K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-10-2014, 20:38   #31
lyhne36
Føler sig hjemme på K10
 
lyhne36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2014
Indlæg: 42
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
lyhne36 er ny på vejen
eln

jeg er på kontanthjælp og selvfølgelig klager jeg over indstillingen samt afslag i pensionsnævnet hvis de giver afslag pga den indstilling som jeg jo mener er ukorrekt og slet ikke skulle tages stilling til €indstillingen kun et ja eller nej så self klager jeg til ankestyrelsen"
det jeg mener med det jeg skriver er jeg skal høres i pensionsnævnet inden afg. det har jeg bedt om .. men når de skriver jeg ikke er syg det vil jeg ikke finde mig i.
et er de giver afslag i det nævn, og på korrekte papirer i min sag det kan man ikke gøre meget ved jo men at de fordrejer mine papirer og direkte skriver jeg ikke har kol?..
lyhne36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2014, 21:47   #32
Eln
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2014
Indlæg: 151
Styrke: 10
Eln er ny på vejen
Hej,

Jeg synes du skal ikke tænke på det de har sagt.

Har du dokumenter, attester for at du er syg, så skal du ikke bruge kræfter på hvad de har sagt.

Når du skriver din klage, lægger bilag i din klage alle de attester og dokumenterhvor din arbejdsevne er vurderet til hvad det er vurderet og skriver ind i din klage, alle attester hvor læge skriver at du kan ikke længere være på arbejdsmarked og samtidig, skriver du i din klage hvad der i attester læge skriver ang.din diagnose og hvad diagnoser du har, både fysisk og psykisk.

Det er bare det.

Du skal have mere fokus på det der i rehabiliteringsteamet indstilling vil de skriver og hvad tager Rehab.teamet udgangspunkt i dine dokumenter , mere hvad er begrundelsen til at dE indstiller dig til ressourceforløb.

Når kommunen skriver afgørelsen om indstilling til ressourceforløb i stedet for fø.så skal du i din klage, samtidigt klage over rehab.teamets begrundelse i selve indstilling. Sådan kommer du til at klage også over for rehabiliteringsteamets indstilling.

Vi må ikke if.lov klage direkte over for Rehab.indstilling.

Som sagt sender en skriftlig email til din sagsbehandler med at du vil have sendt skriftligt rehabiliteringsteamets indstilling. På den måde så har du også bevis på det du kommunikation med din sagsbehandler.

M.v.h eln.
Eln er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2014, 22:42   #33
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det første du bør gøre er at få pensionsnævnet fortalt om de fejl der er i indstillingen...

Hvis det så alligevel giver et afslag...ja så skal du klage med det samme over afslaget...og du kan begrunde den med alle de fejl der er...

Du kan samtidig i den klage få skrevet at den indstilling som rehabteamet har skrevet er fyldt med fejl...

Skriv hvert punkt ned....altså nævn hver eneste fejl som der er og fortæl dem at du har forsøgt at få gjort rehabteamet opmærksom på at der er fejl i papirerne..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2014, 01:02   #34
lyhne36
Føler sig hjemme på K10
 
lyhne36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2014
Indlæg: 42
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
lyhne36 er ny på vejen
det vil jeg også gøre , men får nok brug for en advokat vil opsøge en . er træt og i vildrede og orker det ikke selv den kamp ....

i indstillingen står

der findes ikke tilstrækkelig dokumentasion for at pågældende ikke kan blive selvforsørgende ,
der indstilles til at borgerne ydes bistand til at vende tilb til arb marked med den almindelige beskeftigelsesindsats og sociale indsats som kommunen kan tilbyde
rehabiliteringteam : tilbagevises til afklaring i jobcenter
feltet hvor der står hvad kommune skal tilbyde mig i stedet er tomt de erkender jeg er insest offer med volsomme traumaer som de skriver, pga overgreb omsorgssvigt osv osv som de skriver og jeg er ufaglært uden for arb marked siden 1995

samt skriver de sørme:samlet set vurderes lotte til at være psykisk ,socialt og arbejdsmæssigt hårdt belastet
det er hvad der står i store træk self.
lyhne36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension