K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-01-2008, 12:11   #1
AnnetteH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2007
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 220
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
AnnetteH er rigtig godt på vej
Exclamation Hjælp, hurtig til partshørring

Er det en eller anden som hurtig kan hjælpe mig med at fortælle mig hvad jeg specielt skal være obs på ved en partshørring omkring ft. pension.

Jeg er lige blevet ringet op af min sagsbehandler som gerne vil have mig til møde her om 2 timer (kl.13) for at gennemgå min sag før hun rejser en pensionssag.

Sagen skal rejses i dag, da det er sidste dag jeg har på sygedagpenge.

Jeg har desværre ikke mulighed for at få en bisidder med til mødet, da alle mine livliner er optager af møder osv netop i dag.

Håber der er en som kan hjælpe
__________________
Smil til verden, trods alt
AnnetteH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 12:46   #2
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Partshøring

Hej Anetteh.
Det jeg lige kan komme i tanke om er at du skal have gennemgået din profil sammen med din sagsbeh. Der kan være evt. ændringer som er vigtig at få med.
Du har lov til at få en kopi af sagens akter. Ja hvad kan der mere være. Håber der kommer nogle ind fra siden, men flere råd til dig.

Held og lykke med det. Håber at høre hvordan det er gået.

Fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 15:29   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kære AnnetteH

Sikke da også en opringning, hva'?...sådan lige med to timers varsel!

Jeg håber virkelig for dig at partshøringen gik godt og du fik tjek på eventuelle nerver.

Håber du fortælle lidt om hvordan det gik - jeg ved nemlig intet om partshøringer
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 18:23   #4
AnnetteH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2007
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 220
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
AnnetteH er rigtig godt på vej
Hej.

Så har jeg været til mit møde med kommunen og sagsbehandleren og ja vi må jo nok indrømme at det var i sidste øjeblik.

Har været til partshørring inden min sag blev sendt til pensionsnævnet. Fik endnu engang læst ressourcepeofilen igennem og rettet den til (puttet de sidste oplysninger ind) og så fik jeg se de sidst indhentet oplysninger fra speciallæge og fra lægekonsulenten.

Tilsidst fik jeg forlænget mine sygedagpenge med den begrundelse at der nu var rejst en pensionssag.

Puha, i sidste øjeblik, 2 timer før kommunen lukkede for i dag og dermed også 2 timer fra kontanthjælp.

Skriver mere når jeg har fået bare lidt bugt med mine smerter og føelser igen efter de sidste 14 dages gyser.
__________________
Smil til verden, trods alt
AnnetteH er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hurtig hjælp THJ Alt det andet 12 21-10-2013 18:26
Hurtig hjælp Mølgaard Alt det andet 6 04-04-2011 21:59
hurtig hjælp fra Jer Mølgaard Alt det andet 3 03-04-2011 22:40
hurtig hjælp. Mølgaard Alt det andet 2 24-09-2010 15:10
Hurtig hjælp!! Maj-Britt Alt det andet 5 23-03-2009 22:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension