K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2012, 21:17   #11
jassie
Hvor skulle jeg ellers være
 
jassies avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2011
Indlæg: 121
Styrke: 13
jassie er ny på vejen
Post

Tillykke - du har da vundet i Lotto

HVor er det dejligt.

HAr du skånehensyn ud over nedsat tid
jassie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 21:57   #12
JP2610
Elsker at være her på K10
 
JP2610s avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2012
Lokation: Rødovre
Indlæg: 56
Styrke: 13
JP2610 er ny på vejen
@ABC - det må du gerne lige uddybe? Jalousi.. ?? det har jobkonsulenten ikke snakket noget om..
Jeg kan ikke se at nogen bør være jaloux på mig, jeg ville da hellere end gerne bytte for mit gamle liv og helbred, og arbejde 37 timer om ugen, i stedet for mine kroniske smerter og nedsat arbejdsevne... hvem pokker kan være misundelig på det...
@jassie - jeg har ud over nedsat timeantal også behov for skiftende arb.stillinger, ingen deadlines, mulighed for at lægge mig ned når ryggen skriger allermest, der ud over får jeg et hæve/sænke bord, og lev. en rigtig god kontorstol der passer godt til mit behov (med en oppustelig pude i ryggen, så jeg kan tilpasse støtten i lænden) og så skal jeg have mulighed for at veksle mellem opgaverne, nogle dage kan jeg ikke sidde ved pc særlig længe af gangen f.eks..

Jeg ved selvfølgelig godt at jeg fremadrettet vil møde mange bump på vejen, og det bliver da også drøn-hamrende hård for kroppen at jeg skal afsted hver dag, men jeg ser nu alligevel frem til at have noget at stå op til, nogle kolleger at tale med, bruge hovedet lidt igen og komme videre i mit liv igen, som har været præget af sygdom og frustrationer i meeeget lang tid nu.. Min glæde går i allerhøjeste grad på at jeg har fået afgørelsen, så jeg ved hvor jeg står... om dette job så bliver det første af mange, ja det gør det måske, men det er i hvert fald en start )
JP2610 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 22:01   #13
Andepigen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: København
Indlæg: 157
Styrke: 14
Andepigen er ny på vejen
Både fleksbevilling og job indenfor så kort tid - hvor skønt for dig, tillykke

Den er god nok, den med jalousien. Altså ikke at det partout ER sådan, man det kan opleves.
Man går rundt og ligner alle de andre - men man går tidligere hjem hver dag, men scorer dog alligevel samme løn som de, der arbejder 37 timer om ugen.

Det er ikke hverken logisk eller retfærdigt, men det forekommer altså.
Andepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 22:12   #14
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Desværre opstår misundelsen ofte, og mange oplever faktisk at deres kollegaer får fyret noget af om at man på den ene eller anden måde er "heldig" at "måtte" gøre det og det.... eks gå hjem før, eller tage en ekstra pause.
Det er ting man skal sørge for at få standset i det øjeblik det opstår !
Jeg blev selv moppet ud af mit første fleksjob fordi jeg ikke var opmærksom på at få det bremset i tide... og i tide er efter mit råd, allerede første gang der kommer en hentydning.

Jeg svarer altid misundelsen med... ok, du får mine arbejdsvilkår, men du får altså også min sygdom.

Der har lige kørt en tråd om emnet, husker ikke lige hvad den hed.
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 13:07   #15
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
kæmpe stort tillykke ...Kan godt forstå du ikke kan få armene ned :-)
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2012, 15:04   #16
BSR
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 24-12 2011
Lokation: Herning
Alder: 48
Indlæg: 101
Styrke: 13
BSR er ny på vejen
Stort tillykke, hvor er det dejligt for dig - og super dejligt at læse at man kan få job som flex. pøj pøj med det hele
BSR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 18:31   #17
JP2610
Elsker at være her på K10
 
JP2610s avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2012
Lokation: Rødovre
Indlæg: 56
Styrke: 13
JP2610 er ny på vejen
Tak for alle jeres tillykker
Nu nærmer tiden sig jo hvor jeg starter i mit 1. fleksjob på torsdag.
I morgen skal jeg have møde med min kommende chef og jobkonsulenten fra kommunen, så mine skånehensyn kan blive skrevet ned.
Der er endnu ikke lavet en ansættelseskontrakt, og så var det jeg tænkte på i dag, om man som fleksjobber bliver ansat på samme vilkår som v/ alm. ansættelser, dvs. f.eks at man har en prøvetid på 4 uger hvor arbejdsgiver kan komme og sige at man ikke passer ind ell. lign. hvis kemien og samarbejdet ikke fungerer til begge parters forventninger? Nogen der ved det?? Jeg er klar over, det ikke gælder omvendt, jeg vil kun kunne sige op hvis skånehensynene ikke overholdes, ellers hedder det karantæne fra ledighedsydelsen....
Håber der er nogle på K10 der kan svare mig
Kh JP2610
JP2610 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad kan man vinde ved at få løntilskud?? Og er det overhovedet muligt? hboegelund Alt det andet 7 15-10-2012 17:43
Meget at vinde ved at behandle ADHD Webmaster K10 Nyheder 0 30-03-2010 15:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension