K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-07-2015, 11:50   #1
tinky8
murer
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2012
Lokation: Hedensted
Indlæg: 5
Styrke: 0
tinky8 er ny på vejen
Unhappy Flexjob/ Rehabeliteringsteam.

Hej allesammen, jeg er ny i K10, har læst nogle indlæg, men har ikke rigtig fundet svar. Jeg har været murer siden 1979, stoppede i 2011, da jeg var slidt ned. Er opereret i begge skulder, mangler biceps senen i v/arm, er opereret i begge føder, grundet slidgigt. Har gigt i ryg, nakke, h/hånd har været brækket og er groet skæv sammen. Jeg blev sygemeldt i 2011, har været igemnem 4 arbejdsprøvinger, har taget en uddannelse som pedel, som senere viste sig at jeg ikke kunne klare at arbejde 37 timer. Jeg er kommet op på 18 timer om ugen. Igemnem mit forløb har jeg haft 5 forskellige sagsbehandler. Nu skal jeg op til rehabeliteringsteam, ang. flexjob, har lige fået en ny behandler på 27 år, som er barselsvikar. Mit proplem er om der er nogle der ved hvordan det forgår, jeg ved godt at jeg selv skal fremlægge min sag, men må man tage en hjælper med og jeg tænker ikke på en bisidder, eller har jeg kun min behandler at holde mig til. Jeg syntes personlig at det lyder lidt skræmmende, især når det er ens fremtid det handler om.Hører gerne fra nogen der har været der. Vh Bo
tinky8 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension