K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-09-2008, 18:18   #1
Kalle271285
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2008
Lokation: Randers
Alder: 38
Indlæg: 33
Styrke: 16
Kalle271285 er ny på vejen
Danskerne lægger sag an som aldrig før

Danskernes tolerancetærskel er for nedadgående. Vi finder os i mindre og mindre, hvilket har resulteret i et veritabelt boom af civile søgsmål mod kommuner, hospitaler, arbejdspladser og andre, der har overtrådt grænsen og forårsaget en eller anden form for skade, der kan søges erstatning for.


http://www.retssal.dk/?page=nyhed&id=986
__________________
Mvh Kalle
Kalle271285 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2008, 18:35   #2
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Jamen, er det så underligt? Jeg overvejer da også at anskaffe mig en advokat , for før i tiden kunne man da nøjes med at klage i selve Kommunen - Det har jeg prøvet for mange år siden - Jeg fik min ret, til gengæld lå der røde papirer i mine sagsakter Jeg havde aldrig vrøvl med dem siden. Er så siden (mange år) flyttet til en anden kommune, hvor jeg er blevet rimeligt behandlet, da jeg begyndte at skrante; men efter kommunesammenlægningerne

Hilsen Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2008, 19:29   #3
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Advokat

Hvis man anlægger sag, kan man - hvis man taber den - risikere at blive pålagt sagens omkostninger - dvs. også modpartens advokatsalær.

Det kan løbe vældig stærkt - måske alternativet er her;

http://www.civilstyrelsen.dk/fri_proces/fri_proces.aspx

Citat:
Civilstyrelsen kan efter retsplejelovens § 329, når særlige grunde taler derfor, give fri proces, selvom de almindelige betingelser ikke er opfyldt, navnlig i sager, som er af principiel karakter eller af almindelig offentlig interesse, eller som har væsentlig betydning for ansøgerens sociale eller erhvervsmæssige situation.
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2008, 00:09   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hyanna fik nøjagtigt de samme tanker som dig da jeg læste det ...

Hvem siger at det er danskernes tolerancetærskel der er blevet mindre er det ikke snare sådan at danskerene bliver trådt nær når det kommer til retssikkerhed og at det offentlige syntes at sådan noget som love og borgerrettigheder det er ikke noget de behøver at bekymre deres små hovder med, love er noget der er på et stykke papir og ingen gør noget ved at de ikke følges , derfor er man nok nød til at tænke i retssager og advokater...

Igen vil vi bare risikere at se at dem der har kan få hjælp og dem der ikke har må klare sig selv ...

drømmen her på denne side ville da være at vinde den store jakpot og få så mange penge at vi kunne få vores egen pulje til at hjælpe folk med advokater osv ...

Men men først skal man jo nok lige spare sammen til lotto sedlen nogen siger at vinder chancen så bliver større he he

men træls er det sq da

http://www.mitansvar.dk/debat/200
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Man skal aldrig sige aldrig - FP efter 2013-regler Jasv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 21-05-2013 22:05
? Danskerne er forrykte Abraxus Politik og Samfund 6 19-03-2013 07:40
Danskerne som stikkere buster Politik og Samfund 11 14-11-2010 22:46
Så lægger jeg ud... Hejdien Jeg er kommet i praktik. 2 07-06-2006 17:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension