K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2008, 10:18   #1
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Hvorfor er jeg pludselig ikke berittiget?

Jeg er dybt frustret...

Netop på vej til en weekend på kro med min mand hvir vi skulle til noget hesteshow imorgen. Tro ejg stadig vi skal. Men må indrømme det hele er ødelagt efter min sagsbehandler har ringet.

Det handler om min fleksjobsag. Jeg har været i jobprøvning. den har vist jeg kan klare 15 timer, uden stress og fysisk press så vel som psykisk.
Jeg har fibromyalgi, med reaktion i alle punkter 2/3. Dertil endometriose som har plaget mig i 10. Jeg overvejer nu at få fjernet underlivet pga dette .Men jeg er kun 21 år gammel. Så lægerne vil ikke gå med til det og jeg er da stadig også tvivl.

Nu her ringede sagsbehandleren. Som forklare det er et afslag. Da min arbejdsevne ikke er varigt nedsat selv om jeg har fibromyalgi og selv om arbejdsprøvningen siger som den gør.
Jeg ved min egen læge har skrevet man ikke kan forlange jeg arbejder mere en 15 timer pr uge. Og min psykiater afslår at det er psykosomatisk og at min depression er somatisk.

Hvordan kan de mene jeg får det bedre?
Hendes forklaring er at man jo ikke ved om jeg om 5 eller 10 år kan arbejde fuldtid. Og jeg får jo stadig medicin for depression i vedligeholdsdosis. (bla for ikke at risikere presset fra denne sag får mig til at gå ned. )

Jeg tager daglig mellem 300-500mg dolol. 20.30 mg morfin på slemme dage eller ved underlivs krampe anfald.
Dertil også diclon. Har været i non-stop p-pille behandling. Hvilket jeg er standset med. Men det ændre ikke noget.

Jeg befinder mig godt på de 15 timer. Men de dage jeg har arbejdet er jeg meget træt og kan ikke klare ret meget bagefter. Jeg har en smule mere energi om sommeren.

Jeg har egen hest men i øjeblikket magter jeg den ikke. rider omkring 2 gange pr uge. måske slet ikke.

Hvorfor i al verden kan hun sige at min arbejdsevne ikke er varigt nedsat?
Hun mener som helheds billede at min arbejdsevne ikke er varigt nedsat. Og fibromyalgi patienter jo også ses få det bedre og mange arbejder fuldtid med sygdommen.. (ja meeen der er også en del på fleks og pension.Kunne det ske jeg var en af dem??)

Jeg er ved at miste modet. Har været syge meldt i 2 år til december. Jeg vil selvfølgelig anke. Men jeg tvivler efterhånden på jeg overhovedet får noget ud af det.

Kan jeg evt klage over denne sagbehandler?

Jeg føler mit liv nu styrter i grus. Mit eksitents grundlag forsvinder. min hest skla nok sælges. og er det rigtig slemt må vi flytte fra vores elskede andelsrækkehus.

Jeg HADER kæge kommune og Agens. Sådan nogle kolde idioter... Ja undskyld mig. Men forstår de ingen ting?

Ja vel kan jeg noget NU pga medicin. Hvad hvis jeg ikke fik den? Hvis dne ikke virkede?
Jeg sagde at jeg glædelig tog en mirakel kur og hoppede i fuldtids job hvis det fandtes.

Dertil fortæller hun at jeg jo også var en person før jeg blev syg som 11årig. Og mit liv har gjort mig til den jeg er. Og måske kunne terapi hjælpe mig.
HALLO. har du overset hvad min psykiater har skrevet? Har du ikke set min arbejdsprøvning? Eller min læges udtalelse?
Hun var ikke engang klar over hvad jeg fik af medicin. " hvad får du ud over cymbalta" var hendes kommentar da jeg sagde at min medicin jo heller ikke var uden omkostninger for mig.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg bare græder og græder...

Min mand arbejder 8 timer mere om ugen lige nu. Og hvem ansætter en på 10 eller 15 timer i disse hårde tider? Med skånehensyn og sygdomme endda?

Er jeg virkelig ikke berettiget til flekjob??
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 10:53   #2
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Øv, mumle_mund! Kender godt de der åndsvage opringninger fra kommunen, der bare hiver tæppet væk under én, så du får lige et først.
Til at starte med, synes jeg du skal sende din sagsbehandler en kort mail (hvis du har den funktion, så husk at slå kvitteringsfunktionen til, så du ved, hun har fået/læst mailen) og udbede dig afslaget på skrift MED begrundelse, og når du har fået det, skal du anke afgørelsen. Umiddelbart vil jeg ikke mene, de kan bruge den begrundelse, at du måske kan få fuld erhvervsevne igen om 10 år. Hvad skal du så leve af indtil da? Kontanthjælp? Andre med fibromyalgi kan jo godt få tilkendt fleksjob og førtidspension, sååå... Men få nu først afslaget på skrift.
Så tør dine tårer, det skal nok gå altsammen, og lad ikke kommunen ødelægge din weekend. Det lyder som en vild hyggelig weekend, I har planlagt, nyd den!
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 11:00   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det burde du være!!
Har du fagforening? Så få dem på banen!
Der er også den gratis advokathjælp i KBH. Du kan både møde op, ringe og/eller skrive!

Prøv, at lægge det fra dig(her i weekenden)(ved godt det er lettere sagt end gjordt), og spørg dig selv helt ærligt! Kan jeg arbejde mere end de 15 timer?
Ergo lykkes det på et tidspunkt. De kan jo ikke få mere arbejdsevne, end det der er!
Forsøg at nyd din weekend, og ta fat på mandag!
Held og lykke.
knuds Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 11:40   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
du får først en hel masse

og dernæst, hvis det kan være dig til nogen trøst overhovedet, beklager, men det er typisk kommunen at afgørelser sker op til en weekend.

For nu lige at gøre ondt værre-kan du så forestille dig at man træffer afgørelser i juleferie, påskeferie mfl?

Dér har vi været og jo, jeg brugte også bare hele ferien(som jo ellers skulle nydes m familien når nu ungerne havde skoleferie!) på at tude og rase

MEN når du så har gjort det - ikke mere end en halv time- så vender du den anden kind til og sk.... højt og flot på den tåbelige sagsbehandler

Og på mandag vender du tilbage med fornyede kræfter for selvfølgelig vil du ikke affinde dig med den afgørelse -vel

Som risa foreslår, mail til sagsbehandleren og skriv i denne fx: Du, navn, ringede til mig dd og fortalte xxxxx, denne afgørelse ønsker jeg på skrift, incl en klagevejledning, .... eller noget lign.

Dette for at fastholde sagsbehandleren i at vedkommende har kontaktet dig så nu kan man ikke løbe fra hvad der er blevet sagt -kan du følge mig

Nu har du lagt en slagplan, forsøgt at gøre noget så NYD DIN WEEKEND selvom det er svært, véd det godt.

Hold ud og hæng i.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 13:04   #5
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Tusinde tak for jere hjælp. I aner ikke hvor dejligt det er at kunne få lidt kram, trøst og hjælp og vejledning herinde. Helt frivilligt fra jer til mig. Det er rart at vide der stadig findes flinke og rare mennesker derude som vil give en kærlig hånd til andre. TAK

For lidt over en måned siden ringede min mand for at hører hvad der skete i min sag. Det var samme svar. Det undre mig godt nok at jeg endnu ikke har fået afgørelsen endnu via brev...

Voi er heldigvis midt på Fyn og sidder i pause på McD. Jeg har stenet halvdelen af vejen og været helt mut. Jeg kan simpelhent ikke forstå det her. Hvad er det hun ikke fatter? Hvorfor går hun imod alle læge akter og arbejdsprøvningen?

Jeg diskuterede med hende i en halv time. Jeg tudede i telefonen. Jeg forklarede hende hvordan jeg havde det osv. OGså spurgte hun til h vor meget jeg egenligt brugte af tid på hesten. Hvorfor spørger hun npr sagen er afgjort? For det anet så virker det som om hun tror at jeg bruger al min levende tid på det dyr. Hvilket jeg så måtte forklare ikke er tilfældet. Jeg har de sidste mange unger slet ikke kunne ride da jeg brækkede ryggen for snart 3 mdr siden. Den sidste måned jeg har dog kunne genoptrage min ridning. MEN jeg er OGSÅ startet i arbejde. Netop for bla at vise kommunen at jeg godt VIL! Rent faktisk er jeg ført raskemeldt fra min brækkede ryg i næste uge. Så jeg er vred hvis de mener jeg ikke gider.

Noget andet hun sagde var jo at jeg havde gode recsurcer så mon ikke jeg fik et godt liv og kunne måske tage en uddanneselse og få fast job?
Ja og jeg var jo godt begavet osv osv osv.... Men hallo kommunedame hvad er det lige det hjælper mig når mit helbred ikke gør som jeg vil?

Tak for jeres opmuntring. Jeg er dog ikke helt med hvorfor jeg skal skrive den mail? Skal jeg lave et referat af vores samtale for så at hun kan bekræfte samtalen som evt opfatter den?

Men jeg sagde hun skulle skynde sig og få sendt den afgørelse så jeg kunne komme videre. For jeg havde kæmpet i 2 år med dem nu her og jeg vil godt videre og få et liv. "ja ja, jeg skynder mig så meget jeg kan"

Undskyld mig? MEN.. Hvad med at få udskrevet den #%"&¤"= Afgørelse og sendt i stedet for at bruge din iiih så kostbare tid på at ringe mig op en fredag og plage mig, ved at diskutere med mig og påstå hun ikke betvivler jeg har det skidt, men jeg nok via terapi får det bedre...?

I har ret. Jeg har brugt tid nok på at græde. Efter jeg fik tørret mine øjne, blev jeg fyldt med vrede og gå-på-mod for at få det her anket og få klaget over hende. Det sagde jeg forresten også at jeg ville gøre. Altså ikke bare anke men også klage. Jeg har endda været hos jobfundamentet og hafte en kontakt person derinde som også er uddannet sagbehandler og hun har hele tiden været sikker på jeg ville få det fleks job og har beroliget mig med at jeg ER berrettiget. Og hun har endda ikke set mine læge akter. Men fulgt mig igennem mine 3 mdrs praktik og set min dagbog dag for dag i de mdr. Så hun ved præcis hvor meget der skal til før jeg stiger i medicin og hvor jeg må tage morfin osv osv osv. Hvilket sagbehandleren IKKE ved. Da kontakt personen blot har opsummeret via min dagbog og beskrevet det videre til sagbehandleren..

Forresten var sagbehandleren så tarvelig at skrive i mine dokumenter efter et møde (hvor jeg havde måtte tage morfin for at tage til møde med arbejde, også på kommunen også på job igen.) Her efter skriver hun at jeg ikke svarede overens med de mange smerte og trætheds symptomer som ellers er beskrevet. HALLO? Mødet varede ½ time også kan hun ikke tænkte sig til man som syg ikke har lyst til at side og pive og bryde sig psykisk ned ved at være syg? forstår i hvad jeg mener?
Altså i min hverdag vil jeg så vidt muligt ikke styres af at jeg syg. Jeg opfører mig normalt og sidder ikke og siger av, av av, hele tiden. Jeg opfører ganske normalt og har lært at leve med kroniske smerter. Men selvfølgelig er min tilværelse i sådan "rask automatpilot" jo begrænset. Og ved dobbelt doser medicin kan jeg da holde den længere, f.eks til møder eller lidt pres på jobbet.
Ja hun hæftede sog også meget ved at jeg havde sagt at jeg en fredag ved noget special udsalg på jobbet havde udtalt jeg godt kunne klare presset og stresset. Jeg kunne i nuet godt håndtere det. " jeg trives med det" som skrevet. Men hun glemmer lige at jeg har dobbelt så mange smerter og sover hele næste døgn. Mit slid er intet værd. Jeg har knoklet siden februar måned for at bevise hvad jeg kan og ikke kan. For at opfører mig som et normalt glad menneske som BESTEMT IKKE er psykisk syg. Jeg om jeg får vedligeholdsdosis for depression...

Når må lige ud med det. Har talt med manden på vejen om det. Jeg begynder lidt at tvivle på om sagbehandler ikke har ret? at jeg bare skal presse mig selv lidt mere også arbejde 20 eller 25 timer som mange andre jo gør uden fleks. Mådske er jeg tosset. Men jeg ved godt det ikke passer, det minder min mand mig også om... Suk...

Halvvejs til kroen. Måske jeg alligevel skal ofte de 250 kr på den ½ times massage som manden så sødt foreslog. Også må jeg vidst trøste mig med jeg kan købe rideudstyr og fritid kluns til halvpris. via jobbet jeg har lidt endnu. Min dejlige mand forsikre mig om vi godt kan klare det økonomisk uden at flytte eller sælge min elskede hest. Jeg håber han har ret. Lige nu virker alt bare gråt. Ikke bare vejret, men fremtiden...

Godt jeg har jer. Jeg er da blot ked af de omstændigheder vi tales ved under.
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 13:09   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej mumle_mund det behøver ikke at være så håbløst som det lyder, bla tror jeg ikke meget på at den forklaring som din sagsbehandler kom med vil være en du vil se på skrift...

Derfor ville jeg hvis jeg var dig sende hende en mail i dag (hun når ikke at få den men har den på mandag ) hvor du referere til din telefon samtale med hende og hvad hun har sagt , så har i nemelig den samtale på det rene , du skriver så også at du forventer inden for et par dage at få et skriftligt afslag samt en ankevejledning, og at du forventer at der med det skriftlige afslag en begrundelse for afslag samt hvad det er de mener der gør at du kan komme tilbage på det ordinære marked med dit massive sygdomsbillede...


Når du får dit afslag så tager du selvfølgelig og anker det samtidig vil du desværre nok opleve at de stopper dine sygedagpenge og det stop skal du selvfølgelig også anke ...

det lugter lidt det her , du får et afslag på fleks de stopper dine sygedagpenge , så anker du afslaget på fleks og får så medhold og de har dig igen på kontanthjælp som fleksvisiteret , billigere for kommunen ...

det er den eneste grund som jeg kan se det til at de vil give dig afslag , for med de sygdomme og afklaringer du har været i , så lyder det helt håbløst at du skulle kunne få arbejde på det ordinære marked...

du skriver hader
Citat:
Jeg HADER Køge kommune og Agens
Jamen velkommen i klubben du er ikke alene

du skal ikke finde dig i det her , og du skal kæmpe kampen nu og ikke senere , lad dem ikke slippe af sted med det du er ikke den første de prøver det med , så op på hesten igen og kæmp videre ...

Når du skriver dit brev til hende så vil det være en god ide lige at kæde dine sygdomme sammen, sådan at man ikke kan undgå at se den større helhed i det , altså feks kan man skrive noget ala ...

Du oplyste i samtalen at du mente at der kunne være mulighed for at jeg om 5-10 år kunne komme tilbage til det ordinæremarked , jeg vil da gerne høre hvor du har den viden fra at mine sygdomme kan helbredes til den tid..

du henviser til at jeg får medicin for depression i vedligeholdsdosis, dette er for at holde ud og ikke gå ned under jeres behandling af min sag.

dertil ved jeg ikke af at der er nogen behandling for fibromyalgi
og jeg mener heller ikke at man forholder sig til min endometriose samt de problemer den volder , jeg mener også at det klart fremgår af vores samtale at man ikke forholder sig til hvad der er kommet frem i arbejdsprøvning samt lægepapir, dertil udtaler du at mange arbejder fuld tid med fibromyalagi det skal jeg ikke kloge mig på , men jeg ved derimod at min fibromylagi gør at jeg ikke vil kunne magte 37 timer.

Dette burde også være klart for kommunen i form af min arbejdsprøvning, under samtalen udtaler du også at terapi måske kunne hjælpe så er det jeg gerne vil vide terapi mod hvad ? som det tydeligt fremgår af mine papir så afslår min psykiater at det er psykosomatisk og at min depression er somatisk.

Og fibromylagi og endometriose er der ingen terapi der hjælper på.


Noget ala sådan noget skal du have med i skrivelsen og ikke give op, kan de slippe af sted med at give dig et mundtligt afslag så gør de det, men det skal de selvfølgelig ikke din sagsbehandler er jo ikke lige læge og kan derfor ikke afgøre det...

Så du skal vente på dit afslag ,men du kan springe noget ventetid over ved at skrive til hende og referere til jeres telefon samtale , samtidig burde du gøre hende opmærksom på at du ikke ønsker nogen opringninger fra hende for fremtiden men at alt skal foregå på skrift og at du gerne vil have aktindsigt så du kan se hvilke papir de har truffet deres afgørelse på ...
  Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 13:21   #7
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ja Mumle mund.
Og så skal du nyde resten af week-enden og gøre som Hejdien råder dig til. Du er i gode hænder her på k10. Mange hilsner Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-10-2008, 13:55   #8
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Smile Kære Mumlemund

Først en hel sæk og så min dybeste medfølelse, for som Buster så rigtigt siger, får man, som regel, 'møgdyngen' i hovedet op til weekender, ferier osv. .... Har selv prøvet det

Men jeg aner også en lille bedring (din lille sarkastiske bemærkning om vedligeholdelsesdoser). Hold fast i den, og hold fast i din mands støtte (gudskelov du har ham

Og du må ikke ødlægge dig selv ved at give efter for pres. DU er den, der kan mærke hvad din krop kan og ikke kan. Det KAN andre ikke !!!!

"Op på hesten" igen og gør som Hejdien foreslår, så får du det meget bedre.

Rigtig god weekend til dig og din mand. De varmeste hilsner Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2008, 20:57   #9
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Tak endnu en gang for jeres råd...

Hejdien.. Dine råd og beskrivelser er ALTID meget brugbare.. Jeg skriver muligvis imorgen om lidt hjælp til at formulere mailen. Hvis du da vil dette...

Det har været en dejlig dag. Jeg har været til Clinic med Susan Kjærgåård på Vilhemsborg. I heste adfærd, og træning mm. Lige noget for en hestetosse som mig.. Meeen. Efter 2 timer begyndte jeg er klippe kaniner. Sad på foreste række med lukkede øjne. I pause lagde jeg mig ud i bilen. Det var virkelig en pine af de gik 1 time overtid. Ikke at jeg ikke gad hører på det jeg lærte. Men min krop kunne ikke mere.
Da vi slap fri snurrede min arm. I hvilende tilstand havde mit hjerte under fordraget galopperet derud af uden grund. Blev rimelig forskrækket. Mine knæ og bækken og hoved gjorde bare ondt. Jeg tog en morfin og lagde mig med et halstørklæde om hovedet også sov jeg ellers bare en time i bilen... SNORK...
Hvis jeg ikke engang kan side 2 timer på min flade til noget som interresser mig at hjertet og hele mit liv uden at få mange smerter, hvordan skulle jeg så tage en uddannelse? Der skal jeg endda deltage aktivt?...
Og efter de 7 timer som det hele kom til at vare var jeg død.... KLART jeg kan tage en uddannelse.
Nu er vi hjemme. Det er dejligt. Det var dejlig mad på kroen, og et lækkert værelse osv.. SKØNT!

Men jo da i mit sidste indlæg var her allerede sneget sig et bedre humør ind. Jeg har fået overblikket tilbage (lidt i hvert falde) Og har fået sovet på sagerne.

Men slagplanen må være sådan:
1. Skrive mail om den forgående samtale for at bekræfte det er sådan det er sket
1a. Skrive jeg forventer afslaget skriftligt inden for få dage samt ankevejledning.
1b. Skrive og spørge om hvad det er de mener der gør jeg kan arbejde (eller hvordan skal jeg formulere det??)

2. Forsætte på praktik jobbet, og måske spørge om de kan ansætte mig på timeløn. ca 10timer pr uge. (kun 10 timer så de bedre kan regne med mig, når det nu ikke er et skånejob)
3. Lave annoncer til hestetræning delen i firmaet (det kan jeg jo tillade mig når jeg ikke modtager sygdagpenge også kan jeg komme igang og få lidt kunder og CASH)


Er det korrekt?

I er bare de bedste herinde...
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2008, 12:05   #10
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Hej Mumle mund.. Sikke en kompliceret sag du er i gang med. Som alle råder til kæmp videre. Herinde har du en masse eksperter - de holder modet oppe.. Jeg har ikke forstand på regler paragraffer osv - jeg vil bare skrive til dig at jeg synes bestemt du skal tale med din læge igen om det nu er det rigtige medicin du får.. Jeg tog selv DOLOL rigtig længe - efter lang tid virkede de slet ikke optimalt - og man blir afhængig.. Måske har andre af jer også dårlig erfaring med DOLOL. Jeg får selv voltaren retard 1 om dagen og panodil 2 x 3 daglig. Ved også at der er masse skriverier om voltaren - tåler dem fint
men synes bestemt det er bedre end DOLOL.. Trap ud af dem..
Tænk over det..
Håber du kommer ovenvande og finder bare lidt overskud til at give sagsbehandler en på frakken - det er trodsalt ikke sagsbehandler der dagligt har din krop. De sku prøve ja de sku - de aner sgu ikke hvad smerter vil sige og føles.
Kram Cat
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor må man ikke selv søge FP? Evaave At søge førtidspension 38 03-07-2011 23:56
Hvorfor vil Danmark ikke underskrive? zuza Politik og Samfund 23 27-03-2009 18:31
Jeg ved ikke hvorfor jeg skriver.. N.N Din historie 21 03-03-2009 16:56
Søger flex og lige pludselig er man ikke berettiget til noget anicegirl Dit og Dat 1 18-06-2008 15:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension