K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-09-2008, 20:08   #11
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Jamen dog cat, velkommen i politikerklubben

Ti hi, det var forøvrigt hvad min mands stupide sagsbehandler engang fyrede af til ham: du skulle jo være politiker!!(da hun ikke kunne argumentere yderligere ) -hvortil min mand kvikt svarede: Nej, det har jeg ikke den ønskede moral til!

Igen som phhmw skriver der ER fundet noget(discus bla) så ingen tvivl om det.

Men om der så yderligere kan gøres noget, tja, det er jo det store spørgsmål.
Herhjemme er man ikke ret meget for at operere længere. Man har tilsyneladende den holdning/erfaring at det ikke hjælper i det lange løb, det lader jeg stå for lægernes regning

Absolut enig i at medicin ikke er løsningen i det lange løb -men hvad er alternativet
Så længe man ikke har problemer med vandladning/afføring så "piller" man ikke ved noget, smerter eller ej.

Men at man ønsker at have en hverdag hvor man kan fungere bare nogenlunde, ja det er rart

Vi har begge to herhjemme konsuleteret en smerteklinik og jeg må tilstå at de ved hvad de snakker om.
Vi fortsætter med medicinen så længe vi kan(trods en gang mavesår) for det er lidt som at vælge imellem pest eller kolera MEN vi har dog et nogenlunde funktionelt liv.
Dagene hvor vi ikke fungerer, tja, det har vi efterhånden lært at acceptere og vi har forlængst fået installeret fjernsyn, dvd, musikanlæg, elektriske senge for at affinde os med de dage Ejj, kommer da lige i tanke om at det er kaffemaskinen vi ikke har fået installeret endnu.

Nå, men det blev en længere smøre og håber som sagt at du kan bruge det til noget og ja, fyr løs hvis du har flere spørgsmål, du er velkommen.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2008, 22:33   #12
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ej, buster det hjælper jo kun hvis du får trukket en vandledning... ingen vand ingen kaffe.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 07:52   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
huldra, du har da så ganske ret

Ti hi, mon ungerne kan finde vanddunken frem fra alt campinggrejet, den kan da trods alt rumme nogle liter -så skulle det problem være løst

Vil straks sætte eftersøgningsholdet på opgaven når de kommer hjem fra skole, jep.

Tak for hjælpen(de små grå er ikke altid så hurtige som jeg godt kunne ønske mig) og ha en go dag
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 10:50   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
buster skriver

Dagene hvor vi ikke fungerer, tja, det har vi efterhånden lært at acceptere og vi har forlængst fået installeret fjernsyn, dvd, musikanlæg, elektriske senge for at affinde os med de dage Ejj, kommer da lige i tanke om at det er kaffemaskinen vi ikke har fået installeret endnu.
buster sad selv her forleden dag og havde det af h til og gik ikke mange skridt...

Men kom til at tænke på da jeg fik mine unger jeg kan huske de laaaaaange nætter da mine unger var spæde (har to besværlige drenge med besværlige kolikker) og man bare sad om natten og gloede for der var sq ikke hverken dvd eller tv 24-7 og læse det kunne man ikke for man skulle helst ikke give slip på ungerne et split sekund....

så her for leden dag da jeg havde det af h til slog det mig , tænk engang på dem der var syge for 20 år siden , hold op hvor må tiden have været lang , ingen tv ingen dvd , ingen bærbar trådløs puter med i seng ...

mange gange når man har det dårligt så gider man slet ikke de ting men når der lige kommer et par timer hvor man kan holde det ud så er det rart at tænde for det og jeg har feks altid min bærbare lille puter ved mig så kan jeg råbe på underholdning den vej hvis jeg lige orker det ....

men hold da op hvor må det have været kedeligt for 20-30 år siden...

jeg kan bare se på mine knægte og min datter efternøleren , da hun kom til var der både dvd og puter og tv 24-7 det gjorde det altså lidt lettere at bevare humøret når man for fjerde skrige nat kunne tænde for en god film

nååå det har ikke en skid med noget at gøre kom bare lige til at tænke på det da jeg så det du skrev .. he he
  Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 11:31   #15
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Åh ja, hejdien, du har så ganske ret -det må have været mere end kedeligt for en del år siden.
Har ikke tal på hvor mange gange jeg har ligget og talt alle knasterne i mit træloft -og har vist endnu ikke nået at tælle færdig

Ja, det er jo netop det, at selv om diverse underholdning er der så er det ikke sikkert at man når at få set det man gerne vil
Kender det så udmærket -meeen det er en smadder god ting at falde i søvn til

-Og så er det jo lige at er man bare lidt kvik i pæren INDEN man falder omkuld så har man sat maskinen til at optage og så kan man jo nå at se det i småbidder -kender du det

Det bedste vi har gjort er at overlade vores førhen soveværelse til en af ungerne og så har vi i den ene ende af stuen lavet soveværelse -uden døre.
Dvs ungerne, naboerne mfl ved at de kan finde os derinde og ærlig talt, det er sg lidt hyggeligt når de sådan kommer og smider sig ved siden af en for at fortælle dagens nyheder
Som sagt er der ingen dør men dog har vi sat en reol op for lige at adskille og den er sæføli også fyldt med en masse gode bøger og blade, når man lige kan koncentrere sig om det

Man må sno sig, sagde ålen

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 11:35   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
buster he he det lyder sq hyggeligt kunne være jeg skulle besøge dig næste gang du ligger vandret *GG*
  Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 12:11   #17
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hejdien, du skal være så HJERTELIG VELKOMMEN

Ps: undskyld, cat at vi sådan lige stjal din tråd
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2008, 18:46   #18
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Det er helt i orden.. Det jo top underholdning griner. Knus Cat
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2008, 12:15   #19
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
PS:

Cat, så udsendelsen "når lægen ved bedst" og én ting bed jeg mærke i(apropos stædighed )

Iflg Helsinki konventionen har lægen PLIGT til at OPLYSE om alternativer!!

Skynder mig at sige at jeg ikke har det fulde kendskab til denne MEN det vil da bestemt være noget jeg vil forsøge at bruge næste gang jeg sidder overfor en lidt "valen" læge:

"Hvad er mit alternativ iflg Helsinki konventionen skal du jo oplyse mig det?" -YES

Se det giver stof til eftertanke -ikk´

ha en go dag
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem kan hjælpe mig? fabrix Spørgsmål ang fleksjob 85 23-10-2014 19:21
Principafgørelse - hvem kan hjælpe.? simsons Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 20-07-2013 18:56
Hvem kan hjælpe mig?? picasso Alt det andet 7 10-09-2011 22:53
Hvem stiller diagnose for CRPS og andre nervelidelser tigerbia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 19-06-2011 02:01
hvem kan hjælpe mig med et svar...læs... anetta Dit og Dat 4 22-09-2008 11:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension