K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2016, 16:11   #11
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nu er den nye kæreste en dal af hans nye liv, det skal din datter lærer og det er dit job at få hende til at få det bedste ud af det.

vis du hjælper hende med at modarbejde far, så hjælper du hende også med at få det skidt med sig selv, hun er ikke gammel nok til at vuderer hvad der er bedst for hende, hvis hun får et godt forhold til far og kæreste, vil det være bedst for jer i sidste ende

ja hun er vred på far nu og vil ikke den nye kæreste og en stor grund til det, er at hun vil beskytte dig, husk at det er dit job ikke hendes
jjsonn er ikke logget ind  
Gammel 06-01-2016, 19:14   #12
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Vil lige tilføje at det er meget normalt at unge deler deres avisruter med en ven/veninde
Så kan de tage afsted sammen de dage hvor begge kan, og så hvis den ene måske ikke kan 2 dage, så tager den anden de 2 dage, og så gør de det omvendt 2 andre dage, altså så de giver hinanden nogen fridage på den måde

Nu ved jeg ikke hvor lang ruten er, men kan huske at jeg havde 14km med 80 husstande (boede på landet), og jeg var lykkelig de gange jeg kunne lokke en veninde til at tage med mig
MistyMiss er ikke logget ind  
Gammel 09-01-2016, 21:50   #13
Piko
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2016
Indlæg: 5
Styrke: 0
Piko er ny på vejen
Din datter bliver i en alder af 15 aldrig nogen sinde tvunget til samvær. Selvfølgelig må hun have job som alle andre, sfv vil aldrig se negativt på det, det er ikke barnet der skal opfylde fars behov for samvær - men omvendt. Ringer far i sfv , så vil han få at vide at de ikke blander sig da hun er så gammel
Piko er ikke logget ind  
Gammel 10-01-2016, 02:32   #14
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
PIKO

Datteren er ikke 15 . men kun 13 år .

jeg vil ikke dømme nogen . tænker bare hvis jeg var faderen , selvom jeg er kvinde og delemor på 15 år . De er også forældre og man m¨å så vidt som muligt dele sol og vind lige -

jeg var blevet dybt skuffet hvis jeg som far fik at vide nu kommer min datter ikke foreløbig da jeg skal gå med aviser - reklamer .
kampen er ikke børnenes .-

hvad hvis han nu sagde jeg betaler tilsvarende hver anden weekend hvad hun ville tjene ? altså hvis en veninde overtog ruten og datteren fik som fuld løn .
syns desværre uden at kende omtalte sag -. at det ofte er faderen der er taberen . og barnet . da noget evt dyrebart går tabt ved manglende samvær .

men det er INGEN kritik . og ikke for at såre jeg siger det .
2 sager og 2 mennesker er ikke ens

stribe ftp
stribe er ikke logget ind  
Gammel 10-01-2016, 13:17   #15
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Lyder absolut som om et weekendjob hver weekend er no-go, men det har forældrene føli et ansvar for at få til at fungere. Held og lykke.
stampe er ikke logget ind  
Gammel 11-01-2016, 22:38   #16
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Hvis du giver hende lov til at tage et job der går ud over fars samvær, må du selv dele de reklamer ud når hun er hos sin far..
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind  
Lukket emne

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension