K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-08-2011, 21:37   #1
Lullo27
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-07 2011
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Lullo27 er ny på vejen
Hjælp mig!!!

Lige et par spørgsmål!!!!
Blev afsluttede i arbejdsprøvning efter 4 mdr i mandags, skulle så hører fra kommunen idag efter lægekonsulenten havde kigget på min sag! Har ingen problemer haft ind til nu! Jeg har et arbejde som venter hvis jeg bliver tilkendt flex! Idag ringer sb så og fortæller at lægekonsulenten er blevet syg og der går en ugen inden han kan se på den igen, og eftersom hun går på ferie idag så blev det en anden sb som ville kontakte mig på tirsdag når lægekonsulenten havde kigget på den???? Om jeg kunne sige ja eller nej til det nye job! Hvor meget bestemmer lægekonsulenten lige???? Jeg føler næsten at det de mangler er han siger god for min sag??? Er det sådan det forgår?
Lullo27 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2011, 22:17   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Mener kun han skal oversætte lægepapir og sige om der er over ens stemelse med dine "skavanker" og det du har kunnet klare i afprøvningen.

Held og lykke med det.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2011, 00:16   #3
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Lægekonsulenten bestemmer ingenting - det gør sagsbehandleren heller ikke..

Lægekonsulenten forklarer sagsbehandleren hvad der står i de medicinske papirer og vurderer om der er behov for yderligere udredning på nogle punkter - eller indhentning af andre erklæringer.

Sagsbehandleren bedømmer så om sagen er velbelyst på alle punkter og indsender det til et råd, der så igen vurderer om der er nok... og så ryger det til et pensionsråd, der vurderer om der kan gives pension eller fleks....
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2011, 13:41   #4
Lullo27
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-07 2011
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Lullo27 er ny på vejen
Okay, kan bare ikke helt forstå, fordi min sagsbehandler siger at det er hende der bestemmer og det bliver det ene eller det andet! Lægekonsulenten skulle bare kunne godkende at mit timetal stemmer overens med mine lægepapier?? De har været super søde og hjælpsom indtil vider, men eftersom det lakker mod enden syntes jeg ikke længere jeg får de store infomationer om hvad der sker mærkeligt at de så vil ringe mig op på tirdag med enten et ja eller nej?
Lullo27 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension