K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2011, 11:37   #1
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Glostrup hospital, transporttid?

Hejsa

Min yngste datter skal til undersøgelse på Glostrup hospital for Narkolepsi. Vi skal møde kl. 10.00 første dag for at få sat undstyret på, herefter kan vi køre hjem igen. Den næste dag skal vi så møde kl. 8.00.

Nu er det så jeg tænker lidt på hvor meget tid vi skal beregne til transport. Vi kommer fra midtfyn og har ca. 30 min. til Korsør men hvor lang tid tager det fra Korsør til Glostrup med formiddagstrafik og morgentrafik. Jeg vil også rigtig gerne høre om nogle ved noget om det er til at få en parkeringsplads?
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2011, 12:02   #2
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tutteren Se meddelelser
Hejsa

Min yngste datter skal til undersøgelse på Glostrup hospital for Narkolepsi. Vi skal møde kl. 10.00 første dag for at få sat undstyret på, herefter kan vi køre hjem igen. Den næste dag skal vi så møde kl. 8.00.

Nu er det så jeg tænker lidt på hvor meget tid vi skal beregne til transport. Vi kommer fra midtfyn og har ca. 30 min. til Korsør men hvor lang tid tager det fra Korsør til Glostrup med formiddagstrafik og morgentrafik. Jeg vil også rigtig gerne høre om nogle ved noget om det er til at få en parkeringsplads?
Der er rige muligheder for en parkeringsplads på Glostrup hospital, området er stort, og i de 40 år jeg har haft min gang på dèt hospital, har parkering aldrig været et problem.

Transporttid kan Krak fortælle, men inden kl. 8 om morgenen er trafikken meget meget tæt jo længere ind mod Glostrup i kommer, så i skal beregne meget meget god tid.

Skulle i komme meget for tidligt, så er der en stor og dejlig park til en efterårstravetur, også vandrehallen er hyggelig, og kaffe m.m kan enten købes eller trækkes i en automat - med mindre i tager termoen med.

Præcis transport er svært at sige, men hellere hjemmefra tidligt end sidde fast i trafikken omkring Køge og ind.
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2011, 14:43   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hm, hvordan med overnatning, eller skal i virkelig frem og tilbage begge dage? det koster jo snart lige så meget i bro og benzin.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2011, 16:30   #4
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tutteren Se meddelelser
Hejsa

Min yngste datter skal til undersøgelse på Glostrup hospital for Narkolepsi. Vi skal møde kl. 10.00 første dag for at få sat undstyret på, herefter kan vi køre hjem igen. Den næste dag skal vi så møde kl. 8.00.

Nu er det så jeg tænker lidt på hvor meget tid vi skal beregne til transport. Vi kommer fra midtfyn og har ca. 30 min. til Korsør men hvor lang tid tager det fra Korsør til Glostrup med formiddagstrafik og morgentrafik. Jeg vil også rigtig gerne høre om nogle ved noget om det er til at få en parkeringsplads?
Tror at du skal regne med over 1½ - måske 2 timmer til Glostrup, det er jo lige i morgen myldret. Og så ved jeg godt at der en der skriver, at hun ikke har haft problemer med pakering, men jeg vil nu sige at jeg også har min gang der over ,og syntes godt det kan være et problem med p pladser, men jo tidliger du kommer om morgen jo nemmer er der med p pladser, Og det er jo bedre at komme for tidligt en for sent :-)
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2011, 17:07   #5
Jørgine
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 491
Styrke: 16
Jørgine er ny på vejen
Hej Tutteren.

Jeg kommer også fra Fyn - og er i behandling på Glostrup.

Parkeringsplads er et stort problem - måske findes parkeringsanlæg, Falck ikke kender til. Vil undersøge sagen til næste gang. Jeg bliver transporteret af Falck.

Jeg prøver bevidst at få en behandlingstid omkring middagstid, da jeg har erfaring for, at at morgen- og formiddagstrafikken kan forlænge transporttiden væsentligt.

Bliver altid hentet mindst 2½ time før behandlingstid - heldigvis er jeg så heldig at blive behandlet, når jeg dukker op på afdelingen, selv om det er før tid - de tager hensyn til, at jeg kommer fra Fyn.

Held og lykke med behandlingen.

Jørgine
Jørgine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Glostrup hovedpine center Mølgaard Alt det andet 0 22-03-2011 22:48
Transporttid ? Diddl Spørgsmål ang fleksjob 4 11-05-2010 14:45
arb. prøvning - transporttid=sygdom V_Brask Alt det andet 10 21-01-2010 10:06
Fleksjobbere økonomisk belastning i Glostrup zuza Politik og Samfund 4 21-12-2007 15:11
Mindre timer og transporttid Sus Spørgsmål ang fleksjob 5 15-02-2006 23:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension