K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-09-2008, 10:29   #1
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Wink Fuldstændig Off Topic ;)

Fuldstændig Off Topic og håber at det er i orden med Bossen, at jeg spørger

Alle her, mere eller mindre, har en svær hverdag og meget at kæmpe med. Det er ikke sikkert, at der er overskud til at tænke så mange dage frem eller netop tænke på fremtiden, som er usikker eller føles truende. Mine bedste hilsner til alle

Alligevel vil jeg vove pelsen og spørge, om her er nogen ældre brugere, der gerne vil dele barndommens/ungdommens minder fra juletiden - med andre? Hvis her er nogen, der gerne vil - vil jeg meget gerne offentliggøre fortællingerne i en ganske almindelig "indlæg-form", et sted på nettet, hvor "juleafdelingen" åbner til november. Gerne anonymiseret og uden at være bange for at stave "forkert". Netstedet er 100% privat og uden reklamer, og det er udelukkende for at glæde hinanden, at jeg spørger

Send en Privat Besked med evt. spørgsmål.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2009, 20:13   #2
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tante Ana Se meddelelser
Alligevel vil jeg vove pelsen og spørge, om her er nogen ældre brugere, der gerne vil dele barndommens/ungdommens minder fra juletiden - med andre? Hvis her er nogen, der gerne vil - vil jeg meget gerne offentliggøre fortællingerne i en ganske almindelig "indlæg-form", et sted på nettet, hvor "juleafdelingen" åbner til november.
Julen er borte for denne gang, men det er resten af livet ikke.

At dømme efter indlæg her på K10.dk er der mange, som har mange "historier" med i bagagen fra fortiden. Nogle af historierne er tunge andre er bedre, men de har alle det tilfælles, at ingen andre kender til dem, undtagen os selv.

På et eller andet tidspunkt er vi alle borte, men det er historierne skrevet ned ikke.... Jeg vil derfor endnu en gang opfordre "os" til at kaste genertheden væk og fortælle andre, også børnenes generation om - hvordan livet var den gang vi selv var børn og unge.

Der er ingen emne-tvang. Intet er for småt eller for "dumt".... Eller for uinteressant. Et menneskets oplevelser kan aldrig være uvigtige... og de eneste, som kan tage udfordringen op - er os selv.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
går fuldstændig i panik lige nu! nensypigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 17-05-2011 10:12
Er fuldstændig kulret :-) søsser s Alt det andet 12 03-09-2008 11:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension