K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-12-2009, 22:03   #1
Gunell
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 185
Styrke: 15
Gunell er ny på vejen
I syv sind (langt)

Hejsa

Her i december skulle jeg have været opereret (fjernet galdeblæren) men de ringede afbud fra hospitalet og nu går jeg og venter på at blive kaldt ind igen.

Jeg er hypermobil (siden jeg blev født), har fibromyalgi, slidegigt i ryg og knæ, spiserørsbrok og ja så skal min galdeblære fjernes endvidere døjer jeg pt med et facetledssyndrom.

Jeg har arbejdet på normale kår ( har en længere uddannelse) indtil 2006 hvor min krop sagde fra og jeg fik konstateret fibromyalgi de andre ting er kommet til hen af vejen.

Jeg arbejde indttl 2007 hvor jeg blev gravid, jeg blev sygemeldt i graviditeten da mit bækken ikke kunne holde til graviditeten og jeg født atter for tidligt ( har 3 unger der alle er født for tidligt)Efter fødslen kunne jeg for alvor dårlig være nogen steder pga smerter, blev opereret i det ene knæ for at fjerne væske og en plicka ( og fik konstateret slidgigt). Jeg kunne dårlig gå, jeg hævede op i alle led og ansigt.Håbede på at min kommune ville hjælpe mig da jeg godt kunne se at jeg ikke ville kunne arbejde på normale betingelser.
Men jeg fik den mest rædselsfulde sagsbehandler ( en mand på ml 28-33 år) han lavede den ene fejl efter den og han og læge konsulenten konkluderede at jeg sagtens kunne arbejden fuld tid inden for min uddannnelse. Trods at min egen læge og en reumatolog sagde at det var ren utopi. Men de stod stejlt på jobcenteret. Jeg blev så gal og ked af det at jeg sagde at de kunne rende mig så måtte jeg arbejde til jeg styrtede, og præcis efter 3 mrds fuldtids arbejde styrtede jeg med et blodtryk på 200, trykken for brystet og de vildeste smerter. Nu er jeg så i "systemet" igen og er dårligere end nogensinde med ledsmerter , hukommelses svigt, svært ved at synke og til tider tale og oveni en syg galdeblære.
Min nye sagsbehandler ( for ham den 1. var jo imellemltiden stoppet????)
siger at jeg skal arbejdsprøves her i første omgang i 6 uger. Jeg skal glemme alt om flex eller førtidspension som min læge, reumotolog og psykolog ellers mener vil være et bedste.
Hun siger at jeg har vist at jeg godt kan arbejde i perioder? At hun aldrig har oplevet at nogen som har været ude på alm arbejdsmarked kan gå direkte ind og få flex eller førtidspension mm at man er dødelig syg? Hun mener at en revalidereing (opfølgningskurser på min uddannelse) eller et job med løntilskud er vejen frem for mig. Jeg er i 7 sind. Jeg er ikke i tvivl om at jeg har et "godt hoved" men er sgu i tvivl om min krop kan følge med.
Min sygedagpenge slutter d 1 april, hvad pokker hvis jeg ikke er afklaret inden?:O(

Nogen der kender til løntilskudsjob? Er lidt bange for en revaliderering da jeg ikke tror at jeg kan magte at være afsted fuld tid.

Nogle der har et råd?

Gunell
Gunell er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det forunderlige sind - info for dig og dine nocturne Et godt link! 5 18-03-2012 14:50
Sind: Regeringen svigter psykiatrien andersmadsen Politik og Samfund 2 06-11-2011 20:30
Danskerne har de skrøbeligste sind i Verden... Zastrow Politik og Samfund 22 18-02-2011 20:34
SIND: Reform gælder fremadrettet logikeren Politik og Samfund 12 20-11-2010 00:21
DA vil det samme som SIND FlemmingLeer Politik og Samfund 3 27-07-2008 22:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension