K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-05-2011, 22:28   #1
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
Læge i morgen og samtale ang arbprøvning

Lidt spændene dag i morgen. Skal til møde ang arbejdsprøvning, glæder mig til at komme i gang og finde ud af hvad jeg kan holde til ang min arbejdsskade.
skal starte op med 3 timer.

Og så skal jeg senere på dagen til lægen, nu vil jeg have styr på hvad der er galt med alle de smerter jeg har, og kan han ikke finde ud af det, står jeg fast på at han må sende mig videre til sccaning eller hvad der skal til for at finde svar på det.

Har haft rigtig mange smerter i mine ben og nakke og skulder, ja og så en hovedpine oveni, så nu håber jeg at der sker noget, for er godt nok ved at være træt af de smerter.

så kryds lige finger for mig i morgen.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 18:24   #2
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Håber det gik godt og at I blev enige om noget du kan holde ud at starte på
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 20:17   #3
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
blev ikke ret meget klogere

Ved ikke lige hvad jeg skal sige ang mit besøg hos lægen, ja han lyttede da til mig og han undersøgte mig også tror han måske søgte de punkter ang fibremylegi for trykkede mig mange steder og skulle svare på om det gjorde ondt, og må sige at jeg blev forskrækket over alle de stder som gjorde ondt.

Men fik ham ikke til at sige at det var fibromylegi, men blev sat op i medicin så jeg får sovet noget bedre, og så skal jeg op til ham om en måned igen og så må jeg se hvordan det så kommer til at gå.

jeg skal starte i praktik på mandag og det er første gang jeg skal det, skal starte med 3 timer om dagen i 14 dage og så 14 dage med 4 timer om dagen og så kommer min sagsbehandler og så skal vi så finde ud af at jeg skal op i fuldtid. Min læge skulle svare på spørgsmål fra kommunen om han troede at jeg kom på fuldtid igen, hvor han svarede at det troede han ikke. Men ved ikke om kommunen lytter til min læge, hvis det kommer på tale ang flex job.

Men tager en dagen af gangen, og vil vælge og være positiv som man nu kan med allle de smerter jeg har i dagligdagen.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 20:35   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
man kan jo også sige det er positivt du måske ikke har
synes det er fint lægen først vil se dig nogle gange
især med fibromylegi, som ikke er den mest anerkendte sygdom i det kommunale system
der skal man være 100 procent sikker, så kommunen ikke kan stille spørgsmålstegn

kender en som har det og det var først efter 4 læger, han fik den besked
det er to år siden og han er ikke kommet videre i systemet desværre
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 21:02   #5
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
Hej Jytteels.
Var det en reumatolog du var til?

Jeg har selv fået diagnosen fibromyalgi. Jeg har været hos en professer i Århus, en overlæge på Glostrup hospital, og på Frederiksberg Hospital.

Selv om sygdommen er anderkendt er der kun en skuldertrækning fra sagsbehandler." Du skal have kræft i 3 stadie for at få pension"

Den sidste jobkonsulent, fra anden aktør sagde: godt du også har slidgigt over det hele".

Ja 60 år, og jeg kunne godt tænke mig bare at have lidt overskud til mine børnebørn.
Isabel
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 21:38   #6
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
Hej Isabel

Nej det var min læge jeg var hos, men han har arbejdet med undesøgelser af evt fibromylegi paitenter, så derfor jeg tror at det var det han undersøgte hos mig. Og jeg er også positiv og vil ikke tænke på det, og håber på at medicinen jeg nu har fået sat op vil hjælpe mig til en bedre natte søvn.

Så jeg vil prøve at få det bedste ud af dagen og gøre de ting jeg kan holde til og så tage en dag af gangen. Selvom det godt kan være hårdt nogle gange.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-05-2011, 22:20   #7
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
Jeg fik anbefalet Saroten, men jeg har nu ikke taget dem, så jeg ved ikke om de virker.
Hun sagde de kunne give lidt kvalme, og det har jeg lidt længe af, da jeg har spiserørsbrok. Så jeg tænkte " nej, ikke mere kvalme".

Men måske jeg prøver. Nu har jeg jo købt dem.En god nattesøvn er guld værd.

Isabel
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udtalelser fra Læge, Spec.Læge, Psyk. ER DET NOK? Fallenten87 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 22-08-2013 10:57
Var til special læge samtale.. og intet hørt ?? BKM Spørgsmål ang fleksjob 10 08-09-2012 10:52
Er en social-læge og en læge-konsulent det samme ? Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 27-04-2012 09:58
I arbprøvning, men hvad nu? LHE Spørgsmål ang fleksjob 5 28-04-2011 10:15
Samtale i morgen kl. 12 Tullee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 30-06-2009 13:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension