K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2011, 10:59   #1
limaje
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 82
Styrke: 14
limaje er ny på vejen
Bliver jeg vejledt rigtigt ?

Efter at have fulgt et par tråde herinde, er jeg blevet meget i tvivl om hvor vidt jeg bliver rigtigt vejledt af fagforening.

Jeg har været sygemeldt siden april i år, pg.a. nedslidning af ryg. Derforuden har jeg astma og lupus.

Jeg er igang med at søge praktik/arbejdsprøvning.
Jeg har søgt aktindsigt og fået det. Der står at arbejdsprøvning går ud på at arbejdstræne mig op på fuld tid, hvilket jeg synes er meget urealistisk.

Min fagforening bliver ved med at fastholde, at vi arbejder mod 37 timer.

Jeg kan ikke helt følge hvad han pønser på. Jeg tror ikke jeg kan klare et fuldtidsjob længere, men får den besked at det må jeg endelig ikke sige højt.

Jeg er blevet klar over at jeg har dummet mig, ved at forsøge, at klare skærene selv. Har over en længere periode arbejdet gennemsnit 25 timer, fordi jeg ikke kunne klare mere.

Jeg burde have sygemeldt mig for længe siden, men det var først da jeg utallige gange ikke kunne rejse mig ved egen hjælp, at jeg opgav.
limaje er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er det her rigtigt ? pippi75 Spørgsmål ang fleksjob 11 04-09-2012 23:32
er det rigtigt? mawebbro Alt det andet 17 10-05-2011 10:14
Du bliver behandlet som en ting der bliver talt ned til dig. Stella Politik og Samfund 3 01-09-2009 19:39
er det rigtigt.. pruttenQ34 Alt det andet 4 22-06-2009 08:44
er det rigtigt!!!! Fiselback Spørgsmål ang fleksjob 1 23-07-2008 21:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension