K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-10-2013, 15:44   #1
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
Positiv ny fleksjobvisiteret

Efter nu endelig at gå fra sygedagedagpenge blev min mand pr 16/9 visiteret til fleksjob. (Så er han dermed rask Vi har nu været til møde med sagsbehandler der har med fleksjobvisiterede at gøre. Hun var en utrolig sympatisk kvinde. Ikke så mange dikkedarer og pjat. Hun vil henvise til en extern jobkonsulent pr 1. november når vi er kommet hjem fra en rekreationsrejse. Som mødet forløb kunne jeg se at min mands skuldre kom længere og længere ned på plads af lettelse. Heldigvis skulle han ikke ud og opsøge arbejdsgivere eller skrive x antal ansøgninger. Det var superpositivt at tale med en sagsbehandler der faktisk var i stand til at aflæse min mands kropssprog... Den eneste aberdabei ved denne eksterne jobkonsulent er at jeg selv var tilknyttet denne konsulent i 2006 og at det resulterede i at hun ej kunne matche mig til et job. Det var ej gensidigt samarbejde. Jeg var dengang så dårlig at jeg ikke turde sige NEJ. Uanset dette kan det kun vendes til noget positivt... min mand kan nemlig sige NEJ... Så fuld af positive oplevelser vil vi nu drage til Rom fra 11/10 til 21/10 og være totalt opladte når vi kommer hjem.
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 16:35   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Dejligt at høre fra positive mennesker ,dejligt at hans forløb er afklaret efter jeres ønsker og behov.

Med hensyn til anden aktør så sker der nok lidt på 6 år ,og hvis din mand kan sige fra og til ,er god til at sætte ord på sine ønsker og behov så kan han noget godt ud af det desværre er der ikke så mange ledige flex job ,men det skulle være stigende trods alt.

Jeg har selv været hos en de andre aktøre og deres mål og måde at komme til målet er ens,men naturligvis er folkene der sidder der meget forskellige .håber han for et godt forløb og at i får en god rejse .
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 16:53   #3
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Dejligt at høre fra positive mennesker ,dejligt at hans forløb er afklaret efter jeres ønsker og behov.

Med hensyn til anden aktør så sker der nok lidt på 6 år ,og hvis din mand kan sige fra og til ,er god til at sætte ord på sine ønsker og behov så kan han noget godt ud af det desværre er der ikke så mange ledige flex job ,men det skulle være stigende trods alt.

Jeg har selv været hos en de andre aktøre og deres mål og måde at komme til målet er ens,men naturligvis er folkene der sidder der meget forskellige .håber han for et godt forløb og at i får en god rejse .
Vi er så positive for vi ved at om 1 år er han 60½ og kan gå på fleksydelse og dermed kan vi overskue tingene uden at gå op i limningen over at være truet på forsørgelsesgrundlag. Skulle han ikke få noget fleksjob kan han jo bare gøre det så han ikke kommer på nedsat ydelse ½ år efter han kunne være gået på fleksydelse, hvis han er ledig.
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 17:13   #4
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Husk jobnet

Først.... Tillykke

Anden:

Husk at der stilles krav om at lægge sit CV på jobnet. ( Bare for at i ikke får en grim oplevelse efter ferien )

https://www.retsinformation.dk/Forms...id=146382#Kap6


https://job.jobnet.dk/CV/Info/Godkendt_til_fleks_job
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 18:43   #5
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mik16 Se meddelelser
Først.... Tillykke

Anden:

Husk at der stilles krav om at lægge sit CV på jobnet. ( Bare for at i ikke får en grim oplevelse efter ferien )

https://www.retsinformation.dk/Forms...id=146382#Kap6


https://job.jobnet.dk/CV/Info/Godkendt_til_fleks_job
CV blev lagt på 17/9 og ER godkendt men tak fordi du erindrede om det... der er søreme en del ting der kan smutte og derfor også 4 ører
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 19:30   #6
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Susanne Se meddelelser
CV blev lagt på 17/9 og ER godkendt men tak fordi du erindrede om det... der er søreme en del ting der kan smutte og derfor også 4 ører
Øhh, den med de " 4 ører " Kender jeg ikke..

Måske mener du bare: " 4 øjne ser bedre end 2 gråspurve på et tag " ???
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 21:59   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, det er noget skidt når 4 ører pludselig også smutter, man ved jo aldrig hvor de smutter hen!!

Men hvor godt det hele faldt på plads - og lækkert med en velfortjent ferie
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2013, 23:05   #8
Susanne
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 200
Styrke: 19
Susanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeps, det er noget skidt når 4 ører pludselig også smutter, man ved jo aldrig hvor de smutter hen!!

Men hvor godt det hele faldt på plads - og lækkert med en velfortjent ferie
Tusind tak og ferien er absolut velfortjent når vi samtidig har 30 års bryllupsdag...
Susanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Positiv indstilling falentin Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 15-02-2011 15:04
Positiv overrasket keld60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 11-01-2011 22:45
en yderst positiv dag i går Jutta1502 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 29-12-2010 11:58
positiv melding fra sagsbehandler! kalona Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2010 09:31
En positiv historie Trine47 - Slettet medlem Din historie 4 18-10-2006 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension