K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2014, 17:20   #11
sommer7502
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2014
Indlæg: 18
Styrke: 11
sommer7502 er ny på vejen
Jeg har nu sendt brev til 4 læger i Vejle. Jeg har beskrevet mine symptomer og forventninger. Nu håber jeg de skynder sig at svare. Ny problemstilling med min læge. Fortæller ham idag at jeg ikke kan arbejde 16 timer. Det går lige 8 timer og så kan jeg ikke mere. Dvs 2 timer pr dag. Der er lavet undersøgelser der viser det ikke er skadeligt at arbejde selvom man har ondt var svaret. Jeg forklare ham at jeg også har en familie og øget fysisk bevægelse er prøvet og det blev det værre af. Men døvt øre talte jeg til. Det er psykiske smerter og kun til jeg har været på rygcenter skriver han en lægeerklæring. Dvs hvis undersøgelsen ikke viser noget er det arbejde 16 timer pr uge for ingen lægeerklæring fra ham. Så er på den. Jeg kan ikke arbejde mere grundet smerterne. Jeg arbejder med lovstof og tror ikke man ser igennem fejl fordi min koncentration er væk.
Jeg kan godt se hvor det bærer hen hvis jeg ikke får lægeerklæring. Som jeg sagde til lægen. Ingen vælger at være i det kommunale system hvis de selv kan vælge....

Så gode råd modtages
sommer7502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2014, 17:45   #12
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
lige som alle andre må man jo gå hjem, når man er syg, har du prøvet en anden arbejdes tid tænker på en fridag midt på ugen, det hjælper mange.
Du skal have fat i jc og snakke med dem om dit problem, men kunne godt forestille mig, at det vil give problemer med en ny læge der ikke kender dig og at du er helt nede på ½ tid, hvad siger din arbejdsgiver?
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2014, 17:58   #13
sommer7502
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2014
Indlæg: 18
Styrke: 11
sommer7502 er ny på vejen
Min arbejdsgiver siger op på 16 timer ellers fyring. Jeg har fri onsdage så det er forsøgt. Jc giver mig lidt en udfordring for er min arbejdsgiver :-) jeg går også hjem nu når kroppen siger nej. Det er efter 2- 2 1/2 time. Så kan jeg næsten ikke være til af smerter i ryg og hovedpine.

Fik lige en mail fra en læge som skrev han ikke støtter folk på offentlig forsørgelse og kun tager mænd.
sommer7502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2014, 18:07   #14
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hold da op den er da lige ekstara bladet, det kan ikke være lovligt.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2014, 09:00   #15
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
jeg kan så informere dig om at adskillige læger i vejle er direkte i lommen på jobcenter vejle, flere lægesekretærer er direkte venner med ledere i jc, så pas på med hvem du vælger - og husk optageren, de er lisså spegede som jc
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension