K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2008, 22:00   #21
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej Kimmik

Kan godt forstå, at det må være irriterende, at de ligesom trækker det ud og har sat dig i arbejdsprøvning i så mange gange. De burde da allerede nu finde ud af, hvor meget du kan...
Det er rigtigt, at revalidering kan være vejen til fleksjob. Man skal igennem en proces for at få et fleksjob. Jeg kom selv i revalidering. I min ressourceprofil skrev både min sagsbehandler og jeg(i kommentar), at målet var, at jeg skulle i fleksjob.
Jeg håber bare, at hvis du vælger at komme i revalidering, at de altså vælger fleksjob som mål....
Og en ting mere.... det hvad lægekonsulenten siger om din spændingshovedpine, at det kan lindres osv... Det er sagsbehandleren, der skal afgøre, og sagsbehandleren bør jo kun hente råd fra lægekonsulenten og ikke bare afgøre noget ud fra hvad lægekonsulenten mener.... møg... Som samlet skal det være kommunens afgørelse, ikke lægekonsulentens afgørelse...

Håber du finder ud af det....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2008, 22:31   #22
kimmik
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-08 2007
Indlæg: 257
Styrke: 17
kimmik er ny på vejen
Ok takker for støtten.
kimmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension