K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2011, 15:48   #81
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Der dukkede lige et spørgsmål op!!

Kan det besluttes at jeg skal søge fleksjob, hvis min resurceprofil endnu ikke er blevet lavet???? Eller skal den først laves idet at man siger, nu skal der søges fleksjob??
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 16:14   #82
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Jeg mener bestemt din ressourceprofil skal være opdateret inden der kan træffes afgørelser i din sag, om det skal være revalidring fleks eller FP.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 17:00   #83
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
ok, men så er det jo ikke længere så spændende for min SB har endnu ikke gidet at lave den færdig!
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 17:10   #84
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Så må du bare efter hende i en mail.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2011, 21:44   #85
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af hboegelund Se meddelelser
ok, men så er det jo ikke længere så spændende for min SB har endnu ikke gidet at lave den færdig!
Hvis resultatet af din arb.prøvning peger på fleks, så er næste skridt, at din sb laver rp'en færdig, måske endda sammen med dig, og så søges der fleks.

Det er ihvertfald den måde det kører på hvis der snakkes fp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 14:26   #86
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Vovse

Okay, det var egentlig også sådan jeg regnede med at det var... men nu må vi se. Lige meget hvad er det jo spændende når der skal ske noget nyt i ens sag. Det kan jo både være skidt og godt Jeg satser på GODT
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 14:41   #87
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Bare se du er positiv hb-lund du synes det er spændende når der sker nyt
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 16:29   #88
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
ha ha - ja du har jo nok ret jeg er SKABS positiv ha ha ha ha
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2011, 20:37   #89
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af hboegelund Se meddelelser
Lige meget hvad er det jo spændende når der skal ske noget nyt i ens sag. Det kan jo både være skidt og godt Jeg satser på GODT
Jeg har altid håbet på det bedste og forberedt mig på det værste, så bliver man ikke "taget med bukserne nede".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-11-2011, 15:13   #90
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Så er jeg blevet indkaldt til møde d 15.11

Har fået mail fra SB at hun vil hæve mit aktivitetsniveau.... (det har hun hele tiden villet) så er det bare jeg tænker... Hvad er det lige der får hende til at tro at jeg kan hæve det, når jeg kun lige akkurat kan få det til at hænge sammen som det er nu?? (4x4timer)

Og jeg har ikke fået svar på min ansøgning om hjemmehjælp endnu. Og da jeg ikke kan klare rengøringen selv som det er NU, så er det da formålsløst at ville hæve mine timer!

Hvad skal der til?? Hvad skal der til før de forstår at man har sine begrænsninger?

Nu har der jo været møde om mig og jeg kender ikke udfaldet af det møde som sådan, men med det hun skriver så vil de ihvertfald ikke at der skal søges fleksjob lige pt.

Og nu skal der jo også tages stilling til min arbejdsprøvning (og med det mener jeg jo praktik)!!, om den skal forlænges, men det synes jeg virkelig ikke den skal, for hvad ville formålet være med dette?? 12 måneder burde vist være tilstrækkeligt. Grunden til en forlængelse skulle (i min verden) være at de ville klarlægge efter en KORT periode (max. 3 mdr.) om der skulle søges fleks! Er det helt forkert?? Det er som om at man ikke vil konkludere at jeg ikke kan arbejde mere end det jeg gør pt, for det er der jeg har ligget hele året! Der har været dyk, men det er enten pga hofteskred eller bækkenløsning så jeg dårligt har kunne gå! Og jeg har altid kæmpet mig op igen! Men eneste grund til at jeg nu klarer 4 timer pr dag, det er at jeg kan arbejde hjemme også... (nyt tiltag)

Jeg ved slet ikke hvor meget jeg kan have krav på, men er pt ret fortvivlet

øv øv øv
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Korthuset væltet 3 dage før møde med rehabiliteringsmøde! ladytass Alt det andet 11 09-10-2013 00:18
Hårdt kursus supersus Spørgsmål ang fleksjob 12 18-01-2012 20:46
Handicappede rammes hårdt buster Politik og Samfund 2 19-11-2010 09:47
Fleksjobbet er for hårdt!!!!!!! yasmin69 Spørgsmål ang fleksjob 7 03-05-2009 14:55
flex jobber på hårdt arbejde.. annette Spørgsmål ang fleksjob 2 06-12-2006 00:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension