K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-06-2010, 16:47   #1
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk)

det er dog enerverende......

jeg måtte aflyse min 20 års F_dag... pga jeg var røget på tvang med mit hus...( ak ja ungdommens hovmod)...

min 25 års blev aflyst pga en sammenklappet lunge der ikke ville "blive ude"...

min 30 års. måtte jeg aflyse pga mit firma, hvor jeg var ansat gik konkurs, og jeg havde privat lånt min chef lidt mønt som hurtigst muligt skulle refunderes...(er ikke sket endnu)...

min 40 års måtte jeg aflyse fordi at hende jeg deler avis med havde den frækhed og inkasserer dobbelt op i diskosp: og var totalt ude af drift i 6 mdr...

nu er det så snart min 50 års dag.... jeg havde fået lagt lidt tilside (for nu SKULLE det lykkedes)... så jeg havde de sidste 5 års tid sparret og sparret.... blev så kørt ned bagfra i min cab.... nu kan a.s.k ikke komme med en status. inden jeg fylder år... og da jeg jo har gået uden midler et godt stk tid, har vi jo måtte leve af gulvtæppekontoen (50 års festen).. børnene har jo så sagt at de vil gerne træde "lånende" til .. for ask skal da nok få det færdigt på et eller andet tidspunkt... men det tør jeg skutte... tænk om de afviser eller eller...... Uhhhhh.........så afbestilling af det lille forsamlingshus, og heldigvis har jeg nada haft i avisen (den lille lokale).....

så nu beder jeg til de højere magter at jeg bliver 60... og måske da kan prøve og holde en lille fødselsdagsfest.......... blot for fam: og nærmeste venner (alle 3)....

og slutteligt vil jeg gerne takke dem der overkom og læse topmålet af klynk igennem ... ENDNU EN GANG TAK

fra eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lidt hjælp igen ang. frist fra SB nolle123 Spørgsmål ang fleksjob 6 06-07-2011 14:18
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
systemet svigter de svage igen og igen Ole-Oliver Dit og Dat 6 20-08-2009 22:31
Odense igen, igen... de kan ikke læse zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 2 20-03-2008 18:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension