K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-11-2011, 21:18   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
hurra !! min chef" sagde,undskyld vedr. MOBNING.

hej alle !!

nogen af jer husker mig nok. jeg blev mobbet af min chef" jeg gik jo totalt i sort" i fredags og havde angst" hele weekenden over at skulle møde på mit job. som jeg elsker. men som i nok ved kan man jo ikke elske alle" jeg tog simpelt hen og gennem læste alle mine flexjob papirer og opfølgninger med på arbejde mandag morgen og sagde direkte" (( ved du hvad rov"mobning er" det er psygisk mobning" )) hvor jeg der efter smed" alle de 50.a.4 sider jeg havde fra ARBEJDSMILJØ STYRELSEN" foran hende, og nævnte flere episoder jeg havde oplevet det sidste årstid. og fortalte også at jeg rent" faktisk var bange og fik små angst anfald når jeg skulle ind af døren på jobbet. og hvordan jeg i det hele taget havde det. OG" så faldt bomben ellers,hvor hun rent" faktisk undskyldte" hendes fravær og forsømmelse ang. trivsels samtaler m.m og heldigvis" fik jeg fat i min sagsbehandler og hun var mega" sød. og bakkede mig op. så nu her om ca.1 md. skal jeg have et opfølgeningsmøde.. men" det handler mest" om det med min chef"s svigt,ang de ting mine kolegaer var utilfredse med. (( som er ting der rent faktisk ikke er mine opgaver))) de ting kommer så ned på papir,for at bedre" at kunne beskytte mig. så jeg kan med god samvittighed" tillade mig at sige.. f.u.c.k det.. gør det selv,det er ikke min opgave så i kan ikke klandre mig. og det sagde,min chef og su"chef,at jeg godt måtte sige til folk hvis de brokkede sig over små latterlige ting som vasketøj,rengøringsmiddeler m.m så jeg er mega glad.. specielt også over at hun godt vidste den var gal,da vi jo var blevet 20.ansatte på arbejdspladsen. hvor vi før kun var 10. burde hun havde taget ansvar over for mig.og ikke" bare så til. så" det er MEGA FEDT" at havde givet hende noget at tænke over. hun sagde,også at de sidste 2.dage havde hun virkelig" fået sig et shock" over hendes fejl som chef og at det har, GIVET HENDE STOF TIL AT TÆNKE NOGET MERE PÅ DE ENKELTE ANSATTE.. og ikke kun sidde og glo på papirer og fakturaer. håber i selv kan få jer til at sige noget til jeres arbejdsgivere. der kun den ulempe at man skal pakke nogle få ting ind så hun ikke får opfattelsen af at man står med en rød" klud. (( viser vrede og angreb )) men lidt det der også kaldes en lille spand koldt vand. (( altså en opvågning. )) jeg håber nogen kan få lidt mod" til selv at sige noget til jeres chef.


mange knus Annech.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2011, 22:04   #2
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 13
PiaTT er ny på vejen
Hej Annech
tillykke med dit valg om at konfrontere din chef, og det vildt positive resultat du fik ud af det. Du kunne jo godt trods din angst.

Rart at høre nogle positive historier/resultater. Keep up the good work
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2011, 01:14   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Det er sejt gået af dig..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
"Jeg er skyldig - undskyld" sun-lady Det er da strengt ! 10 05-09-2012 13:51
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
JUHUUU- min chef sagde ja DaisyBoo Din historie 1 30-09-2008 10:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension