K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2008, 19:03   #1
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
civil retsag mod patientankenævnet.

Godt nyt. Procesbevillingsnævnet har meddelt mig fri proces til sagen mod Patientskadeankenævnet. Det betyder at jeg foreløbig får refunderet det retsgebyr der er betalt.
Så godt så langt.
Jeg fører sag efter en fejloperation. Patienskadeankenævnet har omstøbt patientforsikringens afgørelse, efter jeg ankede erhvervsevnetab, så fratog Patientskadeankenævnet mig min mén grad som patientforsikringen ellers havde givet mig, på et helt forrykt grundlag.
Så nu er det en civil retsag.

Rose
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 22:39   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
rose tillykke med det, det skulle være mega svært at få fri proces nu
  Besvar med citat
Gammel 18-11-2008, 23:35   #3
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Tak, for det. Jeg var også glad, forsøgte at læse om den fri proces jeg har fået bevilget og kunne se at der er en herinde der har fået afslag. Nu skal sagen så stå i retten. Den ligger lige nu hos Retslægerådet..uha-uha. men jeg er sikker i min sag, men derfra og til at få ret? Men jeg har advokat og han ser ud til at gøre det rigtig godt. Men sagen er endnu ikke afgjort!
Rose
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 09:08   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.755
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Rose.
Tillykke med fri proces. Glæder mig til at høre hvordan din sag forløber. Held og lykke
Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 10:10   #5
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Tillykke herfra også

rigtig godt gået
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 16:44   #6
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Tak, jeg er stadig lidt høj. Jeg skal nok skrive sagens udfald, men det kan nok tage noget tid endnu, før det kommer i retten.
Hvis denne advokat vinder den, har han hjulpet alle dem jeg kender, og så er jeg klar til at oplyse hans navn. Han tager klienter imod Patientforsikringen og Patientankenævnet mv. Jeg har fået afslag på erhvervsevnetav, efter min fejloperation og har nu fået fleks-job 12 timer. De forgående 4 år arbejdede jeg 9 timer om dagen 3 dage om ugen, op og ned af trapper og havde så godt som aldrig en sygedag.
Så denne afgørelse bliver spændende.
Rose
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 16:45   #7
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Tak, jeg er stadig lidt høj. Jeg skal nok skrive sagens udfald, men det kan nok tage noget tid endnu, før det kommer i retten.
Hvis denne advokat vinder den, har han hjulpet alle dem jeg kender, og så er jeg klar til at oplyse hans navn. Han tager klienter imod Patientforsikringen og Patientankenævnet mv. Jeg har fået afslag på erhvervsevnetab, efter min fejloperation og har nu fået fleks-job 12 timer. De forgående 4 år arbejdede jeg 9 timer om dagen 3 dage om ugen, op og ned af trapper og havde så godt som aldrig en sygedag.
Så denne afgørelse bliver spændende.
Rose
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 19:29   #8
stella maris
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2008
Lokation: København
Indlæg: 4
Styrke: 0
stella maris er ny på vejen
Question Advokat

Tillykke fra mig. Vil du fortælle, hvilken advokat du bruger

Jeg er nu i gang med at finde en advokat, der skal hjælpe mig i en patientskadesag, jeg har en anden advokat til en anden sag. Men der er store forskelle på advokater,. Kan du eller andre anbefale en advokat i omkring /København. Eller advare om hvem jeg ikke skal tage?
Stella
stella maris er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2008, 20:19   #9
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Man skal virkelig vide hvilken advokat man har. Min advokat ordner alt, han er meget handlekraftig og træder i karakter. Jeg har jo ikke vundet sagen endnu, men jeg har stor tillid til ham og han forvalter mine penge og mit sag..
Jeg vil godt hjælpe dig, men jeg vil ikke PT. lige nu offentliggøre hans navn, før jeg talt med ham selv. Jeg vil dog godt hjælpe hvis der er nogle der er i bekneb, .
Men hvordan får vi udvekslet, jeg vil ikke sætte mit telefon no. herind. Er der nogen der kan hjælpe med hvordan? Kan du maile mig.
Det lyder måske forkert at jeg tilbageholder hans navn, men som sagt ved jeg jo ikke om jeg vinder sagen, men har en tro på at jeg gør. Han har hjulpet andre og han gennemlæser sagen før han siger god for den.
Rose
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2014, 20:18   #10
solstrålen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2013
Indlæg: 55
Styrke: 11
solstrålen er ny på vejen
Hej Rose

Hvordan gik det med din sag ?
Fik du medhold overfor Patientskadeankenævnet ?
Skriv evt i Privat Besked.

MVh

Solstrålen
solstrålen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
civil ulydighedskampagne i kommune. Stella Politik og Samfund 5 30-03-2008 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension