K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-05-2012, 15:33   #21
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Min mor tar med til alle møder. Både dem med kommunen og reumetologen og pykiatrien (psykiatrien kun nogle bestemte af dem)... Både hende og en veninde har agtinsigt i min sag.
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2012, 16:45   #22
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
pige29..vær du glad for du har en god mor og veninder der ka hjælpe dig...det må være guld værd..det er med a t tage imod alt den støtte du ka få...og uanset hvordan du vender og drejer det gælder det vist bare om at få den arbejdsprøvning overstået...

og tænk positivt selvom det er svært....det gælder om at se fremad.. og hold fanen højt
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2012, 22:29   #23
pige29
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-05 2011
Lokation: Sydsjælland
Alder: 42
Indlæg: 62
Styrke: 13
pige29 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
pige29..vær du glad for du har en god mor og veninder der ka hjælpe dig...det må være guld værd..det er med a t tage imod alt den støtte du ka få...og uanset hvordan du vender og drejer det gælder det vist bare om at få den arbejdsprøvning overstået...

og tænk positivt selvom det er svært....det gælder om at se fremad.. og hold fanen højt
Alle i min familie og alle mine venner + veninder støtter mig så ufatteligt meget. Havde ikke været her den dag idag uden dem. De er alle mit et og alt!! Og elsker dem alle meget højt.
Kan ikke la være med at tænke på dem der må klare alt dette alene. Havde jeg ikke kunne klare.

Jeg prøver at holde fanen højt. Selv om jeg har ligget på langs siden fredag fordi jeg ikke lyttede til mig selv, men ville så gerne bevise at jeg kan og vil. Og igår blev det værre. Men har dopet mig med piller, som jeg fik min mor til at hente, og det har hjulpet. Så jeg håber jeg kan være tilbage på torsdag, har fri imorgen. Men har lært min lektie. SKAL bare lytte til min krop når den siger stop!!...
pige29 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2012, 08:05   #24
FrkM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2012
Lokation: Region Syddanmark
Indlæg: 160
Styrke: 13
FrkM er ny på vejen
Marianne NM
Har nu læst nærmere omkring din mands sagsforløb. Der skal meget til at gøre mig mundlam men det er jeg blevet her. Ved ganske enkelt hvad jeg skal skrive udover at jeg fuldstændig rystet og ganske overrasket (på den dårlige måde!). Har i mit virke aldrig hørt om noget lignende. Hvor er det godt at du / I har overskuddet og modet til at tage til genmæle. Samtidig er jeg taknemmelig for, at jeg aldrig har arbejdet i et jobcenter, hvor holdningen til sygemeldte var sådan som du beskriver det.

Pige29
Pas godt på dig - der er ikke andre til det. Det er vigtigt, at du ikke fremtræder hverken bedre eller ringere end du reelt er. Det er nemlig en forudsætning for at jobcenteret kan hjælpe dig bedst muligt. Håber for dig at du er ved at være ovenvande igen. Du får lige et
__________________
Uddannet socialrådgiver - nu fp.
FrkM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til lidt af hvert Skolekridt Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 03-10-2011 21:35
Lidt af hvert, bla. sociallægeinstitutionen onmyway Alt det andet 5 25-06-2011 22:06
Regeringen afviser hvert 3.forslag til enklere regler! buster Politik og Samfund 0 07-02-2011 10:46
Hvert femte ministerium svarer ikke på mail buster Politik og Samfund 1 31-03-2010 00:20
lidt af hvert Fie Alt det andet 0 06-11-2009 18:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension