K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-08-2008, 11:48   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Question Handler de med mennesker?

Kommuner, jobkonsulenter, revalideringsinstitutioner, aktiveringer, arbejdsprøvninger mv. "forvalter" borgerne rundt for at tjene penge... typisk refusion fra staten.

Hvornår er det menneskehandel, når nogen tjener penge på at "handle" med dem?

Citat:
Private firmaer ved ikke noget om offentlig forvaltning og retssikkerhed. Det bliver noget halvlusket noget, hvor aktørerne får en økonomisk interesse i klienterne, siger Erling Frederiksen, formand for Landsorganisationen af Arbejdsledige, der er meget bekymret for, at de lediges rettigheder vil blive tromlet nedaf de private firmaer.

www.ladk.dk

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 11:56   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
...tja, solgt til stanglakrids. Kender udmærket følelsen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 18:49   #3
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
Ja... vi er i kløerne på korrupte svindlere... alt handler om penge for kommunerne, så skide være med om det er syge - svage mennesker... vi kan alligevel ikke bruges til noget, vi er bare til besvær... De er så langt fremme idag, så hvorfor bygger man ikke bare et sted for os ude i rummet så kan vi jo passe os selv og på hinanden Så kan de bare sende os afsted med en raket i røven

Så fik jeg vist luft og mere til... men det er sådan jeg ser det..

og tanker fra Kjersti
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 19:41   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, ud på en fremmed planet med os....vi kan jo kalde den K10.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 19:49   #5
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
ja lige netop... du er bare så kvik, havde ikke lige tænkt den tanke..

Gad vide om vi kan få tilskud til sådan en, så blir vi jo SELVSTÆNDIGE forever.

Kjersti
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 20:00   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, men de skal nok bruge speciallægeerklæringer, lægekonsulenter osv alligevel, før end vi kan få en billet til planeten - for det KU jo være vi havde en arbejdsevne. Vi bliver i hvertfald nok kaldt til jorden for en revurdering efter 4 år, for tænk om vi havde gravet huller på planeten, som så kunne veksles til brugbare jordiske arbejdskompetencer. Uha-uha!!
Men så kan Gud, marsmænd eller engle måske skrive lægeerklæringerne, selvom jeg næppe tror at de ville gå igennem hos lægekonsulenten uanset HVEM der udfylder dem.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 20:05   #7
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
HAHAHAHA... hvor er det dejligt med et ordentligt GRIN... elsker din humor..
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 20:05   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Altså nu har de jo fundet gift på Mars, så man sender sikkert ikke raske derop.

Men det er sgi da også en bemærkning fra "det ydre rum", når Fogh siger, loven skal overholdes, for det bliver den ikke i Danmark... men måske på Mars.

Og så kan man jo "sælge" de syge billigt til forsøg og eksperimenter. (Hvor er det nu, jeg har hørt det før?...GISP, nu husker jeg det.)


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 20:13   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kjersti Se meddelelser
HAHAHAHA... hvor er det dejligt med et ordentligt GRIN... elsker din humor..
Ja, vi har nået en tidsalder hvor man ikke engang tør fortælle oppe på kommunen at man selv kan klippe tånegele og lægge mascarra, for det KUNNE jo være en kompetance. Man skal VIRKELIG-VIRKELIG passe på med hvad man fortæller....ALT kan bruges MOD én. for hvordan kan man have gigt i knæene og selv klippe tånegle, nånå!? Der er vist en lille misinformation der.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
x faktor, hvorfor sagsbehandlerene handler som de gør østerbro Dit og Dat 0 16-10-2011 18:36
høj sensitive mennesker ville Dit og Dat 13 10-10-2010 20:12
Møde med pensionsteamet - handler om? Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 29-07-2010 00:17
Sensitive mennesker Simmer Et godt link! 10 27-04-2010 01:02
Bytte handler eller hat og blå briller? Indiansummer Politik og Samfund 5 29-11-2009 03:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension