K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2013, 14:08   #1
wonsyld
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2013
Lokation: Horsens
Indlæg: 23
Styrke: 11
wonsyld er ny på vejen
min sag skal prøves i Rehabiliterings team

Hej
jeg har brugt jer i 2006 og 2007 da jeg var på vej mod fleksjob.
Jeg blev fleksjobber i 2007 og har abbejdet som fleksjobber i 2 år men mit helbred er blevet dårliger har fået flere skavanker har slid gigt i nakke, skuldre og ryg samt nu også hjerteflimmer, og lave nyre tal og fået problmer med mine fødder hvilke gør jeg kun kan gå ca ½ time om dagen og har så ondt.

nu her i ja ville min sagbehandler så prøve min sag i Rehabilitering
da jeg flere gange har været i praktik men mine skånebehov var ikke blevet lytte til så jeg kunne ikke en gang kalre 6 timer ..


nu mener min sags behandler så at det nok ender med et resource forløb de vil forslå.
er der nogen der ved havd sådan et forløb kan bestå af

og er der nogen der kan fortælle om hvad man må sige og ikke sige til mødet i Rehabilitering teamet.
Hilsen Karin
wonsyld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2013, 15:59   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Velkommen tilbage....

Kære Wonsyld.

Du er hovedpersonen i dig sag. Alle andre omkring dig er ansat til at servicerer dig iht lovgivningen. Så mødet er dit så du kan stille de spørgsmål du ønsker.

Læs lidt om forløbet her:
http://www.k10.dk/media/reform_af_fo...sjob_pjece.pdf

Så vender du tilbage med de nye spørgsmål der måtte dukke op.

Bedste hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 08:56   #3
Dancer
Afhængigheds tegn af K10
 
Dancers avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2012
Alder: 58
Indlæg: 303
Styrke: 12
Dancer er ny på vejen
Jeg var til møde i rehabiliteringsteam i sidste uge og det foregik slet ikke sådan

Jeg kom ind og alle præsenterede sig, så blev jeg oplyst at de havde læst min sag og gerne ville stille mig nogle spørgsmål - de var meget søde, der var en god tone og en fin stemning.

Men du må selvfølgelig sige hvad du har lyst til

De stillede spørgsmål i godt 20 minutter og så blev jeg spurgt om jeg havde spørgsmål - men det var som afslutning, der er det ikke meningen de skal sidde og referere lovgivning.

Det vil fremgå af planen hvad de har tænkt sig - men det kan også være de siger flexjob, jeg kan klare 45 minutter om dagen 4 dage om ugen, med kort transporttid og en hel række skånehensyn, så jeg fik flexjob (det var også det jeg helst ville)
Dancer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 09:31   #4
wonsyld
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2013
Lokation: Horsens
Indlæg: 23
Styrke: 11
wonsyld er ny på vejen
Hej dancer
jeg er jo fleksjobber men har svært ved ta holde til mere 1 time om dagen med mange skånehensyn bla. ikke gå og stå da jeg kun kan gå ½ time så har jeg ondt i fødder og ikke arme over skuldre højde .

så nu mener min sagsbehandler det bliver et resourse forløb jeg er 58 til okt kan gå på efterløn okt 2017 om 4 år

og min læge mener det er spold at tid at bruge mere tid på mig han mener ikke der kommer mere ud af det.

og en jeg kender siger at man ikke må sige nej til deres tilbud men man må godt sige at man ikke føler for der det man skal veje sine ord

Hilsen Karin
wonsyld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 10:25   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af wonsyld Se meddelelser
og en jeg kender siger at man ikke må sige nej til deres tilbud men man må godt sige at man ikke føler for der det man skal veje sine ord

Hilsen Karin
Jeg vil ikke anbefale, at man siger, at "man ikke føler for det".

Det er korrekt, at man skal være samarbejdsvillig, og ikke nægte noget.
Men man har jo lov til, at sige f.eks.: "jeg vil meget gerne deltage i dette projekt, men jeg er i tvivl om hvorvidt jeg kan klare det".

Der er jo forskel på, om man siger, at man ikke vil, og på, om man siger, at man ikke kan.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 10:26   #6
wonsyld
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2013
Lokation: Horsens
Indlæg: 23
Styrke: 11
wonsyld er ny på vejen
Tak vovse

Hej Vovse
mange tak for dit svar
Hilsen Karin
wonsyld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 10:55   #7
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Det fif jeg fik ved psykologen i forbindelse med min sag i jobcenter var at man bytter alle sine "men" ud med "og" - det giver udtryk for at man er villig til at samarbejde, og dog har sine forbehold og man vil ikke kunne fanges på at man ikke er samarbejdsvillig.

"jeg vil meget gerne deltage i dette projekt, OG jeg er i tvivl om hvorvidt jeg kan klare det".

Det virkede for mig
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 12:47   #8
wonsyld
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2013
Lokation: Horsens
Indlæg: 23
Styrke: 11
wonsyld er ny på vejen
Til tumnus

hej Mange tak for svar
Hilsen Karin
wonsyld er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fejl i rehabiliterings teamets afgørelse moster0208 Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema 11 13-09-2013 12:19
Møde med rehabiliterings team Relm87 Alt det andet 9 16-07-2013 22:26
rehabiliterings mødet?? superman Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 61 15-06-2013 21:01
Rehabiliterings team FibroMcs Alt det andet 8 25-02-2013 17:41
rehabiliterings ydelse? Cecilie Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 10-01-2013 22:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension