K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2010, 16:35   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
15 vil være kommunaldirektør i Hillerød Kommune

"15 vil være kommunaldirektør i Hillerød Kommune som afløser for Peter Zahlekjær, der stoppede i jobbet efter anklager om, at han havde vildledt økonomiudvalget i den såkaldte KMD-sag om køb af it-systemer"

http://www.sn.dk/15-vil-vaere-kommun.../artikel/68275

"Jobbet som kommunaldirektør i Hillerød giver ifølge lokalavisen.dk en årsløn på godt 1,1 mio. kr."

Hm, undrer mig da over at Hr Peter Zahlekjær har haft TID til at VILDLEDE økonomiudvalget i Hillerød Kommune

Han er tidligere Kommunal direktør i Sorø Kommune og da vi under sagens gang forsøgte at få en kontakt med den herre ja, da var afvisningen:
"en kommunaldirektør kan man (som almindelig borger!) da ikke bare sådan lige komme i kontakt med" -udtalt af hans sekretær, da vi havde forsøgt at kontakt ham skriftligt!!!

Hm, men af skade blir man klog, til en anden go gang ja, så har jeg jo lært at man skal kunne "bestikke" en sådan "direktør" med noget godt/tillokkende -så kan det jo være man får en CHANCE for kontakt

Ja, undskyld, men den sandhed måtte liiige ud imellem sidebenene -og den sandhed er direkte fra hestens mule
(har da brevet endnu, skulle nogen være interesseret )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2010, 18:53   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.789
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jamen, I kan få de 2 der lige er BORTVIST fra Dragør kommune. Rigtigt skrevet BORTVIST.
Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 22-06-2010, 21:14   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tak for tilbuddet peter, men høfligt og venligt bestemt: nej tak

Fandt lige linket om de 2 bortviste i Dragør kommune: http://www.dinby.dk/kobenhavn-s/komm...ichef-bortvist

"Byrådet i Dragør har med øjeblikkeligt varsel fritaget kommunaldirektør Lars Bo Neregaard Pedersen og økonomichef Frank Johansen for tjeneste. Borgmester Allan Holst er meget fåmælt om årsagen. En anonym kilde oplyser, at fritstillingerne skyldes en regnefejl i budgettet for 2010 på 20 mio. kroner."

Tak for kaffe -sir jeg bare!

ak ja, enhver er sig selv nærmest -i disse tider!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2010, 22:30   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hmmm jeg tror jeg vil være den rigtigt kommunaldirektør begge steder jeg kan heller ikke finde ud af at regne
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hillerød kommune: nej til ftp! buster Politik og Samfund 3 23-09-2011 01:26
Hillerød Kommune: afslag på ftp for 2.gang gr sjusk! buster Politik og Samfund 7 05-08-2011 08:45
Hillerød kommune GitteSH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 26-04-2011 00:06
Åben kritik af kommunaldirektør buster Politik og Samfund 1 10-10-2010 15:26
200 ledige forsvandt i it-system i Hillerød Kommune buster Det er da strengt ! 2 13-07-2010 08:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension