K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-05-2008, 21:48   #11
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej Kimse

Jeg har kigget i et andet tråd og ser, at du ER blevet fleksjobber... (forhåbentligt har du fået papir på det)

Jeg forstår godt den laange sagsbehandlingstid, når det drejer sig om ansættelseskontrakt. Den ansættelseskontrakt mellem kommunen og arbejdspladsen skal de selv sørge for, at papirene går i orden. Nogen får lov at starte før, disse papirer går i orden - dette har jeg selv oplevet 2 gange nu - dvs. min tidl. og nuværende arbejdsplads - fordi kommunen var længe om at få dem i orden, eller fordi de manglede oplysninger fra arbejdspladsen osv..

Men selve ansættelseskontrakten mellem dig og din arbejdsgiver må du meget gerne have på plads så hurtigst muligt. Men her ville det være godt at få jobkonsulenten inddraget, da det er deres opgave at sørge for, at du får den rigtige løn iflg. overenskomsten (fagforening). Jobkonsulenten kan være med til at give dig grønt lys, hvis de giver virksomheden lov til at ansætte dig med det samme... Virksomheden skal dog være klar over, hvad det vil sige at have en fleksjobber i virksomheden (feks. fuld løn på nedsat tid).

Hvis en arbejdsgiver vil have dig ansat nu, så bør det vel også være nu og ikke bare virksomhedspratik - du er jo ledig fleksjobber og klar til job....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2008, 14:21   #12
Kimse
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kimses avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2007
Lokation: Mors
Indlæg: 154
Blog Indlæg: 5
Styrke: 17
Kimse er rigtig godt på vej
Hej

Jep - jeg er blevet fleksjobber med papir på det og er klar til job.

Spørgemålet var hvorlænge må en jobkonsulent være om at blive inddraget og få bragt en godkendelse på plads når jobbet har være opslået.

Det kan ikke læses i loven, andet end "hurtigs muligt" ?.
Kimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ønsker du indflydelse? phhmw Alt det andet 0 09-08-2013 12:53
25.000 kr i tilskud til evt. ansættelse Krieva Spørgsmål ang fleksjob 5 02-05-2013 19:55
ansættelse balde53 Spørgsmål ang fleksjob 17 01-01-2013 17:46
Ønsker at dø.... margetli Alt det andet 29 09-04-2010 08:36
Nyt flexjob, hvordan med ansættelse last47 Alt det andet 3 31-01-2010 20:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension