K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2010, 08:55   #1
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
ftp og partners indtægt

Yes yes yes vi er i den heldige situation manden måske har fået fast job, han er lige startet på prøve og hvis han er heldig bliver han så fastansat.

Men når nu vi ikke ved hvad han tjener, hvordan oplyser man det så til kommunen?

hvordan fungerer det, opgør kommunen hvert år (ligesom skat) hvor meget manden har tjent og hvor meget man har været berettiget til i ftp? eller skal de have hans årsopgørelse, eller stoler de bare på hvad man fortæller? det tvivler jeg så på

Han er i byggebranchen og kan nogen måneder have betyderligt mere end andre måneder, så jeg er meget i tvivl om hvad vi skal oplyse?

håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig, jeg vil helst ikke ende med at komme galt afsted pga forkerte oplysninger.
tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2010, 11:02   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jamen, først: tillykke med at manden har fået et arbejde, dejligt at høre

Hm, ja, véd hvor svært det kan være når manden er indenfor byggefagene, det var min mand også.

Hvis jeg var dig/jer ville jeg forsøge at anslå hvad månedslønnen for din mands vedkommende vil være.
Mindstelønnen indenfor området, vil han jo nok tjene ikk´?

I forhold til din ftp ja, så kan(i parantes bemærket: skal!) du selv sørge for at revidere udbetalingen af denne.

Der skulle gerne bagpå din årlige meddelse stå noget a la ...for hver 5 mdn kan man tilbageregulere = den korrekte udbetaling af ftp kræver at du selv holder øje, sådan nogenlunde.

Og ja, en gang om året, som alle andre, vil den jo under alle omstændigheder blive reguleret -meeeen kan anbefale at du/i selv tjekker jævnligt.

Kontakt evt skattekontoret/ftp afd og tag en snak m dem så de kan være dig behjælpelig.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ingen indtægt.. khas Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 09-11-2012 10:09
FP, boligstøtte og indtægt? Mariepigen Alt det andet 7 11-04-2012 16:32
pension fra april ? partners indtægt hele året ? henningv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 06-02-2012 09:48
Kritik af HC Partners resulterer i flytning af kritikere! buster Alt det andet 0 02-02-2010 13:06
dokument om indtægt knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 03-02-2009 23:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension