K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-08-2009, 18:27   #51
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Thumbs up

Helene hold da op hvor er du sej
Jeg kan godt huske at jeg også tænkte en del på hvornår jeg plejet at ryge, efter maden til en god film osv, men det bliver bedre og man tænker ikke så meget over det, for mig er det endt med at jeg slet ikke kan holde lugten ud, jeg er lige ved når jeg er i et rum hvor der er nogle der ryger, så min dejlige mand går uden for og ryger, det er ikke noget jeg har forlangt, han har selv valgt det, nok også fordi jeg får astma anfald hver gang.
Jeg kan godt huske det med at hoste mere, det går over, og om ikke så længe kan du også lugte meget bedre

Jeg puster lige en masse lykke over til dig PUUUUUST


Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2009, 19:11   #52
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
HELENEKR det super flot da jeg holdt op med at ryge havde jeg vildt brug for at have noget i hånden så jeg havde til vane at sidde og rulle/trille en kuglepen så fingerne bliv beskeftiget .. Det rigtig trangen kommer i bølger og så er det om at gøre noget andet så man lige kommer fra det MEN det godt gået forsat god vind uden røg...

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 02-08-2009 kl. 20:40.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2009, 19:45   #53
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tak tak venner

OOOOOOOOOOJ, det var fandeme svært at undvære min smøg efter aftensmaden! Jeg følte mig pludselig helt ensom og fremmedgjort, og anede næsten ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv...blev et øjeblik helt trist og modløs.
Istedet gik jeg i gang med at rydte af bordene og smørre madpakker. Men da jeg var færdig og sad i sofaen, kom trangen tilbage, men lige nu er den faktisk ikke så slem.......

HÅBER sådan det bliver bare LIDT lettere i morgen, selvom dagen i dag på en eller anden måde har været lettere end jeg umiddelbart havde forestillet mig, hvilket jo er et godt udgangspunkt.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2009, 20:15   #54
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Hvor er det bare godt gået!!
Og ja, det er sjovt nok, for når nogen spørger mig, om det ikke var drønsvært at holde op, så jo, det hører da ikke til det nemmeste i livet, men det var faktisk ikke så svært som frygtet, så det kan da være det også bliver sådan for dig! Har hørt det fra mange efterhånden.

Og bare rolig, dag for dag bliver det nemmere og nemmere!

Du er sej!

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2009, 21:15   #55
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Tager hatten af, du er for sej

Sikke en flot ikke rygende mor. Så kan du komme spankulerende med din nye taske.

Og tænk imorgen kan du igen putte 70 kr i glasset. Sejt.

Havde nogle bekendte der begge holdte og puttede pengene i en sparegris.... tænk de rejste til udlandet 2 gange om året

Så vi kan finde mange fordele til dig Helene.

Mange og tanker herfra
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 07:09   #56
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Hva´ så Helene, hvordan er dagsformen idag?

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 09:27   #57
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tjaaaa, jeg ryger i hvertfald ikke!!

Og da morgenen ER den værste mht trang, så kan det kun blive bedre.
Men indrømmet, en smøg ville være genial her til morgenkaffen, men omvendt, jeg er ikke SÅ interesseret at jeg har lyst til at drøne ned i kiosken og købe nogen....

I dag prøver jeg så UDEN nikotinplaster, men hvis det bliver for sejt, så skynder jeg mig at taget det på igen........

Jeg lavede et lille fælt glas med gamle skodder i forbindelse med rygestoppet, og når jeg får rigtig rygetrang, så stikker jeg næsen ned i det og suger GODT til - fy for fanden! Lugten bliver mere og mere styg. Det var et tip jeg fandt på nettet, og det virker ret godt. Man skulle også komme lidt vand i glasset, så lugten rigtig kommer til sin ret, hehehe.....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 10:36   #58
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Godt at høre, du ikke ryger!
Rigtig godt gået!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 11:23   #59
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
laser-akupunktur

Citat:
Oprindeligt indsendt af avj Se meddelelser
jeg fik for 4½ år siden en laser-akupunktur behandling i det ene øre, og har ikke røget siden, ej heller haft lyst til det.
Inden jeg fik behandlingen røg jeg ca 35-40 stk daglig.

//avj
Hej avj.

Hvor finder man sådan en henne og hvad koster det?

Venligst mawebbro
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2009, 12:00   #60
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Helene, du er da bare super sej. Du skal nok klare det med eller uden plaster. Tænk på alle de penge du sparer uden hjælpe midler og hvor "let" den kolde tyrker egentlig var. Dagene går og dine lunger og krop får det bedre og bedre. Ikke noget med at være morgen ryger, fest ryger eller lign. Du skal nok klare det og pludselig savner du bare ikke det mere.

Prøv evt. at skrive ned hvor godt du har fået det efter at du er stoppet med at ryge. Fx. om morgenen når du står op! . Hovedet har det sikkert bedre og du er ikke så tung i hovedet. Du hoster sikkert knap så meget.

Derudover er luften i din lejlighed sikkert blevet er renene. Dine fingre lugter ikke længere af skodder og jeres tøj får en duft af renhed tilbage. Din krop er sikkert blevet mere frisk og dine øjne klarere at se på. Din ånde mere frisk osv. osv. osv. Det er da for fedt. Selvfølgelig kommer du til at savne smøgerne, specielt meget her i starten, det er da meget naturligt, men husk du kører også et godt stykke uden om alle følge sygdommene ved at stoppe, husk på det. Jeg havde selv en mor der som 57 årig døde af strube kræft som flg. af bla. storrygning.

Når man stopper retter kroppen sig heldigvis hurtigt op og genopbygger sig selv. Det er en rigtig god start på en vedvarende sundhd. Det er bare med at holde ved og det er jeg sikker på at du kan for både din egen og dine børns skyld. Inden længe kan du lægge planer for dit maler projekt og en hel ny ren duft vil indtage jeres lejlighed og forblive ren.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dagpenge: Mette Frederiksen holdt tal hemmeligt Webmaster K10 Nyheder 0 15-03-2013 01:20
Føler mig holdt hen......... AG48 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 13-11-2012 11:51
slut med at ryge i Danmark MTVRV1 Politik og Samfund 30 22-05-2012 13:42
Papir i journalen på at SB, egen læge og lægekonsulent har holdt møde?? hboegelund Spørgsmål ang fleksjob 10 30-08-2011 17:27
Til minde om dem I har mistet, elsket og holdt af. Indiansummer Et godt link! 3 12-12-2009 21:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension