K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2012, 11:55   #21
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Tutteren,

Jeg ville for alt i verden lade være med at søge en §17 på det foreliggende grundlag hvis jeg var dig. I stedet ville jeg gå efter forlængelse på §27 stk. 1 nr. 4.

Uden at kende ret meget til din sag, ser jeg om en masse tvivl spørgsmål i indlæggene og med disse og uden en evt. arbejdsprøvning, der står du måske ret sikkert til et afslag på en §17 og det kan jo ikke betale sig.

Så hellere forfølge din sag og få sdp. stop udsat til 1 marts, så kommunen kan få indhentet en evt. speciallægeerklæring. Heri kan det bla. også udpensles at du ikke kommer på det ordinære arbejdsmarked igen, for så skal du nemlig forlænges iht. §27 stk. 4.!!!
Jeg vil give dig ret i at en §17 er usikker, fordi jeg nettop ikke er blevet arbejdspøvet. Herudover er der ikke så meget tvivl i min sag.

Men det er klart at en forlængelse efter stk. 4 syntes jeg også jeg bør være berettiget til. Især når det kun er evnen til at komme i arbejdsprøve der er sået tvivl om.

Det store probelem er at kommunen NÆGTER at bede om en speciallægeerklæring. Fordi de mener at min nuværende psykiater kan udtale sig fyldelsgørende i bare en statuserklæring. Problemet som jeg ser det, er at godt nok er han min psykiater, men derudover har jeg kun talt personligt med ham TO gange. Det er ikke meget og jeg vil meget gerne have den der speciallægeerklæring. Men hvad kan jeg gøre???
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2012, 11:58   #22
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
havde heller ikke søgt en §17, for du mister dine sygdage penge uanset
så havde helt klart gået efter forlængelse på §27 stk. 1 nr. 4
samt gå efter en fleksbeviling
fordi hvis du bliver tildelt fleks kan du søge særlig ydelse
hvis dine sygedagpenge er stoppet inden du får tildelt fleks

så frem for ingen indtægt kan du får særlig ydelse som modsvar til kontanthjælp
særlig ydelse kan man netop få, selv om man har formue eller ægteskabsforsørgelse.


ved godt du vil sige du ligger til pension, men fleks er den halve vej

Sidst redigeret af MTVRV1; 19-02-2012 kl. 12:03.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2012, 12:41   #23
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
havde heller ikke søgt en §17, for du mister dine sygdage penge uanset
så havde helt klart gået efter forlængelse på §27 stk. 1 nr. 4
samt gå efter en fleksbeviling
fordi hvis du bliver tildelt fleks kan du søge særlig ydelse
hvis dine sygedagpenge er stoppet inden du får tildelt fleks

så frem for ingen indtægt kan du får særlig ydelse som modsvar til kontanthjælp
særlig ydelse kan man netop få, selv om man har formue eller ægteskabsforsørgelse.


ved godt du vil sige du ligger til pension, men fleks er den halve vej
Ja du har helt ret, fleks er bestemt en god mulighed fremfor at gå rabundus. Jeg tror godt nok ikke jeg har nogen rest-arbejdsevne tilbage, men jeg ved det jo ikke... Så jeg er også positivt indstillet en arbejdsprøvning...selvom det er noget jeg frygter mere end noget andet.

Jeg har ikke været i job i længere end under 3 md. de sidste knapt 8 år. Jeg er blevet mobbet af ledelsen og fyret mange gange af forskellige årsager. Og selvom man ikke har nogen skyld i en fyrring, så er det et smæk, der rammer rigtig hårdt, for sådan en som mig. Derudover har jeg jo også angst som en del af min sygdom.

Resultatet er både ren angst og helt reel frygt for arbejdsmarkedet, som virkelig ikke har behandlet mig særligt godt.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2012, 13:27   #24
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Tutteren,

I og med at din psykiater skriver at du ikke har nogen erhvervsevne på nuværende tidspunkt, så bør du forlænges på sdp. med henblik på afklaringen af din arbejds/erhvervsevne.

Jeg ved godt at du er meget angst for en arbejdsprøvning, jeg har selv været der, men i første omgang skal du arbejde på en forlængelse af din sdp. for det er der store muligheder for.

Såfremt der i dine læge papirer er nævnt af du ALDRIG kommer på det ordinære arbejdsmarked igen er §27 stk. 1 nr. 4 oplagt. Alternativt nr. 2:

Citat:
§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 39 uger,

4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,
Ved 2éren går man tillige efter en afklaring af arbejdsevnen og ved nr. 4 er det afklaring efter fleks eller ftp. Begge steder vil man dog kunne få kontraincideret en evt. arbejdsprøvning hvis lægerne siger dette.

Du har som nævnt gode muligheder for forlængelse af dine sdp. så det er det du bør gå efter og så tage det med arbejdsprøvningen, når forlængelsen er på plads.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2012, 14:11   #25
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Tutteren,

I og med at din psykiater skriver at du ikke har nogen erhvervsevne på nuværende tidspunkt, så bør du forlænges på sdp. med henblik på afklaringen af din arbejds/erhvervsevne.

Jeg ved godt at du er meget angst for en arbejdsprøvning, jeg har selv været der, men i første omgang skal du arbejde på en forlængelse af din sdp. for det er der store muligheder for.

Såfremt der i dine læge papirer er nævnt af du ALDRIG kommer på det ordinære arbejdsmarked igen er §27 stk. 1 nr. 4 oplagt. Alternativt nr. 2:



Ved 2éren går man tillige efter en afklaring af arbejdsevnen og ved nr. 4 er det afklaring efter fleks eller ftp. Begge steder vil man dog kunne få kontraincideret en evt. arbejdsprøvning hvis lægerne siger dette.

Du har som nævnt gode muligheder for forlængelse af dine sdp. så det er det du bør gå efter og så tage det med arbejdsprøvningen, når forlængelsen er på plads.
Nu har jeg så ikke mine lægepapirer lige nu dem fik min sygeplejske med hjem, men hun har dem jo med i morgen. Men altså jeg plejer nok at være god til at læse den slags papirer og vil mene det er rimeligt klart jeg ikke kommer i ord. arbejde. Jeg glædre mig rigtig meget til i morgen at tale med socialrådgiveren, samtidig med at vi har mine lægepapirer lige ved hånden.

Har forresten glemt at sige tusind tak for alle rådne ikke bare i denne tråd men også andre jeg har læst med i. Det er godt jeg har haft 52 uger til at læse med, for nu tror jeg efterhånden også jeg er rimeligt med i de forskellige paragraffer.

Jeg er sådan en type, at jeg selv vil være med og fattte lidt af hvad der foregår og der har I været en kæmpe hjælp.

Så jeg er forsigtig optimist. Kommer det til en arbejdsprøvning, så må jeg overvide mig selv og stille op med rystende lemmer, røde kinder, armsved, uklart syn, hårdt bankende hjerte og hvad der ellers kommer. Jeg har altid være god til at overvide mig selv og det er selvfølgelig både en styrke men også en svaghed for jeg ricikere at blive skubbet ud og kanten, hvor jeg ikke længere selv kan komme op.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2012, 15:20   #26
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Tutteren,

Hvis du ikke har fået akt indsigt i din sag, så syntes jeg også at du skal anmode herom allerede nu, så du har alle papirer i din sag også selv i tilfælde at det kommer til en klage.

Sygedagpenge reglerne er, som du nok har erfaret ved at følge med herinde, meget snævre og mange kriterier skal være opfyldt for at man kan gå efter en evt. forlængelse. Kommunerne kommer ofte med begrundelser for hvorfor man ikke kan forlænges, selvom det fra ens eget og andres synspunkt synes oplagt at man kan forlænges!! Jeg formoder i øvrigt, at dine lidelser f.eks er stationære, det er bl.a en af grund kriterierne i sdp. systemet.

Mht. en evt. arbejdsprøvning, der er det naturligvis vigtigt at du tager ekstremt vare på dig selv, for som du selv skriver, kan du risikere at ryge længere ned. Det er med at starte i det små, men måske skal du slet ikke i arbejdsprøvning, hvis dine lægepapirer taler imod der og derfor er det også allerbedst hvis du kan forlænges iht. nr. 4 med afklaring mod fleks eller pension.

Hvorfor troede du at dine sdp. blev stoppet i første omgang ved udløb? Har din sagsbehandler nævnt noget herom?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2012, 16:08   #27
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Tutteren,

Hvis du ikke har fået akt indsigt i din sag, så syntes jeg også at du skal anmode herom allerede nu, så du har alle papirer i din sag også selv i tilfælde at det kommer til en klage.

Sygedagpenge reglerne er, som du nok har erfaret ved at følge med herinde, meget snævre og mange kriterier skal være opfyldt for at man kan gå efter en evt. forlængelse. Kommunerne kommer ofte med begrundelser for hvorfor man ikke kan forlænges, selvom det fra ens eget og andres synspunkt synes oplagt at man kan forlænges!! Jeg formoder i øvrigt, at dine lidelser f.eks er stationære, det er bl.a en af grund kriterierne i sdp. systemet.

Mht. en evt. arbejdsprøvning, der er det naturligvis vigtigt at du tager ekstremt vare på dig selv, for som du selv skriver, kan du risikere at ryge længere ned. Det er med at starte i det små, men måske skal du slet ikke i arbejdsprøvning, hvis dine lægepapirer taler imod der og derfor er det også allerbedst hvis du kan forlænges iht. nr. 4 med afklaring mod fleks eller pension.

Hvorfor troede du at dine sdp. blev stoppet i første omgang ved udløb? Har din sagsbehandler nævnt noget herom?
Første status der blev lavet i november 2011 slår fast at min tilstand er stationær uden yderligere behandlingsmuligheder.

Ja, der er ingen tvivl om at kommunerne og i mit tilfælde lægekonsulenten leder efter en hver lille sætning der kan fritage dem for at betale. Min sagsbehandler har igennem hele forløbet været enormt sød og reel, derfor har jeg ikke bedt om agtindsigt. Jeg er klar over, at det bliver jeg nød til at gøre nu.

Jeg vil også ringe til hende i morgen og få præcis at vide hvorfor hun ikke vil forlænge mig efter str. 4?

Jeg var så forberedt på et afslag at jeg brugte alt min engergi på at være fattet da hun ringede onsdag, så jeg ikke længere er helt sikker på hvad hun sagde.

Ved at jeg skal passe på mig selv i en arbejdsprøvning og alle rede nu begynder det at smuldre for mig. Tankerne kører på højtryk, så jeg har ingen ro. Det er kun fordi jeg har en familie som jeg skal forsøge at passe på, at jeg ikke har taget livet af mig selv...

Jeg tager en masse medicin, bare for at holde de mest destruktive tanker væk, men den grundlæggende tristhed og modløshed over situationen, kan ingen medcin tage væk.

Jeg har altid stillet meget høje krav til mig selv og nu kan jeg bare konstatere at jeg er et totalt ubrugeligt individ. Mon dem der arbejder normalt, ved hvor heldige de er? De skal ikke ydmyge sig selv, blot for at få til hverdagen kan hænge samme, sådan rent økonomisk.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2012, 16:27   #28
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Har din sagsbehandler sagt at hun ikke vil forlænge dig?

Hvis lægekonsulenten ikke er tilfreds med det indhentede, så skal der hentes mere. Hvis du føler at han misfortolker noget skal du også gøre indsigelser herimod.

Jeg tror ikke at der er "smart" at du spørger din sagsbehandler om "hvorfor" du ikke kan forlænges iht. nr. 4. Jeg syntes at du skal maile til hende om at du bør kunne forlænges efter nr. 4 fordi, det i flg. dine lægepapirer er konstateret at du ikke kan returnere til det ordinære arbejdsmarked og derfor skal afklares mod fleks eller pension.

Hold det på skrift som vi altid siger og lad være med at gøre dig til offer, men prøv at finde din styrke og virk overbevisende om at du bør kunne forlænges iht. nr. 4.

Allerede i dag kan du sende den mail og ved samme lejlighed anmode om akt indsigt. Jeg har ikke haft mitro mod mine sagsbehandlere eller kommunen, men det er vigtigt at vi sikre os at de har de rigtige papirer på os og kan følge med i vores sag ved dem. Derfor akt indsigt og det har ikke noget med mistro at gøre, heller ikke det at man holder det på skrift fremfor at ringe.

Der sker jo så meget i ens sag og så er det rart at have en del af opfølgningen pr. mail også.

I øvrigt burde du allerede i næste uge modtage en partshøring omkring sdp. stop eller et skriv om udsættelse af sdp. stop. I før nævnte mail kunne du bede din sagsbehandler om, at bekræfte, at sdp. er udsat til en bestemt dato indtil videre. Dernæst bed hende om svar på forlængelse muligheden i henhold til nr. 4 ved at tilføje situation omkring dit helbred og formåen heromkring, der max er fleks eller pensions berettiget.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2012, 16:54   #29
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Jeg har skrevet lidt på et brev til SB, men har ikke afsendt det endnu. Ved ikke om det måske er for personligt?

Jeg vil så også sende erklæringen om agtindsigt med til hende.

Det lyder sådan her:

Hej "Sagsbehandler"

Jeg må indrømme at jeg slet ikke forstod alt hvad du fortalte mig i onsdags, kun resultatet, at I vil stoppe for sygedagpengene til mig. Derfor vil jeg gerne have den præcise årsag som det er skrevet her jeg har ret til.:

"§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension."

"Kommunen skal samtidig have taget stilling til om du er berettiget til revalidering, fleksjob eller førtidspension. Kommunen skal i denne forbindelse også oplyse om hvorfor du ikke er berettiget til disse ting i forbindelse med stop af sygedagpenge."

Som jeg læser de sidste to statusattester, så fremgår det da uden tvivl at jeg ikke kan komme tilbage på ordinært arbejdsmarked, at min tilstand er stationær og uden flere behandlingsmuligheder. Hvorfor kan jeg så ikke forlænges i 26 uger efter § 27 stk. 4)? Så har jeg/vi da 26 uger til at finde ud af om jeg kan arbejdsprøves eller ej. Hvilket er det eneste punkt hvor lægen udtaler, "på nuværende tidspunkt" i seneste statusattest.

"§ 27, 4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger."

Kan jeg selv betale for den der speciallægeerklæring, så min sygdom og arbejdsevne kan blive beskrevet ordenligt? Altså vil I så overhoved bruge den i min sag, eller er jeg bare dømt ude?

Håber på hurtige svar, da det her er en helt uholdbar situation, hvor hele familien går i opløsning, men selvfølgelig, det betyder jo ikke noget, når en ukendt lægekonsulent kan finde tre ord, som der kan tolkes på. Nemlig bedring så jeg kan klare en arbejdsprøvning om måske 5 år? Som om man kan leve 5 år uden penge?

Hvad med en pension med kontrol om 5 år? Den løsning ville jeg da være glad for. For det at skulle leve helt uden at kunne forsørge mig selv, gør mig jo ikke bedre, det er vel forståeligt? De sidste over fem år HAR vi nemlig levet med en særdeles usikker økonomi, b.a. fordi de ca. 3 år jeg fik Tabt Arbejdsfortjenste efter §42 til pasning af min yngste datter. Har vi kun fået bevilget penge for 1-3 eller 6 måneder pr. gang, så kunne man bare HÅBE på at det blev forlænget i endnu 3 måneder… Den usikkerhed har da ikke gjort mig mere rask, tværtimod.

Med venlig hilsen
Mig (CPR-NR.)
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2012, 18:59   #30
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Tutteren,

Jeg har omskrevet dit indlæg "lidt", beklager, men du var alt for personlig og det er jo klart for du føler dig uretmæssigt behandlet. Jeg kender det fra mig selv.

Du må ikke kaste med rådne æbler og slet ikke nu hvor du står til en evt. forlængelse af dine sdp. Du skal være konstruktiv og "rådgivende" overfor din sagsbehandler.

Der er ikke mange der "elsker" lægekonsulenterne og det ved sagsbehandlerne jo godt. Endvidere kan de jo bare tvangsfjerne din datter, hvis det er det der er til hindre for din arbejdsevne!!!!

Jeg håber at du forstår hvad jeg mener. I det nedenstående har jeg omskrevet din mail til din sagsbehandler, så må du se om du kan bruge det til noget. Du retter naturligvis bare til, men det er vigtigt at du skriver med respekt og ikke skriver om hvor nødlidende du og din familie er. Dette tages der, som du ved ikke meget hensyn til i hverken sygedagpenge loven eller arbejdsevne love og regler i øvrigt.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Tutteren Se meddelelser

Hej "Sagsbehandler"

Jeg kontakter dig herved omkring vor tlf. samtale i onsdags d. 15 feb. 2012. Udfra denne kunne jeg umiddelbart forstå, at I formodes, at ville stoppe mine sygedagpenge, dette er jeg aldeles uforstående overfor!!

Som det fremgår af sygedagpenge reglerne er der forlængelses muligheder efter varighedsbegrænsningens ophør på 52 uger. I forbindelse hermed har jeg konstateret, at jeg med rette bør kunne forlænges iht. mindst et af punkterne herunder.

Iht. de to seneste status attester fra min psykiater og min helbredsmæssige afklaring i øvrigt er det konstateret, at jeg ikke vil kunne returnere til det ordinære arbejdsmarkede, mine lidelser er stationære/kroniske og uden behandlingsmuligheder. Med dette burde jeg med rette kunne få forlænget mine sygedagpenge iht. §27 stk. 1 nr. 4:

4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger.

Jeg anmoder defor Jobcenteret om at undersøge mulighederne for forlængelse af mine sygedagpenge iht. §27 stk. 1 nr. 4 og hvis ikke dette så andre punkter iht. §27. I forhold til min sag, ser jeg ikke, at det er muligt at stoppe mine sygedagpenge og derfor beder jeg Job centeret om at undersøge l forlængelsesmulighederne.

Jeg gør endvidere opmærksom på at det iht. sygedagpengeloven er anført flg. før evt. sygedagpenge stop, hvis Job centeret stadig skulle henholde sig hertil:

"§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension."

"Kommunen skal samtidig have taget stilling til om du er berettiget til revalidering, fleksjob eller førtidspension. Kommunen skal i denne forbindelse også oplyse om hvorfor du ikke er berettiget til disse ting i forbindelse med stop af sygedagpenge."

Jeg vedhæfter anmodning om aktindsigt og ser frem til, at høre nærmere fra dig/jer. Jeg står naturligvis til rådighed for evt. undersøgelser, møder og lign. i forbindelse med mine sygedagpenge og forlængelse af samme.


Med venlig hilsen
Mig (CPR-NR.)
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 19-02-2012 kl. 19:09.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ang. status fra psykiater Stuen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 24-08-2012 07:01
Nu med ny status pr 1/8 Chas Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 12-07-2012 05:01
Status fra lægen Stueplanten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 17-12-2011 16:36
udfærdiggørelse af min status mig73 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 07-03-2011 09:51
Status, Tak, og spørgsmål... mumle_mund Spørgsmål ang fleksjob 11 03-11-2008 09:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension