K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-08-2012, 21:45   #11
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Andepigen Se meddelelser
Min ansøgning og CV var ganske kort, da jeg var jobsøgende.
Den fortalte udelukkende de gode ting - naturligvis også, at jeg er fleksjobber visiteret til så og så mange timer om ugen.

Jeg ser fordelen i først at uddybe hvorfor, man er i fleksjob, i forbindelse med en eventuel samtale.

Arbejdsgivere kan måske godt blive lidt skræmte/afskrækkede af at få alle "elendighederne" (forstå mig ret) listet op i en ansøgning - det kan man uddybe til en samtale. Så får de også samtidig sat ansigt og person på dig, det er altid en god ting
Helt enig ...

Man skal gøre ansøgning positiv, så arbgiver bliver interesseret i at se en til samtale.

Der er mange der søger job som de kan vælge imellem.

Måske virker man sympatisk på arbejdsgiver ved samtalen, det kan være en stor fordel, når man senere i samtalen fortæller om skånebehov.

Chancen for at blive ansat er i hvert fald større hvis man søger arbejde på denne måde.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 09:05   #12
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
tusind tak for jeres gode råd. Det vil jeg helt sikkert bruge...
skal bare lige finde ud af hvordan jeg gør til dem som KUN vil have ansøgninger på mails.
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 09:10   #13
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af le cuere Se meddelelser
Du kan lave cv som Florken foreslår. Og du kan henvende dig til job på særlige vilkår, de har en ordning man kan være tilmeldt, de sender ledige job annoncer 3 stk. pr mail hver måned som svarer til de hensyn du har. Du kan se om det er job du er interesseret i, hvis du ønsker et af jobbene ringer eller mailer du til job på særlige vilkår, de ordner resten og bistår dig ved ansættelsen.
hvor finder man det henne ?
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2012, 16:12   #14
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Marolle Se meddelelser
hvor finder man det henne ?
jsv - job på særlige vilkår ligger i Nyropsgade 43, 5 sal på Vesterbro i København.

Tlf. 8256 5682 .

Du kan se mere om dem og få flere oplysninger.

Tast jvs nyropsgade , så er du på deres side på nettet.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2012, 12:20   #15
holten
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2012
Indlæg: 1
Styrke: 0
holten er ny på vejen
Jeg har været i samme situation. Tror jeg har brugt en halv regnskov på mine mange ansøgninger. Jeg gik simpelthen kold i det. Dels er det at skrive noget det passer til jobbet hver gang og noget andet er at få en masser ubegrundet afslag. Jeg holdt simpelthen op med at søge til sidst. En af mine venner tog dog fat i mig og sagde jeg skulle få noget professionelt hjælp til ansøgningerne. Jeg havde allerede travlet igennem alt den gratis hjælp man kan få online og også fået min fagforening til at kigge på dem. Det gjorde ikke den store forskel. Derimod sagde han at jeg skulle tage fat i nogle af de profesionelle HR virksomheder som tilbyder at hjælpe dig med CV og ansøgning. De skriver simpelthen med hjælp fra dig en super ansøgning - generel eller specifikt til et jobopslag du har fundet. Jeg brugte [Link slettet] men der findes en hel del af dem derude. Det er ikke så dyrt som man tror. Det gjorde forskellen for mig... gav mig modet tilbage og et nyt job efter et stykke tid. Held og lykke med det!
holten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Syg som flekser mand Spørgsmål ang fleksjob 3 11-02-2013 14:08
Nu ny flekser mand Spørgsmål ang fleksjob 32 04-01-2013 10:27
jobansøgning som fleksjobber nolle123 Spørgsmål ang fleksjob 6 06-03-2012 03:22
Afslag på jobansøgning med henvisning til alder var ulovligt – godtgørelse på 25.000 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 04-05-2010 10:00
Jobansøgning som førtidspensionist Lena4700 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 26-08-2009 23:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension