K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2009, 19:54   #1
palette
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2009
Indlæg: 42
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
palette er ny på vejen
underskrive erklæring om oplysningspligt

Hej på K10
Jeg har fået ledighedsydelse gennem et år, for 3 mdr fik jeg godkendt PFA pension og oplyste kommunen om det, har tidligere haft indslag vedr dette, de trækker i ydelsen med ca halvdelen,
jeg har ikke fået deres udregning endnu,
de havde først sendt en regning pålydende meget mere end jeg havde fået i pension, det gjorde jeg dem opmærksom på med et brev
Kommunen undskylder og bortforklarer med ferie og sygdom de har ikke så meget tid... imens venter jeg på deres nye udregning om tilbagebetaling

Vil lige vide om der er nogen herinde på K10 der har underskrevet en seddel
om oplysningspligt

Jeg har nemlig i dag modtaget en med posten

PÅ bagsiden står ordret
"Hvad siger loven"
paragraf 11. Myndigheden kan anmode personer der søger om eller får hjælp om
1) at medvirke til at få de oplysninger frem, som er nødvendige for at afgøre, hvilken hjælp de er berettiget til og
2) at lade sig undersøge hos en læge eller blive indlagt til observation som
led i sagsbehandlingen
Stk. 2 Personer der får hjælp, har pligt til at oplyse om ændringer, der kan have betydning for hjælpen
og så står der om tilbagebetalingspligt i flg "Lov om aktiv social politik"

jeg har tidligere modtaget en skrivelse som ikke skulle underskrives med nogen lunde samme indhold
Så jeg vil da lige vide om det er noget nyt? om der er andre end mig der har fået sådan en skrivelse til underskrift?
Palette
palette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2009, 20:06   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er en standardskrivelse, som er nævnt i diverse love.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2009, 20:12   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, den har jeg også set mange gange i mit liv. Hos mig kom den som vinden blæste.....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erklæring om oplysningspligt Den smukke vej Alt det andet 10 19-09-2011 11:12
Erklæring om oplysningspligt - hvor ofte? Kanogvil! Alt det andet 13 08-04-2011 09:54
Erklæring om oplysningspligt UllaCliffShads Spørgsmål ang fleksjob 17 20-12-2009 23:12
Hvorfor vil Danmark ikke underskrive? zuza Politik og Samfund 23 27-03-2009 18:31
erklæring om oplysningspligt metsen Alt det andet 10 10-03-2008 20:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension