K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-08-2016, 21:37   #1
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Exclamation vibeke manniche

Citat:
To gange har Mariagerfjord Kommune givet Heidi afslag på førtidspension. Alle læger er enige om, at hun har en alvorlig hjerneskade efter meningitis. Bortset fra Vibeke Manniche.

Læs mere her...
Muligvis forkert stavet.
Læste i dag link fra webmaster om heidi i Magiager Fjord.
atter,atter,atter,atter, atter et grims eventyr om damen.

Der er kun en vej, og det er at kommuner bliver forbudt at bruge såkaldte anden aktør.
Det være sig arbejdsprøvning o.lign og skrivelser fra grådige læger.
Gør det hele økonomisk neutralt.
Så længe læger betales af medicialindustrien, så længe Sagsbehandlere få bonus for at sige nej til ydleser. og jeg kunne blive ved.
Det er plumråddent og ikke det land jeg var barn og ung i.
Nu hersker der kun en faktor og det er grådighed.
Grådigheden stopper først den dag der ikke er en krone mere at hente. Så skal de kynikere hente pengene hos hinanden. Men det tager tid, og den dag er vi alle døde.

Sidst redigeret af vasen; 07-08-2016 kl. 21:39.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2016, 21:47   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det eneste der ville kunne ændre det her med lægeservice...som de så fint kalder sig for...og lægekonsulenter...ja det er at politikerne skrev det direkte ind i loven hvad disse lægekonsulenter må og hvad de ikke må...

Dette vil politikerne ikke...rigtig mange har forsøgt at få dem til det...men men..

Det eneste de har kunne gøre...eller det eneste de har ville gøre...det er at skrive nogle skrivelser om det..

Alle ved at skrivelser ikke er lov....så derfor har de ikke nogen effekt overhovedet..

Det der kan undre i ovenstående sag...det er at man overhovedet bruger den der lægeservice...

For der står klart i loven at man KUN må bruge regionens læger til sager om ressourceforløb, fleksjob og førtidspensions sager..

Men ja...det er blevet et råddent system...et system hvor kun penge tæller...

Det har desværre lange udsigter hvis man gerne ser et mere humant system...for uanset hvem du vælger...blå eller rød stue....ja så er forskellen ens...

Man får det samme da de alle....rød som blå...har accepteret at økonomien tæller over alt andet..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2016, 13:41   #3
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Set fra Vibeke Manniches side

[link slettet - se reglerne]

Sidst redigeret af Webmaster; 08-08-2016 kl. 15:14. Årsag: Link slettet
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2016, 15:20   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ovenstående har jeg slettet linket fra @Stampes indlæg.

Dette er gjort udelukkende fordi det ikke er meningen at folk skal tjene penge via K10...se evt reglerne..

Vibeke Manniches Blog er en lang reklame for hendes kurser og hendes bøger..

Læg specielt mærke til at der ikke er nogen kommentarer til hendes blogindlæg...

Det er der ikke fordi hun sletter alt der siger hende imod....selv hvis dette foregår i et pænt sprog..

Så jeg ønsker ikke at hun skal tjene penge på at have sit link liggende her..

Hvis man vil se den blog så må man finde den på andre måder.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2016, 18:02   #5
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Tak for du slettede linket Webmaster.

Undre mig over tit over @stampes dagsorden her på siden
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2016, 18:45   #6
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Tak for du slettede linket Webmaster.

Undre mig over tit over @stampes dagsorden her på siden
Ja, jeg har også længe undret mig, og også spurgt Stampe direkte om hun er ansat i en kommune.
Svaret kom aldrig!!!

Desuden kan jeg oplyse at omtalte Vibeke Manniche er blevet kritiseret kraftigt af andre læger. Hun har eller havde en db. rolle, som både formand for kommunelægerne( Frederikssund) og samtidig en interesse som konsulent i det private. Nogen læger synes det er ok. Nogen er kritiske i forhold til den db. rolle.
Så kan man jo selv vælge på hvis fløj man er.

Så tak , reno!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension