K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-06-2009, 00:23   #1
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jurist?

Er der nogen der kender en pensioneret jurist?
Har brug for hjælp, at jurist, til at bistå min i bilsag, og merudgiftssag m.v.

Så var det jeg tænkte, at der måske fandtes pensioneret jurist, der kunne hjælpe.
Mine sager er så kompliseret og omfangsrige, at jeg har brug for den juridiske bistand. Samtidig bruger kommunen jurister mod mig, hvilke stiller mig uforholdsmæssigt dårligt, idet jeg jo ikke er jurist.

Det kan også være, at nogen har ider til hvordan man kan søge efter en?
PS send gerne privat besked.
Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2009, 00:39   #2
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
hjælp

hejsa

er du ikke med i en handicap forening??

jeg sel er medlem i PTU ( www.ptu.dk) og der har jeg mulighed for rådgivningshjælp fra en socialrådgiver, hvilket jeg benyttede mig af i sidste uge

ellers er der en del her inde på k10 som sikkert godt vil med som bisidder ved møder

håber du kan bruge det, men skriv gerne lidt mere om dine sager her inde, der er mange k10 brugere som kan give dig gode råd og løsnings forslag

hilsen
jan
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2009, 11:33   #3
Ozelot
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2008
Lokation: Nyborg
Indlæg: 187
Styrke: 16
Ozelot er ny på vejen
Der er mulighed både via DUKH og DHF at få bistand i forhold til komplicerede sager. Men som nævnt ovenover, så skriv da herinde, for der findes lige så mange kloge hoveder.
Ozelot er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stort tak til wistleblower Hans Bøgesvang Riis, tidl. jurist ASK gunvor Det er da strengt ! 7 22-11-2013 09:40
kommunal kassetænkning - jurist søges østerbro Politik og Samfund 4 28-02-2011 00:31
kan jurist vurdere psykisk habitus, samt erhverv? sakra Alt det andet 15 05-08-2010 21:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension