K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2010, 11:35   #11
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Question

Peppe ... børnebidrag

jamen det er mine børns indtægt , og jeg har konstant fået at vide fra kommunen at det ikke må indregnes i min egen indtægt

Jeg har en pensionsopsparingen og det kan de se på et papir fra min bank af...

renteindtægter det må kunne ses på de opgørelser fra Skat af ?
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 11:54   #12
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
@ Jutta1502

Citat:
jamen det er mine børns indtægt , og jeg har konstant fået at vide fra kommunen at det ikke må indregnes i min egen indtægt
Det er ikke de børnepenge du får! Det er hvis en evt Ægtefælle/samlever betaler til børn fra tidligere forhold. De skal så vidt jeg er informeret trækkes fra vedkommendes indtægt før der modregnes i FP.

Citat:
Jeg har en pensionsopsparingen og det kan de se på et papir fra min bank af...

renteindtægter det må kunne ses på de opgørelser fra Skat af ?
Ja de får jo tilladelsen til at se dine oplysninger når du kommer i borgerservice, så det kan de godt.

@ Gizmo

Citat:
Kan årsopgørelsen ikke bruges?
Jeg fik rådet om en fuldmagt fra en jurist. Har du en fuldmagt kan kommunen ikke efterfølgende komme og sige at de mangler/ har fået forkerte tal oplyst.

OG husk at tjekke jeres forskudsoplysninger hos skat! Min var smæk fuld af fejl. Selvom skattekontoret selv lavede min skatteberegning
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 12:30   #13
Jutta1502
Hjemmevant på K10
 
Jutta1502s avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-04 2009
Lokation: Midtjylland, Hedensted
Indlæg: 272
Blog Indlæg: 2
Styrke: 16
Jutta1502 er ny på vejen
Peppe ...

Det er de penge jeg mener, altså dem jeg får fra deres fædre af..
dem har jeg hele tiden fået at vide fra kommunen af at det ikke må indregnes i min egen indtægt

Jeg er helt klar over at min forskudsopgørelse for 2011 skal laves om , fordi den er lavet udfra at jeg er på kontanthjælp
__________________
_______________________________

Førtidspensionist pr.1 november 2010

Carpe Diem.. Grib dagen
Jutta1502 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 12:46   #14
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
Jutta

Citat:
Det er de penge jeg mener, altså dem jeg får fra deres fædre af..
dem har jeg hele tiden fået at vide fra kommunen af at det ikke må indregnes i min egen indtægt
Det er også det jeg skriver Det er ikke de børnepenge du får! De må ikke indregnes i din indtægt!

Det er hvis du nu havde en mand. (det ved jeg godt du ikke har). Hvis han betalte til børn fra et tidligere forhold. Så skal de børnepenge fratrækkes hans bruttoindkomst, før de modregner i ens FP.

Som jeg skrev i mit første indlæg

Citat:
Jeg ved godt du er enlig men

Hvis der er nogle gifte eller samlevende som læser med, vil jeg lige sige det ikke er nok med vedkommendes lønsedler
Der andre som læser tråde som er slået op herinde for at hente guldkorn, det var egentlig for at fortælle dem at der er mange faktorer der spiller ind Hvis man er gift eller samlevende.

For dit vedkommende er det med børnepengene ikke relevant da du er modtager. du er ikke betaleren!

Håber du forstod ellers giv lyd igen!
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvorfor er det altid mine papir til kommunen der bliver væk.. havheks Alt det andet 11 28-05-2011 18:29
Papir pist væk.... Lightlessnes Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 07-01-2011 08:56
Været på kommunen med en masse papir Jutta1502 At søge førtidspension 3 22-11-2010 19:31
Førtidspension §18 papir væk? B G A Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 13-09-2010 23:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension