K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Hjælpemidler til handicappede

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælpemidler til handicappede Kender du til det at søge hjælpemiddler ?

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2010, 11:32   #1
gulfi
Gæst
 
Indlæg: n/a
Exclamation Hvor går jeg hen efter hjælp

Hej jeg er lige blev et oprettet.Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig .Jeg har en søster der er meget dårligt gående ,hun er i dialyse 3 gange ugentlig ,hun har kroniske smerter ,hun har insulinkrævende diabetis , hendes blod forsvinder,ingen kan forklare hvorfor, så hun af og til skal have blodtransfution bl.a 4 portioner i skrivende stund. Hun har en meget dårlig livskvalitet da hun i de sidste 6-7 år ikke selv kunnet komme ud at handle .Efter sidste indlæggelse har hun været nødsaget til at flytte i handikapbolig efter at have boet det samme sted i 33 år,hvad det bestemt ikke har gjort hendes depretion bedre med nye omgivelser.Nu til det egentelige spørgsmål :Efter at have søgt om en el-scooter til hende med først afslag har hun nu fået bevilliget en, men hun skal selv betale 8500,kr det havde vi sagt til visitatoren at det kunne hun ikke .Skal 85oo,kr virkelig afgøre om hun kan komme ud og se verdenen , mærke duften af æbler,se udløbsdatoen på mælken det vi andre tager som en selvfølge ?.Hun ville så gerne prøve en tur op og ned af gågaden ,en tur med børnebørnene medens de køre på cykel ved siden af .Mærke duften af efteråret ,vinter,forår og sommer. Hvor kan jeg henvende mig for at hjælpe hende . Tak for luft
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob efter hvor lang tids arbejdsprøvning? Krellef Spørgsmål ang fleksjob 1 29-09-2013 08:29
hvor længe kan man få ledighedsydelse efter den nye reform? mettekm Fremtiden for fleksjob og førtidspension 7 02-07-2012 13:35
Hvor mange tilkendelser efter §18 indstilling panti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 34 01-12-2011 21:12
Hvor står jeg efter revalideringen? Olliesmor Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 05-03-2011 22:51
Timeantallet. og evt. hvor lang tid tog det efter arbejdsprøvning? hkirkedal Spørgsmål ang fleksjob 0 19-11-2008 16:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension