K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2008, 17:27   #1
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
TV2 Fyn

Har netop haft besøg af TV2 Fyn i 2,5 time - så er godt smadret.

De har også været hos min Fagforening

Så se TV2 Fyn på Torsdag (skal nok lægge link ind)

De vil vise optagelserne, og inviterer rådmand Erik Simonsen i studiet.

Så deeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.............

Kan Du bidrage med en historie fra Odense/fyn så vil Signe Wolthers meget gerne høre fra dig;

[email protected] <[email protected]>
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2008, 17:33   #2
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Rigtigt godt, så håber jeg der sker noget positivt i din sag.

Man kan også se indslaget på tv2regionerne.dk, når det har været vist i fjernsynet.
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2008, 17:33   #3
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hej Lena

KANON - Glæder mig til at se det!!!!!!!!!

KH
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-01-2008, 22:45   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
SUPER!!! hvor er det bare GODT GÅET!!

Jeg bor desværre ikke på Fyn, men glæder mig til at se det via linket. .

curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2008, 18:08   #5
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
Exclamation godt gået

kanon godt gået...

Efter jeg har sendt min sag til operation X er kommunen endelig kommet på banen. De ønsker at mødes med mig

så det var en rigtig god udfordring...

Jeg har taget et videre skridt, hele sagen er sendt til arbejdsmarkedesudvalget. Gennem folketingets hjemmeside, kan man skrive til hele udvalget på samme tid.

måske andre der har sendt sager til operation X kunne benytte sig af den samme mulighed. Ellers er Thomas Adelskov (S) medlem af udvalget, han har reageret på min mail. Jeg bad ham kigge forbi denne side også

god onsdag til alle

Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2008, 17:16   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation I DAG kl. 20.35

Citat:
Torsdag Kl. 20:35
Regionale nyheder og Ventetid på førtidspension

Det er svært at få førtidspension i Odense Kommune ? også selvom man er dokumenteret syg. En af dem er 36-årige Lena Michelsen...


http://www.tv2fyn.dk/modules/tv2fyn/...rogramid=41422
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2008, 22:08   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Thumbs up

Dejligt, at TV2 Fyn har bragt så langt et indlæg om din sag.

Og flot forklaring af både dig og din fagforening.

Og flotte kritiske spørgsmål stillet af TV2 Fyn.

Og dejlig indstilling fra Enhedslistens byrådsrepræsentant.

Men... så knækkede filmen...

Mai Henriksen, Konservative, påstod, at der INGEN fejl var i din sag!!!!

Hold da op... og så lige efter, at have hørt om alle de ulovligheder, der er begået.

Og du har jo ikke engang nævnt dem alle sammen. Der er jo et hav af ulovligheder, som IKKE blev nævnt i tv.

Skal man virkelig have så forkvaklet forhold til virkeligheden for at være politiker i konservative?

Jeg håber sandelig, at andre seere havde åbne ører og øjne, så de SELV kan se, hvad Mai Henriksen ævler om.

Godt gået, Lena.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 24-01-2008 kl. 22:09. Årsag: stavefejl rettet
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2008, 22:21   #8
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Indslaget VAR rigtig godt, seriøst og korrekt klippet.

MEN..............
Hvordan dælen kan Mai Henriksen få lov til at sidde og lyve så vandet driver, og hvilke muligheder har jeg nu.

Jeg kan vel som minimum forlange et dementi - eller?

Hun fik faktisk en mail fra mig allerede d. 18. hvori jeg præciserer at det er IKKE hvad ombudsmanden skriver, så hun er BEVIDST om at hun omgåes sandheden...........

MEGET

suk
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2008, 22:22   #9
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
Ja det var helt kanon, hun var helt væk fra vinduet Mai Henriksen. Der er simpelthen alt for lange sagsbehandlingstider i Odense kommune, og når de så oven i købet. tager stilling til tingene, udfra ukorrekte oplysninger og selvdiagnoser/manglende dokumenter, så går det jo helt galt.
Tillykke med at du blev hørt.

MVH M Skovgaard
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2008, 22:56   #10
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Lena skrev:

hvilke muligheder har jeg nu

Ja, det var det eneste sted, TV2 Fyn ikke var kritiske nok.
De skulle have fastholdt hende.

Du sender da en mail til TV2 FYN om det... og spørger, hvorfor de ikke gik hende på klingen.

Du kan da også spørge ombudsmanden om, hvad han mener om indslaget.

I øvrigt sidder hun jo for åben skærm og påstår, at det kan være nødvendigt med afklaring af psykiske ting.
Og det gjorde hun på trods af, at Rytter LIGE HAVDE SAGT, at der var MANGE sager, hvor det var OPLAGT, at arbejdsprøvninger mv. var overflødige.

Altså bliver din sag OVEROPLYST, jvf. officialloven. Der er RIGELIG dokumentaion i din sag. (Kommunen må ikke hente flere oplysninger end nødvendigt.)

Du skulle have været i fleksjob for maaange år siden. Det er der mulighed for i loven. Og du var jo oplagt til at FORSØGE et fleksjob, MENS du stadig var i job... og det har Odense heller ikke, TRODS 9 ÅRS SAGSBEHANDLING.

Så er din sag vist rigeligt oplyst.

Mai Henriksen sidder jo også og siger, at den måde, Odense leder og fordeler arbejdet på, ikke er god nok, men det er altså INGEN undskyldning for dårlig og ulovlig sagsbehandling. Den holder IKKE juridisk, og det ved Odense godt.

Men nu har du jo linket, som kan bruges i diverse debatter og lægges diverse steder, så kan folk jo SELV se, hvem der lyver.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension