K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2014, 19:21   #1
HelleHJ
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2013
Lokation: Århus
Indlæg: 2
Styrke: 0
HelleHJ er ny på vejen
Hjælp...

Har siden marts været i flexjob under de nye regler.
Har haft svingende antal arbejdstimer pga manglende arbejde og når jeg har regnet min flexjobtillæg ud selv er der op til 3000 kr mindre udbetalt nogle måneder , men kommunen mener ikke de har begået fejl i udregning , så hvad skal jeg gøre nu ?? mangler råd om hvordan jeg evt kan modbevise deres afvisning , er der nogle steder man kan søge hjælp , da jeg ikke er stærk på pc regneark m,m. bor i Århus , håber i kan hjælpe her inde ...
Knus Helle..
HelleHJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2014, 19:27   #2
Tazoom
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 285
Styrke: 12
Tazoom er ny på vejen
Har du ikke løn under sygdom?
Tazoom er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2014, 19:40   #3
HelleHJ
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2013
Lokation: Århus
Indlæg: 2
Styrke: 0
HelleHJ er ny på vejen
JO , men er manglende arbejde der har bevirket jeg har haft færre timer , lovede 12 timer om ugen men havde kun 11 timers arbejde i august da der var lukket ned for aktivitet på arbejdsplads og sådan har hele forløbet været har faktisk aldrig haft de timer jeg skulle have om måned ..

Sidst redigeret af HelleHJ; 10-01-2014 kl. 19:42.
HelleHJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2014, 19:48   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
kan ikke regne det ud for dig
men det er klart du går ned i løn, efter de nye regler får du kun fuld løn efter de timer du arbejder. Så hvis du kun har været på arbejde i 11 timer på en måned.
så bliver der noget mindre udbetalt
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2014, 20:07   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Mik16 plejer at være stærk på området. Trækker lige tråden op igen...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2014, 21:19   #6
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af HelleHJ Se meddelelser
Har siden marts været i flexjob under de nye regler.
Har haft svingende antal arbejdstimer pga manglende arbejde og når jeg har regnet min flexjobtillæg ud selv er der op til 3000 kr mindre udbetalt nogle måneder , men kommunen mener ikke de har begået fejl i udregning , så hvad skal jeg gøre nu ?? mangler råd om hvordan jeg evt kan modbevise deres afvisning , er der nogle steder man kan søge hjælp , da jeg ikke er stærk på pc regneark m,m. bor i Århus , håber i kan hjælpe her inde ...
Knus Helle..
Helle... Som udgangspunkt, så SKAL aftalen som er grundlaget for fleksjobbet benyttes i beregningen.. HVIS du i een måned ikke har alle de timer som du burde have, så SKAL dit flekslønstilskud stige i den måned.. Den reelle løn den måned du får bliver jo modregnet i max. flekslønstilskud.. Så jo mindre løn, jo mere i tilskud.. Og omvendt.. Det er ganske enkelt lov. Men hvis du har haft fravær i en måned for sygdom, så beregnes der helt anderledes.. Men det kræver at jeg ved mere for at BEVISE evt. fejl.

Så jeg kan sikkert nok hjælpe dig Send en mail til mig på [email protected] Du skriver bare hej i mailen. Så skal jeg nok spørge ind til det jeg skal vide for, at beregne.. Gør det altid diskret, uden andre blandes ind i det.. Masser af andre har gjort det før..

Mvh Mikael

Sidst redigeret af mik16; 10-01-2014 kl. 21:28.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension