K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2011, 00:05   #11
Batman
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2011
Lokation: Fyn
Alder: 48
Indlæg: 21
Styrke: 14
Batman er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne2412 Se meddelelser
Hej, og velkommen...
Inden for de første 6 uger du er sygemeldt, bliver du kontaktet af Jobcentret, og skal til et lovpligtig møde omkring sygedagpenge og reglerne, og bagefter er der individuelle samtaler hvor der skal laves en plan for hvad du skal med og hvilken matchgruppe du passer i. Så du er ikke helt på egen hånd og kan få det som du vil... ikke for at være negativ men så du ikke bliver overrasket når brevet kommer.
Ja altså hvis du ikke allerede har været til det møde....
Hej Susanne
Jeg har ikke været til mødet endnu, men ved at det kommer. Jeg er er så ny at jeg ikke er ovegået til en sygedagpengebehandler endnu. Jeg har dog været i tæt telefonisk kontakt med en af de sagsbehandler der har med ikke ledige at gøre. Hun har indhentet lægelige oplysninger på mig og giver det hele vidre. lige nu føler jeg mig på rette vej.... Jeg vil dog lige følge op på det med at skrive dagbog, det tror jeg er godt, som dokumentation.
God dag til dig.
Batman
Batman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2011, 00:09   #12
Batman
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2011
Lokation: Fyn
Alder: 48
Indlæg: 21
Styrke: 14
Batman er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af simba Se meddelelser
Hej Batman.

Jeg har også diagnosen fibromyalgi, lettere hybermobilitet og discusdegeneration i lænden.

Hvis du ikke allerede gør det, vil jeg anbefale dig at skrive dagbog, hvor du beskriver din hverdag. Hvad kan du holde til, hvor stærke er dine smerter -og hvad de gør ved dig.

Du kan evt. bruge smerteskalaen, som du kan finde her på siden under "nyttige links", under overskriften "skemaer til at printe ud", til at hjælpe dig.

Sådan en dagbog er en god hjælp, når man skal igennem sådan et forløb hos kommunen, både for dig og for de implicerede parter.

I dagbogen kan man få det hele med, hvor det derimod er svært at huske det hele, når man "bare" skal fortælle.

Held og lykke med det hele.
Simba
Tak for opfordringen.... den vil jeg tage til mig, og gøre brug af.

God dag til dig
Batman

P.S. tillykke med førtidspensionen
Batman er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Undersøgelse af Fibro ette74 Alt det andet 10 26-11-2013 20:55
K10 medlemmer på landsdækkende TV? L.S. Politik og Samfund 1 12-05-2013 16:48
Medlemmer af BAN? frup Politik og Samfund 11 11-08-2012 00:01
Fibro + elcykel pls73 Alt det andet 4 20-05-2011 11:32
Nye beskikkede medlemmer Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 01-06-2010 12:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension