K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2013, 10:36   #1
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
sagsbehandler

Hvad gør man hvis man får brev om at ens sag overgår til anden sagsbehandler og man ikke har fået af vide hvem (vedkommende er måske ikke ansat?) vedkommende jeg spørger for, vil jo gerne videre med sin sag i kommunen. Vedkommende skal vurderes i forhold til Flex eller førtidspension.
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2013, 11:04   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af rose Se meddelelser
Hvad gør man hvis man får brev om at ens sag overgår til anden sagsbehandler og man ikke har fået af vide hvem (vedkommende er måske ikke ansat?) vedkommende jeg spørger for, vil jo gerne videre med sin sag i kommunen. Vedkommende skal vurderes i forhold til Flex eller førtidspension.
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad spørgsmålet reelt handler om.

Normalt gør det jo ikke nogen forskel, at man får en ny sb, det gør man jo så tit.

Men hvis det er fordi, at vedkommende vil i kontakt med sin sb, så kan vedkommende jo skrive et brev til "min sagsbehandler", aflevere det ved skranken i jobcenteret, og bede om en kvittering på, at det er modtaget.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2013, 11:31   #3
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Tak Vovse, og et godt råd, fordi det jo så ellers kan trække ud, måske i evighed?..
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2013, 16:36   #4
Tolik
Slettet medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2013
Indlæg: 136
Styrke: 0
Tolik er ny på vejen
Man er jo altid velkommen til at ringe til Jobcenteret og få oplyst hvem der ens sagsbehandler via CPR-nr?
Tolik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2013, 16:51   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tolik Se meddelelser
Man er jo altid velkommen til at ringe til Jobcenteret og få oplyst hvem der ens sagsbehandler via CPR-nr?
Helt korrekt....man kan desværre bare ikke altid få det at vide...

Så hvis det er fordi man vil i kontakt med eller hvis man skal aflevere noget....ja så skal man gøre som Vovse skriver....

Aflevere det ved skranken og skrive til min sagsbehandler og evt sit cpr nr....for så kan de slev fordele det ud fra cpr nr...og huske den kvittering på at man har afleveret det..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2013, 17:27   #6
rose
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2008
Indlæg: 283
Styrke: 16
rose er ny på vejen
Super Webmaster, for vedkommende har bare fået af vide at hun får en ny sagsbehandler men ikke hvorfor og hvornår.
rose er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension