K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2008, 14:53   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Thumbs down Virksomheder "overvejer" at ansætte flere, "hvis"...

Det lyder, SOM OM der er et rummeligt arbejdsmarked.

De "overvejer" - ja, det betyder i min verden "måske".

Og "i tilfælde af mangel på arbejdskraft"... det troede jeg, der var nu.

Hvorfor i alverden skulle de ellers hive folk fra udlandet til DK med deres fine jobplaner osv...

Jeg giver INTET for virksomhedernes udmelding.


Citat:
Virksomheder overvejer at ansætte personer med nedsat arbejdsevne
SFI har netop udgivet årbogen for 2007, hvori virksomheders sociale engagement kortlægges. Undersøgelserne viser, at mere end hver anden virksomhed vil overveje at ansætte personer med nedsat arbejdsevne i tilfælde af mangel på arbejdskraft. Baggrunden for undersøgelserne er især bestræbelserne på at forebygge udstødning fra arbejdsmarkedet og nyansætte personer, der har svært ved at opnå beskæftigelse.

Årbogen kan bestilles på: www.sfi.dk

Læs pressemeddelelsen fra SFI her
http://www.sfi.dk/sw56934.asp

http://vidensnetvaerket.dk/nyheder/v...a-arbejdskraft
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension