K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2011, 10:55   #491
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg havde helt glemt den liste Mtv, må lige få set på den igen. Dog er det også hendes job at se hvad jeg har været igennem og jeg er jo behandlings afklaret !

Ja jeg skal i en ny arbejdsprøvning, har taget afslagene fra pensionsnævnet med, der står det højt og tydeligt.

Skriver når jeg har været der, så må vi se. Hun må jo også komme med nogle løsnings forslag til hvilken form for afprøvning der må være dem pensionsnævnet "ønsker".
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 11:15   #492
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Håber mødet går rigtig godt EE!!! Og at I kommer frem til noget konstruktivt!!!

Krydser i hvert fald for et positivt udfald
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 12:17   #493
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Jeg havde helt glemt den liste Mtv, må lige få set på den igen. Dog er det også hendes job at se hvad jeg har været igennem og jeg er jo behandlings afklaret !

Ja jeg skal i en ny arbejdsprøvning, har taget afslagene fra pensionsnævnet med, der står det højt og tydeligt.

Skriver når jeg har været der, så må vi se. Hun må jo også komme med nogle løsnings forslag til hvilken form for afprøvning der må være dem pensionsnævnet "ønsker".
jeg har haft 3 sagsbehandler på mit jobcenter og ingen af dem har vist læst min sag. Min kontaktperson rystede på hovedet, da min nuværende sagsbehandler sagde. Det er nok urealistisk og starte med 37 timer i en arbejdsprøvning. hvis jeg kunne det var jeg nok i arbejde og ikke være uden og bo på et bosted
skal sikkert starte med 15 timer og det holder jeg ikke til i en uge.
har selv lige rykket i dag omkring arbejdsprøvning.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 14:26   #494
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg kom i tanke om at jeg også har sendt noget kronologisk til hende ab 2006, må lige se om der skal laves noget andet.

Nå men jeg tog jo på kommunen og lidt over mødetid spørger jeg til min sagsbehandler. Hun er så syg . Jeg kaldes ind til en anden som så lige læser en del om mig højt, jeg når ikke at forklare at jeg bare skal have en ny tid.

Først kunne hun ikke finde mig i deres system, jeg var ikke registreret - men det er jo så fordi jeg ikke får nogen ydelse, så står jeg i et andet system.

Vi noterede lidt dit og dat og jeg får en ny indkaldelse.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 25-10-2011 kl. 14:47.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 14:38   #495
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Nej MTV det er utroligt idag, hvor man mente du skulle have en pension og os andre måske osse i nærmeste fremtid.

Jeg tror det har meget med økonomi at gøre, og selv den nye regering har ingen penge til at forsørge nye førtids, det havde den tidligerere som sagt heller ikke.

Men idag skal du slæbes igennem angst kurser virksomhedspraktikker osv for at gøre dig selvforsørgende.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 16:47   #496
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
hvor er det bare typisk, uden at melde af bud, hvis det havde været os
og man var på kontanthjælp så bliver man trukket i sin ydelse
kunne være de skulle trækkes i løn

i min kommune har os uden ydelse direkte fået en ny sagsbehandler
så kan man tænke lidt over det, hvis der er så mange uden ydelse
fordi kommunen har skubbet dem ud af systemet
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 18:21   #497
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Igen EE????? Syntes da næsten lige du har været til samtale hvor sb'er også var syg (din tidligere sb'er altså) Håber ikke det var for hårdt for dig idag og håber du trods alt føler dig klar til mødet NÆSTE gang
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 18:52   #498
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Åhhh din stakkel EE og ja hvor typisk, jeg ringede til min sb idag for at melde jeg var syg og meget skidt da min trommehinde var sprunget.

- hehe hun var sørme osse syg og jeg blev kun budt en tlf svarer og det gør jeg altså ikke, så må de sq tage deres telefon på kommunen.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 19:02   #499
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Åhhh din stakkel EE og ja hvor typisk, jeg ringede til min sb idag for at melde jeg var syg og meget skidt da min trommehinde var sprunget.

- hehe hun var sørme osse syg og jeg blev kun budt en tlf svarer og det gør jeg altså ikke, så må de sq tage deres telefon på kommunen.
brug aldrig kun en telefon
kun mail, eller begge dele
ellers kan du ikke bevise du har ringet og meldt dig syg
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 19:47   #500
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
nej det ved jeg skal give besked 4 steder, har osse skrevet skriftligt MTV men jeg ringede fordi jeg ingen godkendelse fik
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension