K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2011, 20:21   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KLUMPFODEN Se meddelelser
Og dernæst også tak til jer der har skrevet det om ikke at tage mere medicin for at kunne klare det, fordi det forstod jeg på min sagsbehandler, jeg bare kunne gøre......
Mange sb'ere og værkstedsledere mener, at man, som smertepatient, "bare" skal have noget mere medicin, den har jeg også selv været igennem.

Jeg tager 50 mg Dolol/tramadol 3 gange om dagen, og jeg ved jo, at mange tager større doser end dette, men jeg ved også, at jeg bare bliver mere tosset i hovedet hvis jeg tager mere end jeg allerede gør.

Men for at lukke munden på dem, og for at lukke dette "hul" i min sag, så gjorde jeg det, at jeg en enkelt dag tog en panodil oveni når jeg tog en Dolol (denne dosis har jeg tidligere snakket om med min læge ved evt. øgede smerter).
På den måde kunne jeg skrive i min dagbog, og dermed dokumentere, at øget medicin var prøvet, og jeg kunne beskrive hvilken effekt det havde på mit velbefindende.
På den måde blev det også beskrevet/dokumenteret, ved hjælp af dagbogen, at øget medicin ikke havde nogen positiv effekt på min arbejdsevne.

Siden da var der ingen der nævnte et ord om, at øge min smertestillende medicin.

Så mit råd er, at man snakker med sin læge om, at øge dosis i en kort periode, sådan at det evt. er prøvet.
Lægen vil kunne fortælle, om det er hensigtsmæssigt eller ej i forhold til den aktuelle lidelse.

Jeg mener, at denne metode er bedre end at man hårdnakket nægter.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2011, 23:32   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Alternativt, kan man tale med sin speciallæge/læge om at tage mere medicin.

De fleste læger/speciallæger får en udtalt rynke over øjet.
brug evt notat fra denne læge/speciallæge, hvis sagsbehandlere eller lign, gerne vil læge doktorleg!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension