K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2014, 10:52   #1
bws
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-03 2014
Indlæg: 3
Styrke: 0
bws er ny på vejen
Handicaplift i bil

Måske hører det ikke til her i forummet, men jeg har et spørgsmål vedr. min lift i handicapbilen.
Jeg har for et år siden fået lift i min handicapbil og har således ikke haft dette før. Nu har den så været til et årligt eftersyn hos Langhøj og her får jeg en regning på 2.368 kr.
Skal jeg selv afholde den udgift eller kan den sendes til kommunen? Jeg modtager IY og "dækning af merudgifter".
bws er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2014, 12:54   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Det ved jeg ikke, har du talt med kommunen om det, de bør kunne vejlede dig om det.

Hvis den ikke dækker over selve bevillingen af den lift, kunne det tænkes den kan dækkes ved merudgifter. Men tag en snak med dem.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2014, 21:45   #3
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Hej det er §100 som skal dække den og andre udgifter i forbindelse med din handicap bil det glæder også disel udgifter osv

Mvh Mai-Britt
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2015, 14:59   #4
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Jeg får det dækket over hjælpemidler. Men husk endelig at få OK fra afdelingen, INDEN du kører på værksted.
Derimod, får jeg udgifter til ekstra brændstof til handicap"bussen" betalt over §100
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2015, 17:33   #5
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af bws Se meddelelser
Måske hører det ikke til her i forummet, men jeg har et spørgsmål vedr. min lift i handicapbilen.
Jeg har for et år siden fået lift i min handicapbil og har således ikke haft dette før. Nu har den så været til et årligt eftersyn hos Langhøj og her får jeg en regning på 2.368 kr.
Skal jeg selv afholde den udgift eller kan den sendes til kommunen? Jeg modtager IY og "dækning af merudgifter".
Se hvad ankestyrelsen svare på det spørgsmål

https://ast.dk/om-ankestyrelsen/juri...ndicapbil-201d
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension