K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-03-2009, 13:00   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Bambi det kan være en god ide at skrive og rykke for den i stedet for at ringe , du har så noget dokumentation for at kommunen smøler hvis der senere sker noget , nu ved jeg ikke hvilke ydelse du er på men uanset hvad så er det ret vigtigt at den ressourceprofil laves da den er værktøjet der i stor grad bringer dig videre ....

Så var jeg dig så ville jeg skrive og rykke for den , ved heller ikke hvad du søger eller hvad du fejler men uanset hvad så sker der ikke noget i din sag uden den profil så er de ikke igang med den ja så kan du være sikker på at der intet bliver fortaget sig i din sag ......
  Besvar med citat
Gammel 20-03-2009, 15:49   #12
Bambi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Lokation: Assens
Indlæg: 66
Styrke: 16
Bambi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Bambi det kan være en god ide at skrive og rykke for den i stedet for at ringe , du har så noget dokumentation for at kommunen smøler hvis der senere sker noget , nu ved jeg ikke hvilke ydelse du er på men uanset hvad så er det ret vigtigt at den ressourceprofil laves da den er værktøjet der i stor grad bringer dig videre ....

Så var jeg dig så ville jeg skrive og rykke for den , ved heller ikke hvad du søger eller hvad du fejler men uanset hvad så sker der ikke noget i din sag uden den profil så er de ikke igang med den ja så kan du være sikker på at der intet bliver fortaget sig i din sag ......
Jamen jeg kan da ikke bare sige "kom i gang frøken"?
Jeg bestemmer jo ikke hvad hun skal lave eller hvornår.
Selvom det nogengange ville være en del lettere hvis tingene bare gik som de lovede...
Nu har jeg ventet i over et år på den rp og føler bare jeg står stille :s
Bambi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2009, 23:52   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Du kan sagten bede hende på skrift om at der kommer til at ske noget, skriv at du stiller dig uforstående overfor at din ressourceprofil endnu ikke er startet da du ved at der ikke kan ske noget i din sag uden den....

Hvis du er på sygedagpenge feks kan du bruge det som dokumentation for smøl fra kommunes side hvis de vil stoppe dine sygedagpenge og ellers kan sådan noget være rart at have i forbindelse med en evt klage over sagsbehandlingen , man skal ikke bare altid slå sig til tåls med at tingene er som de er og alt er på kommunes principper .. et år på en ressourceprofil det er at tage fis på borgerne ...
  Besvar med citat
Gammel 21-03-2009, 10:30   #14
Bambi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Lokation: Assens
Indlæg: 66
Styrke: 16
Bambi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Du kan sagten bede hende på skrift om at der kommer til at ske noget, skriv at du stiller dig uforstående overfor at din ressourceprofil endnu ikke er startet da du ved at der ikke kan ske noget i din sag uden den....

Hvis du er på sygedagpenge feks kan du bruge det som dokumentation for smøl fra kommunes side hvis de vil stoppe dine sygedagpenge og ellers kan sådan noget være rart at have i forbindelse med en evt klage over sagsbehandlingen , man skal ikke bare altid slå sig til tåls med at tingene er som de er og alt er på kommunes principper .. et år på en ressourceprofil det er at tage fis på borgerne ...
Okay.
Mange tak for et godt svar. Det gav mig noget at tænke over.
God weekend
Bambi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål om ressourceprofil Frk.Nielsen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 21-01-2013 16:45
Ressourceprofil vubber43 Spørgsmål ang fleksjob 1 02-12-2012 19:31
spørgsmål ang ressourceprofil nensypigen Alt det andet 4 03-07-2012 19:21
ressourceprofil lillesine Spørgsmål ang fleksjob 7 13-09-2009 09:10
Spørgsmål ang ressourceprofil odenseMand35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 11-03-2008 23:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension