jeg ville snakke med lægen om hvordan jeg ville søge ftp. Og det fik hun jo så svar på da jeg sende mit brev afsted til hende med udskrift dato. d. 21/8. Hun lagde da hendes ord i min mund da jeg snakkede med hende d. 2/10 og det kunne hun jo sagtens for så rund på gulvet jeg er tænker jeg ikke nærmere over det, før bagefter.
LS1980 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Seriøst brug for en som ved noget om dette? Indiansummer Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 09-10-2013 10:17
Nogen der kan gennemskue dette? Razmo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 60 13-01-2009 23:51
Nogen der kender dette ?? søsser s Alt det andet 4 22-08-2008 15:28
Mon nogen kan bruge dette? Odenseaneren Et godt link! 0 01-05-2008 07:40
Er der en der ved noget om dette emne missepigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 31-10-2007 00:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension