K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2008, 17:02   #1
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
Opfølgning

Hej alle håber i kan hjælpe mig

Er der ikke regler om hvor ofte ens sag skal følges op? jeg venter bare på at kommunen ringer ang. et møde. men der sker ikke en pind.
Så jeg ringede til dem idag og xxxxx xxxxx kunne så fortælle mig at vedkommende der havde fået min sag, var blevet syg så jeg skulle lige prøve at ringe igen om 2 ugers tid.

jeg har jo også kun prøvet at få et møde med dem siden årsskiftet. jeg kunne se i mine sagsakter at min tidligere sagsbehandler (der ikke havde tid, derfor den nye sagsbehandler) skulle følge op på mig senest d. 20-12-07 dette er så ikke sket.
Der er vel grænser for hvor meget kommunerne må sylte ens sag. dette er selvfølgelig Odense kommune.
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2008, 17:45   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Hej Skovgård

Hver 3 måned skal de følge op for fleksere og kontant og dagpenge modtagere og for sygemeldte er det hver 8 uge.

hvis de ikke gør det følger de ikke loven og så kan du klage til borgmesteren.

Egentligt burde alle bare klage til borgmesteren så han hun kan blive klar over hvad der foregår.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2008, 17:57   #3
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Hejsa

Har du fagforening med dig Skovgård?

Tjek lige min hjemmeside; http://www.sitecenter.dk/radby/

Er også i Odense Kommune

Håber du kan bruge det til noget

Har "lige" fået genoptaget mine sygedagpenge i juni 2007. Måtte selv rykke for 1. opfølgningssamtale - fik den efter 15 uger.

Venter nu på psykiater - kommunens ønske - indtil videre har de været 3½ måned om at skrive henvisningen - den er endnu ikke skrevet.....

Er fysisk syg - psykisk sygdom er udelukket fra smerteklinikkken på OUH.
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2008, 18:04   #4
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
Tak for svarene. så er den jo gal for jeg går ind under de 8 uger. sadan nogle bananer jeg er så træt af dette her.
til lena. Ja jeg har fagforeningen med, men vi venter jo stadig på det møde, skal jeg inddrage dem i det med de 8 uger. eller skal jeg lige vente og se tiden an?
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2008, 18:09   #5
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Hej Skovgård

Nu ved jeg ikke hvilken fagforening du er i, der er åbenbart stor forskel på kvaliteten og omfanget af den hjælp man får derfra.

Min fagforening har været med HELE vejen. De har ligeledes ringet og skrevet og rykket for et møde.

Et godt råd herfra er at skrive og rykke for mødet - en mail kan du altid efterfølgende bevise. Det viser at du er motiveret for afklaring og selv er aktiv. Det er min tanke.

Som du kan se af min hjemmeside har jeg oplevet nogle "sjove" ting i Odense. Derfor ALT på skrift.

Brug lige 2 minutter på at læse denne hjemmeside; http://www.socialrdg.dk/index.dsp?page=3736

(en MP3 afspiller er god og koster 200-300 i Føtex)

God vind
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2008, 18:13   #6
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
Ja det med mp3 afspilleren er en god ting. så hvis de dummer sig, så har man dem he he...

jeg tror at jeg skriver en mail og rykker for det møde, jeg vil ikke vente 2 uger også ringe igen, det ved garanteret ikke noget på det tidspunkt alligevel.
Jeg tror også at jeg ringer til min fagforening i morgen.

Til Lena

Jeg er medlem danske metal odense. jeg har også set en masse om din sag i fjernsynet og herinde selvfølgelig. det er træls at de ikke kan finde ud af det.
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2008, 18:43   #7
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Lyder fornuftigt.

Husk....
En telefonsamtale kan blive til påstand mod påstand, - en mail taler sit eget sprog
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2008, 19:15   #8
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
Hej Lena ja det vil jeg tage til efterretning. og jeg vil prøve at sammen sætte en mail til den faglige leder, omkring min problemstilling med de uger, for det er jo en uholdbar situation. jeg vil også gerne snart igang med noget som jeg kan bruge til noget.

Sidst redigeret af Skovgård; 13-02-2008 kl. 19:17. Årsag: rettelse
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2008, 21:23   #9
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
Hej alle
Så har jeg endelig fået brev omkring møde og opfølgning omkring min situation.
Det hjælper lidt når man begynder og kræve aktindsigt videresendt til ens fagforening

Det er ufattligt at man skal sparke så meget til dem, før de gider foretage sig bare en lille smule af det de arbejde med hver eneste dag.

Nu håber jeg selvfølgelig at der kommer noget brugbart ud af det. jeg ville bare så gerne have den flexordning

Sidst redigeret af Skovgård; 20-02-2008 kl. 21:24. Årsag: rettelse
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2008, 22:16   #10
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
HE HE har gjort akurat det samme som dig og komunen har lovet inden 14 dage.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
opfølgning af FTP nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 20-07-2011 08:55
Manglende opfølgning. CHNEVIDE Alt det andet 36 10-12-2009 03:28
Opfølgning i løbet Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 3 10-11-2009 19:15
Opfølgning af boligtillæg §34 nille60 Alt det andet 8 02-11-2009 13:53
Manglende opfølgning lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 20-01-2008 17:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension