K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-01-2018, 19:14   #1
L.Sindalsen
Førtidspensionist
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2018
Lokation: Tårs (Hjørring kommune)
Indlæg: 2
Styrke: 0
L.Sindalsen er ny på vejen
Adresse

Hej.
Først godt nytår og tak for jeg må være med her.

Jeg kan ikke finde noget om, hvor man kan have sin adresse, hvis man er førtidspensionist, og vælger at bo i sin campingvogn på en campingplads, men kan ikke have sin adresse der.
Skal man ikke have en fast post adresse/folkeregister adresse et sted for at få sin førtidspension.

Jeg har nemlig en ide om at bo fast i min campingvogn, på en campingplads der er helårsåben, så spare jeg mange penge og frem for alt, jeg føler mig fri.
L.Sindalsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2018, 20:01   #2
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Prøv at læse her hvor det diskuteres: https://www.dcu.dk/forum/camping-i-d...ogn-hele-aaret
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2018, 21:52   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Er den hel års åben, kan du også have din adresse der, har selv prøvet det
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2018, 09:04   #4
L.Sindalsen
Førtidspensionist
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2018
Lokation: Tårs (Hjørring kommune)
Indlæg: 2
Styrke: 0
L.Sindalsen er ny på vejen
Ja det er en plads som har helårsåben, jo men hvad så med folkeregister adressen, skal den så være ved kommunen.
Og kan en folkeregister adresse ved kommunen, gå ud over min førtidspension?
L.Sindalsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2018, 04:22   #5
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 17
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.Sindalsen Se meddelelser
Hej.
Først godt nytår og tak for jeg må være med her.

Jeg kan ikke finde noget om, hvor man kan have sin adresse, hvis man er førtidspensionist, og vælger at bo i sin campingvogn på en campingplads, men kan ikke have sin adresse der.
Skal man ikke have en fast post adresse/folkeregister adresse et sted for at få sin førtidspension.

Jeg har nemlig en ide om at bo fast i min campingvogn, på en campingplads der er helårsåben, så spare jeg mange penge og frem for alt, jeg føler mig fri.
har også en ven der først var på efterløn og nu folkepensionist der har folkeregister adresse på campingplads i Karise

overvejer samme model hvis mine medicin udgifter bliver meget højere eller når min sundhedsforsikring synes jeg blever en dårlig forretning her i Thailand hvor jeg ellers bor da en lejlighed i Købenshavs kommune jo hvis den er til at skaffe den jo ubetalelig desvære men håber på jeg kan bliver her om ikke andet nogle år i nu ....ellers flytter jeg sku til Bulgarien så er jeg inden for EU igen og kender en der bor i en 2 rums lejlighed i Burgas med en husleje på 1200 kr og forbrug på 150 kr
__________________

Sidst redigeret af handy; 03-01-2018 kl. 04:32.
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2018, 15:59   #6
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Generelt skal man have adresse, hvor man opholder sig.

Hvis pladsen har tilladelse til at holde åbent året rundt og der også er en regnskabsperiode for vinterhalvåret, er der rent teoretisk ikke noget til hinder for, at du har adresse på pladsen.

Umiddelbart tværtimod.

Prøv at tjekke det ud igen.

Og held og lykke med projektet.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension