K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2010, 14:30   #1
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
handicap/trivselsbil

hej jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der ved hvor "ramt" man skal være før man kan få hjælp fra kommunen til en bil?

Jeg ved godt de skal ud og kigge på en og stille en masse spm. før de kan sige ja eller nej, men ville nu alligevel gerne høre fra nogen som har søgt og fået afslag eller har fået en bil. Jeg skal have en bil som enlig mor med flexjob på 15 timer. Den skal have auto gear da mine hænder til tider er ubrulige og måske nogle flere specille justereinger da mine ben godt kan komme til at låse mens jeg kører bil
derfor ville jeg mene det skulle være en handicap bil men jeg ved ikke hvornår de mener man selv skal stå for udgifterne.

er der nogen der ved noget eller lidt om dette
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2010, 14:40   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.674
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du kan læse lidt om det her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...light=stoktoft men tro ikke det bliver let. Men omvendt hvis du opfylder kravende så er du berettiget. Hvis du beslutter dig, så undersøg hvilken sagsbehandlingsfrist din kommune har offentliggjort. Held og lykke.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ansøgning af trivselsbil søsser98 Hjælpemidler til handicappede 15 18-08-2013 19:43
Trivselsbil forløb frup Alt det andet 27 02-07-2013 16:07
Indvalidebil - Trivselsbil. anitaelisabet Alt det andet 14 24-03-2013 21:34
Trivselsbil nielsen Hjælpemidler til handicappede 1 16-01-2009 01:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension