K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2008, 18:10   #111
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej..

Det var selvsamme mand der ringede til mig og fortalte jeg skulle prøve kronikertilskud,- som jeg snakkede med til at starte med,- og som sagde jeg skulle søge en paragraf 100. Og jeg fortalte ham hvad jeg havde af udgifter. Så det kan jo ikke komme bag på ham. Det har så også ligget oppe ved ham i over 3 uger....

MEN udover det fik jeg også brev fra det forsikringsselskab, som jeg har noget supplerende forsikring fra. Igennem mit tidligere arbejde. En forsikring som supplerede op da jeg var på sygedagpenge. De havde også søgt oplysninger fra kommunen nu her. Og fået dem. MEN ikke dem alle. De havde ikke fået de papirer, som fortalte, at der var søgt en førtidspension. På trods af at jeg snakkede med min sagsbehandler, da han skulle sende papirerne. Og havde talt med damen fra forsikringen. Fordi de ringede og rykkede mig for oplysninger, da de flere gange havde rykket min sagsbehandler. Ud fra de oplysninger, har de så forlænget mine udbetalinger til november. Men det er jo ikke på baggrund af de rigtige oplysninger. Han har ikke gidet at sende det hele med eller hvad??. OG jeg havde jo fortalt hende over tlf, at der var søgt pension. Undrer hun sig så ikke over at der ikke er noget om det i de papirer hun modtager???. Og hvorfor h..... har han ikke sendt det hele med.???? Jeg har prøvet at komme i kontakt med hende fra forsikringen. For at høre hvad det her betyder for mig?.. De supplere jo fra sygedagpenge. Som jo ikke er det jeg får mere.... Hvis de havde fået alle oplysninger hvad så`???? ville jeg have fået et engangsbeløb som erstatning. Eller ville det være slut med penge derfra??... Supplerede de op fra det beløb jeg får nu hvis de havde fået de rigtige oplysninger??.... Åh for ....det kører rundt...

Min advokat har sagen mod eller med forsikringen. Erstatning og mén grad. Hjælpemidler har jeg ikke så meget af. Man kan sige at der er jeg heldig jeg har Carsten. Vi har købt nogle Tempur madrasser for at aflaste smerterne når jeg ligger ned længere tid. Og jeg har købt en ælte bage maskine... De ting ville jeg prøve at snakke med dem om på Hjælpemiddelkontoret. Men tror ikke der er noget at hente. Og så er det jo det. Har ikke rigtig arbejdet så meget i det. Det er en grænse som skal overskrides....

Mange
Bettina
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2008, 09:39   #112
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Kære Bettina

Åh stakkels dig, kan godt forstå du er forvirret lige nu, det er da ikke nemt, at finde ud af det, når man det ene øjeblik skal beregnes efter samlevende/gift og det næste ikke.

Med hensyn til at din pensionssag skal tages op efter 5 år, så har jeg heller aldrig hørt om nogen der har fået taget deres pension. Kender 2 der også skulle tages op, de har aldrig hørt noget til det, det er gået igennem deres læge, kommunen har spurgt "er der forandringer/bedring"? lægen har svaret nej, og det var det, der var ikke noget med, at de skulle møde op eller afprøves igen, så jeg tror godt du kan tage det roligt, som du har det bliver der jo ingen væsentlig ændringer.

Skriv endelig igen, vi lytter og støtter, vi ved jo alle at det hjælper at få det ud. Skriv også en pb, du ved jeg er her for dig

rigtig mange til dig i denne tid.

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2008, 11:16   #113
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej

Tak for de varmede ord.

Jeg har fået ansøgningen til paragraf 82 så nu skal vi så bare udfyldt alle de oplysninger de skal bruge. Så må vi se. Har ikke fået noget af vide om hvornår jeg kan forvente svar.


B
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2008, 15:01   #114
webbelin
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2008
Lokation: Nordjylland
Alder: 61
Indlæg: 29
Styrke: 17
webbelin er ny på vejen
Hej Bettina ..

Hvor kan jeg godt forstå dig . det er da utrolig at det kan underkendes .. altså med den viden man har om det i dag..
Hvorfor har vi så mange UVIDENDE sagsbehandlere og læger??

Min venninde fik besked af sin sagsbehandler på kommunen at det kun var enlige mødre der fik whiplash..
...Og vi lægger vor skæbne i disse " skabninges hænder" FØJ for den..
__________________
(¯`v´¯ )
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨ Hugs¸.•*¨
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸Webbelin¸.•¨¯`•.
webbelin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Madam Uden for rækkevidde igen igen Webmaster Politik og Samfund 9 04-02-2013 13:49
Igen igen.. Nyt spørgsmål vedr. Pensionskasse. Cerise Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 06-05-2011 10:36
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
systemet svigter de svage igen og igen Ole-Oliver Dit og Dat 6 20-08-2009 22:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension